    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,20ml/l + rower
    Date: 19 Jan 2005 17:36:25 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@amf166.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik Leszek l...@p...fm ...

    > 1. Badanie w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu
    > przeprowadza się przy użyciu urządzeń elektronicznych dokonujących
    > pomiaru stężenia alkoholu w wydychanym powietrzu.
    >
    > 2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli stan osoby podlegającej
    > badaniu uniemożliwia jego przeprowadzenie urządzeniem elektronicznym.
    > W takim przypadku ustalenie zawartości w organizmie alkoholu następuje
    > na podstawie badania krwi lub moczu.

    czyli logicznie rozumując jak sie podejrzewa podczas kontroli ze mozna miec
    pomiar na granicy wykroczenia, to lepiej udawac ze jest sie pijanym na tyle
    ze nie mozna dmuchnac. Wezma nas wtedy do szpitala na pobranie krwii
    (zawsze troche czasu minie), i moze po badaniu w szpitalu okaze sie ze
    jednak jest ponizej 0,2.
    BTW słyszałem kiedys o takiej sytuacji z badaniem w szpitalu - tam do
    próbki dodano troche alkoholu i badanie wykazało takie stezenie ze zarzuty
    musiałybyc wycofane!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")