    From: "Leszek" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 0,20ml/l + rower
    Date: Wed, 19 Jan 2005 17:42:22 +0100

    Użytkownik "krzychu81" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:40aa.0000060d.41ee8204@newsgate.onet.pl...
    > Stało się. Zostałem zatrzymany przez policję. Jade na rowerze, 0,2 w
    > wydychanym powietrzu. Za popełnione wykroczenie zostałem zaocznie ukarany
    > przez sąd grodzki grzywną i połrocznym zakazem jazdy na rowerze. Ponieważ
    > rower to moje najwieksze hobby+jedyny sport który uprawiam troche boli
    > mnie
    > zakaz, który obejmuje prawie całe lato. Od wyroku przysługuje mi prawo
    > odwołania się w ciągu 7dni. Poradźcie coś! Czy wogle mam szansę podwarzyć
    > ten
    > wyrok? ew. spowodować zamianę na coś innego?

    6 m-cy to najkrótszy zakaz. I jest obligatoryjny.

    > p.s.: byłem badany alkotestem, który chyba nie ma homologacji.

    Teraz na to wpadłeś? Powiedziałeś to podczas przesłuchania?
    Pamiętaj, że jak wk.... sędziego zawracając mu głowę to może wyrok
    podwyższyć.
    Chłop kończąc studia myślał o karierze sędziego w Sądzie Najwyższym,
    głośnych procesach, seryjnych mordercach itd., a Ty mu wyjeżdżasz z
    gównianym wykroczeniem. On już jest wk....y ;))))

    Pzdr
    Leszek