  • Data: 2009-08-13 14:29:21
    Temat: Re: AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 13, 7:05 am, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Fstrzonsajonce :>

    not impressed? to poczytaj inne wypowiedzi z tego forum
    albo też i z innych forów, jak np. tę (jest tu od razu jak można
    wezwać policję):
    http://www.pora.pl/venue/enklawa-art-music-club
    "dziewczyna (20 dni temu)
    Najgorszy z najgorszych klubów w jakim byłam i to zaledwie 5 minut w
    nim spędziłam. zostałam tam agresywnie potraktowana przez pewnego pana
    ok.50lat gdzie ja mam jedyne 21lat nie chcialam z nim rozmawiac i on
    wpadl w szał, zaczął mnie mocno szarpać za włosy i grozić ze mnie
    wyrzuci z klubu i ze mnie pobije... bylam przerazona zawolano
    ochroniarza oczywiscie mi nie uwierzyl bo ten pan jest stalym klientem
    i go zna, po prostu smiechu warte zostala wezwana policja.. wszyscy
    sie wyparli wszystkiego a mnie wyrzucono z klubu. nie polecam nikomu
    uwazajcie dziewczyny. a ja juz powiadomilam kogo trzeba temu panu nie
    daruje..."