  • Data: 2009-08-13 11:03:28
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail l...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Chyba nie doczytałeś wszystkiego.
    > Skoro, cytuję "Przed wejściem można się nasłuchać
    > też wiele złego o klubie, teksty w stylu "totalne dno",
    > "kamieniołomy", "porażka" często można usłyszeć w tłumie
    > niewpuszczonych (powinni się raczej cieszyć) oraz wyprowadzanych
    > ludzi..."
    > oraz widząc na bramce małpoluda który robi łaskę
    > że wpuści do środka lub wpuszcza tylko część ludzi,
    > trzeba być ostatnim kretynem żeby mimo to
    > pchać się tam na siłę, a potem mieć pretensje,
    > że drinki rozwodnione, chamstwo, biją itp.
    >
    > Myślenie na ogół nie boli :>

    doczytałem
    chodzi mi raczej o postawe w stylu byłes głupi, poszedłes, to teraz sobie
    radz.
    Nie zgadzam sie - uwazam, ze nawet jak popełniło sie bład, do ktorego ma
    sie prawo - mozna walczyc z wlascicielem takiego burdelu o zwrot kasy za
    wejscie czy od razu wzywac policje ze wzgledu na nieprawne zachowanie
    ochrony.

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz