  • 51. Data: 2020-11-18 17:37:52
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 10:38, RadoslawF pisze:

    > Wygląda na to że nie jesteś w stanie zrozumieć kto i dlaczego
    > wstrzymywał poprzednie budowy.

    Lepiej się zastanów kto i dlaczego rozpoczął, skoro to nie temat dla wojska.

    --
    Shrek

  • 52. Data: 2020-11-18 23:41:33
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-18 o 17:36, Shrek pisze:

    > Skoro powinno mieć a nie ma, to znaczy to że jednak nie robi tego co
    > robić powinno - prawda?

    Jeszcze nikt nie udowodnił że nie ma.
    Temperaturę przed wejściem do niektórych obiektów w końcu sprawdzają.

    > Nie no - ogólnoświatowa pandemia i wywrotka z telemarkiem systemu służby
    > zdrowia nie są powodem żeby jakiś szpital polowy otworzyć. Chociaż może
    > to i dobrze, bo rzeczywiście jak się za to wezmą, to efekt może być
    > przeciwny do zamierzonego - jak na przykład ze szpitalem tylko dla
    > zdrowych narodowym.

    Wiosną jak się u nas zaczęło to łóżek brakowało tylko w wyniku
    zamykania szpitali i przerabianiu ich na "jednoimienne".
    Jak teraz miejsc zabraknie do się przekonamy czy potrafią zorganizować
    polowe czy zastępcze.

    > Czyli wynika z tego, że wojsko jedyne co umi to po komunie? Szpitali
    > polowych cywile też nie mają.

    Cywilom szpitale polowe niepotrzebne. A wojskowi jakiś mają.
    Do udzielenie pierwszej pomocy. Bo potem zmobilizowanymi pojazdami
    przewiozą swoich rannych do normalnych szpitali. A przynajmniej
    takie jest założenie.

    > Skoro tak twierdzisz... To pewnie nie mam też powodu do narzekań, że
    > służba zdrowia nie działa, bo przecież nie dlatego pacę podatki żeby
    > mieć wpływ. I ogólnie można pójść dalej - nie ma powodu żeby obywatele
    > mieli wpływ na to jak działa państwo. Niezły aparat(czyk) z ciebie...

    Z ciebie niezły idiota. Mam cukrzycę, nadciśnienie i kilka innych
    problemów. "Niedziałająca" służba zdrowia zapewniła mi nieprzerwany
    dostęp do leków i konsultacji lekarskich. Nawet nowe okulary
    dostałem. Jeśli idzie o mnie to niech tak "niedziałają" dalej.

    > Ty jesteś idiotą czy udajesz - został na tej budowie, czy z niej wrócił?

    Ani na niej nie został ani z niej nie wrócił. Trafił do szpitala i tylko
    ty jak ten idiota uważasz że są tylko dwie możliwości.

    > U ciebie to już za późno - wygląda na to że dorosłeś na trepa...

    Wyrosłam na człowieka myślącego i czasami to okazuje idiotom
    jak ty kórym się wydaje że świat wygląda tak jak oni go postrzegają.

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2020-11-18 23:43:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-18 o 17:37, Shrek pisze:

    > Lepiej się zastanów kto i dlaczego rozpoczął, skoro to nie temat dla
    > wojska.

    W artykule masz napisane kto.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2020-11-19 06:47:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 23:41, RadoslawF pisze:

    > Jeszcze nikt nie udowodnił że nie ma.

    Przecież ty twierdzisz, że nie ma.

    > Temperaturę przed wejściem do niektórych obiektów w końcu sprawdzają.

    Jaja sobie robisz? Sprawdzenie temperatury to "medycycyna polowa".
    Strach zapytać jak przez analogię wygląda ochrona integralności
    terytotialnej.

> [...]
    > zamykania szpitali i przerabianiu ich na "jednoimienne".
    > Jak teraz miejsc zabraknie do się przekonamy czy potrafią zorganizować

    Zabrakło trzy tygodnie temu! Karetki stoją po 10 godzin bo nie ma
    miejsc! Już wiemy że nie potrafią, a ty nawet twiedzisz, że takich
    możliwości nie mają.

