  • Data: 2005-01-20 01:19:32
    Temat: Re: 0,20ml/l + rower
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krzychu81 wrote:
    > Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    > wydychanym powietrzu. Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany
    > przez sąd grodzki grzywną i połrocznym zakazem jazdy na rowerze. Ponieważ

    Zaocznie? Tzn. nie zjawiłeś się pokajać na rozprawie?

    > rower to moje najwieksze hobby+jedyny sport który uprawiam troche boli mnie
    > zakaz, który obejmuje prawie całe lato. Od wyroku przysługuje mi prawo

    Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale czy taki zakaz nie dotyczy
    czasem tylko kierowania pojazdami na drogach publicznych? Tzn. po
    jezdniach i ścieżkach rowerowych nie wolno, ale np. po leśnych ścieżkach
    - można...

    > odwołania się w ciągu 7dni. Poradźcie coś! Czy wogle mam szansę podwarzyć ten

    Co takiego z tym wyrokiem zrobić?

    > wyrok? ew. spowodować zamianę na coś innego? Cokolwiek tylko nie zakaz jazdy
    > na rowerze! (wieksza grzywna, prawo jazdy, zakaz w zawieszeniu, jakieś prace
    > publiczne?)

    Móc możesz. Choć trzeba to było zrobić 'w pierwszym terminie'.
    Przy okazji mógłbyś się upewnić co do zakresu działania zakazu.

    Teraz - może coś z tego wyjdzie - może nie. Jak nie - ryzykujesz
    dodatkowe koszta, a nawet surowszy wyrok (sędzia też nie lubi, jak mu
    winny niepotrzebnie 'gitarę' zawraca).

    Aha - dorzuć zobowiązanie do abstynencji ;)

    No i oczywiście zasadnicze pytanie: czy zrozumiałeś, co zrobiłeś źle, i
    czy masz szczery zamiar nigdy więcej tego nie robić?