  • 21. Data: 2021-02-15 14:05:33
    Temat: Re: Jak odebrać przesyłkę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:60297c67$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.02.2021 o 20:32, Michal Jankowski pisze:

    >Ja bym wysłał dorosłego domownika z prawem jazdy zawierającym adres z
    >tego mieszkania :-)

    Ale musialby miec to samo nazwisko !

    Wyslac rodzica z nowym DO?
    Adresu w DO nie ma, nazwisko sie zgadza, z awizem poczta moze wyda ...

    J.

  • 22. Data: 2021-02-15 14:11:10
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-02-14 o 19:03, Michal Jankowski pisze:

    > ... adresowaną na nazwisko panieńskie? Obecnie adresatka nosi nazwisko
    > dwuczłonowe. Przez 9 lat takie przesyłki przychodziły i było dobrze, a
    > teraz poczta się zbiesiła, że nie wyda i już.

    Poczta Polska to stan umysłu.
    I wygląda że tak twierdzący mają rację.
    https://ithardware.pl/aktualnosci/otworzyl_skrytke_w
    _automacie_paczkowym_poczty_polskiej_a_tam_awizo-150
    29.html

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2021-02-15 14:31:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.02.2021 o 13:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy to jest "do rąk własnych"?
    > Lub w postępowaniu szczególnym (sądowym, karnym, podatkowym,
    > administracyjnym)?

    Z sądu.

    > Nie ma kobita odpisu zupełnego (nie skróconego) aktu urodzenia, gdzie na
    > odwrocie są odnotowywane poprzednie nazwiska?

    W dowodzie też jest nazwisko rodowe i co z tego?

    Anyway, dziękuję wszystkim za porady.

    Zadziałało rozwiązanie najprostsze z możliwych - przyjść drugi raz do
    innego okienka.

    MJ

  • 24. Data: 2021-02-15 15:45:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Feb 2021 14:31:06 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Zadziałało rozwiązanie najprostsze z możliwych - przyjść drugi raz do
    > innego okienka.

    Siedziała w nim inna grażyna, czy ta sama w odmiennym humorze?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-02-15 16:02:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 15.02.2021 o 15:45, Olin pisze:

    > Siedziała w nim inna grażyna, czy ta sama w odmiennym humorze?

    Inna oczywiście.

    MJ

  • 26. Data: 2021-02-15 21:21:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.02.2021 o 14:11, RadoslawF pisze:

    > Poczta Polska to stan umysłu.
    > I wygląda że tak twierdzący mają rację.
    > https://ithardware.pl/aktualnosci/otworzyl_skrytke_w
    _automacie_paczkowym_poczty_polskiej_a_tam_awizo-150
    29.html

    Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług. Po prostu robią
    wszystko, by klientów do siebie zniechęcić. Aż sie dziwię, ze w ogóle
    ktokolwiek z ich usług korzysta.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2021-02-15 21:46:37
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

> [...]
    >
    > Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług. Po prostu robią
    > wszystko, by klientów do siebie zniechęcić. Aż sie dziwię, ze w ogóle

    Jeszcze niedawno był przymus korzystania z poczty polskiej.
    Obchodzony blaszkami przyklejanymi do listów. :-)

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-02-15 22:04:32
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Dlatego staram się unikać korzystania z ich usług.

    A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem
    "detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

  • 29. Data: 2021-02-15 22:33:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.02.2021 o 22:04, Andrzej Kłos pisze:

    > A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem
    > "detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

    Paczkomat kosztuje coś koło 9 zł. Ale w każdym razie bez udziwnień.
    Odbierzesz, kiedy możesz. Z pocztą same problemy. Zamiast paczki awizo
    dostaniesz. Pójdziesz odebrać, to albo jeszcze nie ma, albo już nie ma,
    albo (jak u kolegi) dane się nie zgadzają.

    --
    Robert Tomasik

  • 30. Data: 2021-02-16 11:03:02
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Paczkomat kosztuje coś koło 9 zł. Ale w każdym razie bez udziwnień.
    > Odbierzesz, kiedy możesz.

    Ale jest jeszcze "Polska C" gdzie najbliższy paczkomat jest w odległości
    12 km albo "w ogóle", w każdym razie wyszukiwarka InPostu nawet nie
    próbuje podać najbliższego, bo w tej kategorii (najbliższy) nie
    występuje żaden. A kurier poczty dowiezie na miejsce.