    > Cywilom szpitale polowe niepotrzebne. A wojskowi jakiś mają.

    To jak mają, to czemu nie robią?

    > Do udzielenie pierwszej pomocy. Bo potem zmobilizowanymi pojazdami
    > przewiozą swoich rannych do normalnych szpitali. A przynajmniej
    > takie jest założenie.

    Taa - na nfz:P

> [...]
    > dostęp do leków i konsultacji lekarskich. Nawet nowe okulary
    > dostałem. Jeśli idzie o mnie to niech tak "niedziałają" dalej.

    No widzisz, a obecnie jak coś ci się stanie to umrzesz w karetce
    czekając na wynik testu. Ale nie o tym rozmawiamy, a o tym czy obywatele
    powinni mieć wpływ na działanie państwa, czy są tylko od płacenia
    podatków i morda w kubeł.

    > Ani na niej nie został ani z niej nie wrócił. Trafił do szpitala i tylko
    > ty jak ten idiota uważasz że są tylko dwie możliwości.

    Oczywiście, że są dwie możliwości - albo robi dalej na tej budowie, albo
    nie - wtedy mówi się, że z budowy wrócił. Macie też żołnierzy
    szredingera, co jednocześnie są w spitalu i na budowie?

    Spoko. To na razie. BTW - wojskowy?

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-11-19 06:49:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 23:43, RadoslawF pisze:

    > W artykule masz napisane kto.

    To dlaczego skoro twierdzisz, że to nie sadanie wojska, żeby szpitale
    polowe budować?

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2020-11-19 12:14:58
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-19 o 06:47, Shrek pisze:

    > Przecież ty twierdzisz, że nie ma.

    "ja stwierdziłem w jakim zakresie ma. ", analfabeto funkcjonalny.

    > Jaja sobie robisz? Sprawdzenie temperatury to "medycycyna polowa".
    > Strach zapytać jak przez analogię wygląda ochrona integralności
    > terytotialnej.

    Tak jak w gazetach opisali, anektowali sąsiadom kapliczką.
    Czyli nie oddali ani guzika.

    > Zabrakło trzy tygodnie temu! Karetki stoją po 10 godzin bo nie ma
    > miejsc! Już wiemy że nie potrafią, a ty nawet twiedzisz, że takich
    > możliwości nie mają.

    Bo jest burdel i nie ma decyzji gdzie ma pacjent trafić.
    Ale to burdel w cywilnej służbie zdrowia a nie w wojsku.

    > To jak mają, to czemu nie robią?

    Cztery robią/robili. A potem cywile dochodzili do wniosku że jednak
    nie chcą.

    > Taa - na nfz:P

    :-)

> [...]
    > czekając na wynik testu. Ale nie o tym rozmawiamy, a o tym czy obywatele
    > powinni mieć wpływ na działanie państwa, czy są tylko od płacenia

    Ja o wpływie obywateli nie rozmawiam. Maja w czasie wyborów.
    Trzeba było głosować na taką partię która ci to zapewni.
    Ja rozmawiam o twoich uprzedzeniach do wojska.

    > Oczywiście, że są dwie możliwości - albo robi dalej na tej budowie, albo
    > nie - wtedy mówi się, że z budowy wrócił. Macie też żołnierzy
    > szredingera, co jednocześnie są w spitalu i na budowie?

    Są co najmniej dwie możliwości opuszczenia budowy, można z niej wrócić
    a można i nie wracać tylko pojechać na inna budową, na ryby czy do szpitala.

    > Spoko. To na razie. BTW - wojskowy?

    Nie.
    Po prostu puszczają ci nerwy i sypiesz oskarżeniami z dupy.
    I na to właśnie zareagowałem.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2020-11-19 12:16:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-19 o 06:49, Shrek pisze:

    > To dlaczego skoro twierdzisz, że to nie sadanie wojska, żeby szpitale
    > polowe budować?

