    Subject: Re: Prezes pilnuje
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb21c9b$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb26e45$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb28a5d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb306bc$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb362d6$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb3d05e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4016e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb44450$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb45aec$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4ecdb$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb54d83$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb5a50e$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 19 Nov 2020 06:47:05 +0100

    W dniu 18.11.2020 o 23:41, RadoslawF pisze:

    > Jeszcze nikt nie udowodnił że nie ma.

    Przecież ty twierdzisz, że nie ma.

    > Temperaturę przed wejściem do niektórych obiektów w końcu sprawdzają.

    Jaja sobie robisz? Sprawdzenie temperatury to "medycycyna polowa".
    Strach zapytać jak przez analogię wygląda ochrona integralności
    terytotialnej.

    > Wiosną jak się u nas zaczęło to łóżek brakowało tylko w wyniku
    > zamykania szpitali i przerabianiu ich na "jednoimienne".
    > Jak teraz miejsc zabraknie do się przekonamy czy potrafią zorganizować
    > polowe czy zastępcze.

    Zabrakło trzy tygodnie temu! Karetki stoją po 10 godzin bo nie ma
    miejsc! Już wiemy że nie potrafią, a ty nawet twiedzisz, że takich
    możliwości nie mają.

    > Cywilom szpitale polowe niepotrzebne. A wojskowi jakiś mają.

    To jak mają, to czemu nie robią?

    > Do udzielenie pierwszej pomocy. Bo potem zmobilizowanymi pojazdami
    > przewiozą swoich rannych do normalnych szpitali. A przynajmniej
    > takie jest założenie.

    Taa - na nfz:P

    > Z ciebie niezły idiota. Mam cukrzycę, nadciśnienie i kilka innych
    > problemów. "Niedziałająca" służba zdrowia zapewniła mi nieprzerwany
    > dostęp do leków i konsultacji lekarskich. Nawet nowe okulary
    > dostałem. Jeśli idzie o mnie to niech tak "niedziałają" dalej.

    No widzisz, a obecnie jak coś ci się stanie to umrzesz w karetce
    czekając na wynik testu. Ale nie o tym rozmawiamy, a o tym czy obywatele
    powinni mieć wpływ na działanie państwa, czy są tylko od płacenia
    podatków i morda w kubeł.

    > Ani na niej nie został ani z niej nie wrócił. Trafił do szpitala i tylko
    > ty jak ten idiota uważasz że są tylko dwie możliwości.

    Oczywiście, że są dwie możliwości - albo robi dalej na tej budowie, albo
    nie - wtedy mówi się, że z budowy wrócił. Macie też żołnierzy
    szredingera, co jednocześnie są w spitalu i na budowie?

    Spoko. To na razie. BTW - wojskowy?

    --
    Shrek