    From: sawic <s...@w...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,20ml/l + rower
    Date: Wed, 19 Jan 2005 18:49:39 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@212.33.93.157

    krzychu81 napisał(a):
    > Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    > wydychanym powietrzu.
    podejrzewam ze bylo to 0,2 mg/l bo w takich jednostkach alkotesty podaja
    wynik. nalezy to przemnozyc przez 2,1. czyli w wydychanym powietrzu
    miales okolo 0,4 %% a wiec niewiele brakowalo do zakwalifikowania tego
    jako przestepstwo, a nie tylko wykroczenie.

    >Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany
    no wlasnie i te zaocznie to twoj blad. czyli wybrales opcje tzw.
    posiedzenia ( czy jakos tak ). jezeli miales cos na swoja obrone, badz
    tez wzbudzasz politowanie swoja osoba to bylo byc na rozprawie i byc
    moze bys cos wywalczyl. teraz dupa.....

    > przez sąd grodzki grzywną i połrocznym zakazem jazdy na rowerze.
    mogles sie tego spodziewac. o ile jestem dobrze poinformowany to
    minimalna kara w takim przypadku to polroczny zakaz prowadzenia pojazdow
    niemechanicznych ( rower, furmanka, hulajnoga ... ) i 200 zl grzywny +
    cos tam na poczet ofiar pijanych kierowcow ( chyba 20 zl ).
    rownie dobrze mogles stracic prawko i na rower i na samochod, wiec sad
    sie raczej nad toba zlitowal.

    >Ponieważ
    > rower to moje najwieksze hobby+jedyny sport który uprawiam troche boli mnie
    > zakaz, który obejmuje prawie całe lato.
    no i tu lacze sie w zalu, bo pomijajac te wszystkie umoralniajace gadki
    to jednak fajnie jest pojezdzic na rowerze i strzelic se napoj
    energetyzujacy w postaci piwa, no moze dwoch ( no ale juz chyba nie
    wiecej ). na pewno nie jest sie wtedy pijanym i nie sadze aby stanowilo
    sie jakies zagrozenie dla ruchu.

    >Od wyroku przysługuje mi prawo
    > odwołania się w ciągu 7dni. Poradźcie coś! Czy wogle mam szansę podwarzyć ten
    > wyrok? ew. spowodować zamianę na coś innego? Cokolwiek tylko nie zakaz jazdy
    > na rowerze! (wieksza grzywna, prawo jazdy, zakaz w zawieszeniu, jakieś prace
    > publiczne?)
    tu juz niestety sie nie wypowiem bo sie na tym nie znam.

    > Prosze o możliwie szybką odpowiedź!
    prosze bardzo ;)

    > p.s.: byłem badany alkotestem, który chyba nie ma homologacji. nie wiem czy
    > policjanci którzy mnie badali mają do tego uprawnienia (nie wiem czy coś
    > takiuego wogle jest.
    chyba jezeli zgodziles sie na dmuchanie i podpisales to juz nic nie
    zwojujesz. ale to moje gdybanie i niech ci poradzi ktos obeznany w temacie.

    > p.s.2: zdaję sobie sprawe z tego, co zrobiłem, więc uwagi oceniejące moje
    > postępowanie proszę zachować dla siebie.
    ocenilem juz wczesniej ;)