eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPróba wyłudzenia? › Próba wyłudzenia?
  • Data: 2022-08-16 13:41:20
    Temat: Próba wyłudzenia?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Problem taki, że po wejściu na stronę BOK Netii widzę, ze mam NIEDOPŁATĘ.

    Po sprawdzeniu faktur i wyciągów bankowych okazuje się, że wszystko jest
    na bieżąco zapłacone.

    Panienka z infolinii tłumaczy, że tak być musi bo tak jest w systemie,
    że po wystawieniu faktury wyświetlany jest komunikat o niedopłacie,
    pomimo, że termin płatności jeszcze nie nadszedł.
    I zamiast powiedzieć, że ona jest niekompetentna lub nie wie, co zrobić,
    rzuciła słuchawką.

    To wprowadza w błąd i sugeruje uregulowanie należności niezwłocznie, co
    czasem może doprowadzić do tego, że daną fakturę zapłacę wielokrotnie.

    Czy takie działanie jest próbą wyłudzenia?

    Bo uważam, że informacja powinna zawierać ewentualnie numer faktury i
    termin do jej zapłacenia a nie od razu niedopłata.



    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)
    Ja chcę pić w wolnym kraju, niech żyje POLEXIT!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1