  • Data: 2005-01-19 18:40:29
    Temat: Re: 0,20ml/l + rower
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:19012005.3D1186B8@budzik61.poznan.pl...

    > czyli logicznie rozumując jak sie podejrzewa podczas kontroli ze mozna
    > miec
    > pomiar na granicy wykroczenia, to lepiej udawac ze jest sie pijanym na
    > tyle
    > ze nie mozna dmuchnac. Wezma nas wtedy do szpitala na pobranie krwii
    > (zawsze troche czasu minie), i moze po badaniu w szpitalu okaze sie ze
    > jednak jest ponizej 0,2.

    Nie trzeba udawać pijanego. Wystarczy skorzystać z tego, że do dmuchnięcia
    nikt Cię nie zmusi.
    Ale może wyjśc powyżej i dodatkowe ~80zł za badanie krwi.

    > BTW słyszałem kiedys o takiej sytuacji z badaniem w szpitalu - tam do
    > próbki dodano troche alkoholu i badanie wykazało takie stezenie ze zarzuty
    > musiałybyc wycofane!

    Policjant (a w przypadku wypadku niekiedy prokurator) musi być obecny przy
    pobraniu krwi. On pakuje i zakleja pakiet (czyt. nikłe szanse na dolanie
    czegokolwiek).

    Pzdr
    Leszek