    Nic takiego nie twierdziłem, twierdził że ich zadanie to budować
    w miejscu i czasie gdzie będą potrzebne. Artykuł potwierdza
    że budowano tam gdzie nie zachodziły te oba warunki.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2020-11-19 14:13:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 12:14, RadoslawF pisze:

    > "ja stwierdziłem w jakim zakresie ma. ", analfabeto funkcjonalny.

    No dobra - ty stwierdziłeś, że ma w stopniu w praktyce zerowym, ja że
    nie ma. O co ci chodzi?

    > Tak jak w gazetach opisali, anektowali sąsiadom kapliczką.
    > Czyli nie oddali ani guzika.

    Tylko rozkazu nie zrozumieli. Mieli bronić a atakowali...

    > Bo jest burdel i nie ma decyzji gdzie ma pacjent trafić.

    Nie ma decyzji, bo nie ma wolnych miejsc. Chyba że myślisz, że to taka
    gra, kto dłużej karetkę przetrzyma na podjeździe przekonując wkurwionego
    dyspozytora i ratowników szturmujących bramę przy wsparciu kulsonów
    kłamiac, że nie ma wolnego miejsca.

    > Ale to burdel w cywilnej służbie zdrowia a nie w wojsku.

    Tak. Wojsko jest znane z porządku

    > Ja o wpływie obywateli nie rozmawiam. Maja w czasie wyborów.
    > Trzeba było głosować na taką partię która ci to zapewni.
    > Ja rozmawiam o twoich uprzedzeniach do wojska.

    Tu nie chodzi o moje uprzedzenia lub ich brak a o fakty. A fakty są
    takie, że wojsko co najwyżej za cieci robi.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2020-11-19 14:15:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.11.2020 o 12:16, RadoslawF pisze:

    > Nic takiego nie twierdziłem, twierdził że ich zadanie to budować
    > w miejscu i czasie gdzie będą potrzebne. Artykuł potwierdza
    > że budowano tam gdzie nie zachodziły te oba warunki.

    Tak tak. Miejsca w spitalach nie są potrzebne, nasza służba zdrowia
    działa bez zarzutu w warunkach epidemii.

    EOT, zrestą NTG się zrobił za co autopiętno
    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-11-19 15:22:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-19 o 14:13, Shrek pisze:

    > No dobra - ty stwierdziłeś, że ma w stopniu w praktyce zerowym, ja że
    > nie ma. O co ci chodzi?

    O to że zmyślasz.
    W którym poście stwierdziłem to co mi przypisujesz?

    > Tylko rozkazu nie zrozumieli. Mieli bronić a atakowali...

    Bronili, kapliczki.
    Bo to było bardzo dobre stanowisko polowe. :-)

> [...]
    > gra, kto dłużej karetkę przetrzyma na podjeździe przekonując wkurwionego
    > dyspozytora i ratowników szturmujących bramę przy wsparciu kulsonów

    Pół roku temu też "fachowcy" opisywali brak miejsc i zwały trupów.
    Po czym okazało się że bredzili. Poczekamy, zobaczymy.
    W szpitalu ostatnio nie byłem, do przychodni gdzie mam od dzisiaj
    rehabilitacje nie ma kolejek, z karetkami też.

    > Tak. Wojsko jest znane z porządku

    Ale burdel z rozdziałem pacjentów to raczej nie wina wojska.

    > Tu nie chodzi o moje uprzedzenia lub ich brak a o fakty. A fakty są
    > takie, że wojsko co najwyżej za cieci robi.

    A za kogo może robić szeregowy z wykształceniem podstawowym?
    Nie ma kwalifikacji i wykształcenia nawet do przeprowadzania
    dzieci przez przejście dla pieszych.
    Za to można go na budowę wysłać, tam się sprawdzi, dopóki się
    wirusem nie zarazi.