  • 1. Data: 2021-02-14 19:03:27
    Temat: Jak odebrać przesyłkę?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ... adresowaną na nazwisko panieńskie? Obecnie adresatka nosi nazwisko
    dwuczłonowe. Przez 9 lat takie przesyłki przychodziły i było dobrze, a
    teraz poczta się zbiesiła, że nie wyda i już.

    MJ

  • 2. Data: 2021-02-14 20:10:21
    Temat: Re: Jak odebrać przesyłkę?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zamówić [ponowne, przez stronę śledzenia przesyłek] dostarczenie do mieszkania i
    czekać na listonosza?
    Jednocześnie złożyć pisemną skargę na naczelnika UPT do dyrekcji (jedną skargę maja w
    d..., ale jak będzie ze sto to może innego
    znajomka wsadzą na stołek).
    A na pocztę z aktem stanu maszerować, w godzinach pracy naczalstwa.

    -----

  • 3. Data: 2021-02-14 20:20:14
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-14 o 19:03, Michal Jankowski pisze:
> [...]
    > dwuczłonowe. Przez 9 lat takie przesyłki przychodziły i było dobrze, a
    > teraz poczta się zbiesiła, że nie wyda i już.

    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    120001529/U/D20121529Lj.pdf

    Art. 37. 1.

  • 4. Data: 2021-02-14 20:29:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.02.2021 o 20:20, t-1 pisze:

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    120001529/U/D20121529Lj.pdf

    > Art. 37. 1.

    Art.37.1. Przesyłkę pocztową lub kwotę pieniężną określoną w
    przekazie pocztowym doręcza się adresatowi pod adresem wskazanym na
    przesyłce, przekazie lub w umowie o świadczenie usługi pocztowej.

    Słabo widzę zastosowanie.

    MJ

  • 5. Data: 2021-02-14 20:32:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 14.02.2021 o 20:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zamówić [ponowne, przez stronę śledzenia przesyłek] dostarczenie do
    > mieszkania i czekać na listonosza?

    Jutro upływa termin (to jest osobna sprawa, że poczta wrzuca do skrzynki
    wyłącznie powtórne awiza). Zresztą o pobyt w tym mieszkaniu powiedzmy,
    że obecnie byłoby trudno.

    MJ

  • 6. Data: 2021-02-14 20:34:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20
    120001529/U/D20121529Lj.pdf
    > Art. 37. 1.

    Raczej 37.2.3. Też o tym myślałem, tylko teraz jest problem z
    udowodnieniem, że się jest tam zameldowanym. Bo inaczej można by ją
    uznać za domownika i nie wnikać w rozbieżność jednego członu nazwiska.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-02-14 20:39:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.02.2021 o 20:32, Michal Jankowski pisze:

    > Jutro upływa termin (to jest osobna sprawa, że poczta wrzuca do skrzynki
    > wyłącznie powtórne awiza). Zresztą o pobyt w tym mieszkaniu powiedzmy,
    > że obecnie byłoby trudno.

    Ja bym wysłał dorosłego domownika z prawem jazdy zawierającym adres z
    tego mieszkania :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-02-14 20:40:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > udowodnieniem, że się jest tam zameldowanym. Bo inaczej można by ją
    > uznać za domownika i nie wnikać w rozbieżność jednego członu nazwiska.

    Po pierwsze, złożenie oświadczenia, że się zamieszkuje sam ze sobą jako
    osoba trzecia to jest poświadczenie nieprawdy.

    Po drugie, przesyłka jest z gatunku "do rąk własnych".

    MJ

  • 9. Data: 2021-02-14 20:52:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ja bym wysłał dorosłego domownika z prawem jazdy zawierającym adres z
    > tego mieszkania :-)

    Już pisałem - przesyłkę może odebrać wyłącznie adresat.

    MJ

  • 10. Data: 2021-02-14 20:53:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Ja bym wysłał dorosłego domownika z prawem jazdy zawierającym adres z
    > tego mieszkania :-)

    Adresatka posiada dowód osobisty z adresem z tego mieszkania. To w żaden
    sposób nie pomogło.

    MJ