  • 41. Data: 2021-02-17 11:20:51
    Temat: Re: Jak odebrać przesyłkę?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-02-16 o 15:28, Michal Jankowski pisze:

    > Co to za "zaświadczenie" jest? Akt USC?

    W tym przypadku akt ślubu.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2021-02-19 00:58:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-15 o 22:04, Andrzej Kłos pisze:

    > A kto inny przewiezie mi paczkę krajową do 20 kg za 10zł netto (jestem
    > "detalistą")? W trybie "półkuriera", czyli do adresata dostarcza kurier.

    Mnie tak dostarczył przesyłkę "kurier" z DHL Parcel, że zostawił ją od
    razu na jakiejś stacji beznynowej daleko od domu i musiałam po nią
    taksówka jechać.
    Mnie tylko wysłam sms-a, że mnie nie zastał i przesyłkę mam odebrać pod
    określonym adresem. Trzeba omijać tych bydlaków z daleka, sprawdzać kto
    by dostarczył przesyłkę i nie kupować u tej firmy, bo maja swoich
    urobionych kurierów.

    --
    animka

  • 43. Data: 2021-02-19 01:01:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-16 o 12:48, Olin pisze:

> [...]
    > Poczty Polskiej. Przy odbiorze wpisał kod i numer telefonu - dokładnie tak,
    > jak w przypadku odbioru przesyłki z paczkomatów InPost.
    >
    > I do tej pory wszystko wyglądało podobnie. Niespodzianka nastąpiła, gdy
    > internauta otworzył skrytkę. Tam, zamiast wyczekiwanej od 4 dni paczki,
    > zobaczył awizo.
    >
    > W takiej sytuacji nie pozostaje nic innego, jak udać się na pocztę i
    > przesyłkę odebrać. Niestety, internauta odbierał przesyłkę z "awizomatu" w
    > sobotę. Z odbiorem paczki musiał więc poczekać do poniedziałku.>>

    olskiej-w-srodku-awizo-a-przesylki-brak-660852166872
    1472a.html

    Te paczkomaty to są tego bogacza - założyciela Inpostu.

    --
    animka