eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPróba wyłudzenia? › Re: Próba wyłudzenia?
  • Data: 2022-08-16 14:03:35
    Temat: Re: Próba wyłudzenia?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 16 Aug 2022 13:41:20 +0200, Wiesiaczek wrote:
    > Problem taki, że po wejściu na stronę BOK Netii widzę, ze mam NIEDOPŁATĘ.
    > Po sprawdzeniu faktur i wyciągów bankowych okazuje się, że wszystko jest
    > na bieżąco zapłacone.
    >
    > Panienka z infolinii tłumaczy, że tak być musi bo tak jest w systemie,
    > że po wystawieniu faktury wyświetlany jest komunikat o niedopłacie,
    > pomimo, że termin płatności jeszcze nie nadszedł.
    > I zamiast powiedzieć, że ona jest niekompetentna lub nie wie, co zrobić,
    > rzuciła słuchawką.

    Ale chyba poprawne - wystawili fakture, i klient ma saldo do
    uregulowania.

    > To wprowadza w błąd i sugeruje uregulowanie należności niezwłocznie, co
    > czasem może doprowadzić do tego, że daną fakturę zapłacę wielokrotnie.

    Jak zaplacisz, to juz niedoplaty nie bedzie.
    A jak zaplaciisz 2 razy, to bedzie nadplata :-)

    > Bo uważam, że informacja powinna zawierać ewentualnie numer faktury i
    > termin do jej zapłacenia a nie od razu niedopłata.

    A co - nie ma takiej informacji ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1