  • 1. Data: 2021-02-12 14:25:25
    Temat: niszczenie środowiska
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko. Takie zarzuty
    dostał 17-letni Kacper z Opola i 19-letni Weronika z Zabierzowa.

    <<Kiedy przemawiał do zgromadzonych, podeszło do niego dwóch policjantów i
    nakazało mu odłożyć megafon, bo, jak stwierdzili, jego użycie zagraża
    środowisku i może być uznane za wykroczenie. Chłopak został też
    wylegitymowany i poproszony o dane rodziców.
    Mimo, że Kacper zastosował się do poleceń policjantów , ci jednak nie
    odpuścili i skierowali do sądu rodzinnego wniosek o jego ukaranie w
    związku z tą ,,straszną zbrodnią'. >>

    https://koduj24.pl/megafon-kontra-ochrona-srodowiska
    /

    <<19-letnią Weronikę w piątek rano przesłuchali policjanci z Zabierzowa.
    Nastolatka może odpowiedzieć za zniszczenie środowiska, bo podczas
    Młodzieżowego Strajku Klimatycznego przemawiała przez megafon.
    Podczas manifestacji MSK została spisana za udział w zgromadzeniu. -
    Policjanci nakazali mi okazać plecak. Miałam w nim megafon. No ale
    posiadanie go nie jest przecież zabronione - zwraca uwagę. - Zdziwiłam się,
    kiedy usłyszałam, że miałam narazić środowisko na szkodę, bo podczas
    protestu przemawiałam do tłumu. Nikt wtedy nie zwrócił mi na to uwagi,
    policjanci nie nakazali przestać - zauważa.>>

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26782592,n
    astoletnia-aktywistka-przemawiala-na-strajku-klimaty
    cznym.html#sortBy:Popularity-Desc

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-02-12 15:32:19
    Temat: Re: niszczenie środowiska
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 12.02.2021 o 14:25 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    >
    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26782592,n
    astoletnia-aktywistka-przemawiala-na-strajku-klimaty

    Do sztumu z nimi!!!
    Policzmy (takie tam envelope calculation): prędkość dźwięku w powietrzu to
    ok. 340 m/s, odległość pomiędzy uszami typowego kulsona to ok 20 cm, fala
    stojąca o tej długości to 1700 Hz.
    Może rzeczone megafony wydawały dźwięki o maksimum głośności w okolicy tej
    częstotliwoci i kulsony bały się, że pustka (powietrze) wypełniająca im
    przestrzeń pomiędzy uszami zacznie rezonować, doprowadzając do uszkodzeń...
    No właśnie czego? Typowy kulson nic tam nie ma, no może jedną czy dwie
    szare komórki.

    Kamil

  • 3. Data: 2021-02-12 15:56:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Feb 2021 15:32:19 +0100, Kubuś Puchatek napisał(a):

> [...]
    > No właśnie czego? Typowy kulson nic tam nie ma, no może jedną czy dwie

    Ekolodzy od dawna apelują, żeby w Sylwestra nie nadużywać fajerwerków, bo
    płoszy to zwierzynę, która (zestresowana) nie może się rozmnażać.
    Może chodzi o to, żeby MO nie została wygaszona siłami natury, bo przecież
    taki kulson nieuchronnie się starzeje i w dodatku jeszcze gotów przejść na
    wcześniejszą emeryturę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-02-12 17:31:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Według MO przemawianie przez megafon niszczy środowisko. Takie
    >zarzuty
    >dostał 17-letni Kacper z Opola i 19-letni Weronika z Zabierzowa.

    "zanieczyszczenie halasem" jest uznanym terminem.

    https://www.teraz-srodowisko.pl/aktualnosci/raport-e
    ea-zanieczyszczenie-halasem-8465.html
    O prosze - 12 tys zgonow - to nie mandat, tylko powazne zarzuty sie
    naleza,

> [...]
    >Mimo, że Kacper zastosował się do poleceń policjantów , ci jednak nie
    >odpuścili i skierowali do sądu rodzinnego wniosek o jego ukaranie w

    Ale ale ... megafony nie podobaja sie tez drugiej stronie

    https://koduj24.pl/obywatele-zablokowali-przejazd-fu
    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    I teraz co - policjanci beda musieli mandat wystawic ?

    J.

  • 5. Data: 2021-02-12 17:35:45
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > https://krakow.wyborcza.pl/krakow

    Biedny Olin. Człowiek jednego portalu.

  • 6. Data: 2021-02-12 18:16:41
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 12.02.2021 17:35, Astralny Rębajło wrote:

    > Biedny Olin. Człowiek jednego portalu.

    Nie ma jak merytoryczny głos w dyskusji.

  • 7. Data: 2021-02-12 19:13:38
    Od: Kviat

    W dniu 12.02.2021 o 17:31, J.F. pisze:

    > Ale ale ... megafony nie podobaja sie tez drugiej stronie
    >
    > https://koduj24.pl/obywatele-zablokowali-przejazd-fu
    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla
    zabawy. Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

    Blokują tych oszołomów, bo megafony im się nie podobają?
    Serio?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2021-02-12 19:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 19:13, Kviat pisze:

    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    > Od czasu do czasu mam wrażenie, że trollujesz z przekory, albo dla
    > zabawy.

    Nie no - aż tyle czasu potrzebowałeś?

    > Ale zdecydowanie częściej, że ze zwykłej głupoty.

    Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że
    inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił.
    Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie
    też jeden z inteligentniejszych.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-02-12 20:20:14
    Od: Kviat

    W dniu 12.02.2021 o 19:30, Shrek pisze:

    rgonetki-nadajacej-komunikat-dzieci-sa-adoptowane-pr
    zez-gejow-wylacznie-w-celu-ich-gwalcenia/

    > Nie no - aż tyle czasu potrzebowałeś?

    Jesteś inteligentny, więc na pewno napiszesz mi jak wywnioskowałeś z
    tego co napisałem, że zauważyłem to dopiero teraz?

    Skoro częściej, to chyba nie dopiero teraz?

    > Sądzę, że nie masz racji. Głupi to on na pewno nie jest. Podejrzewam, że
    > inteligentniejszy niż ty, skoro cię tak długo w konia robił.

    Faktycznie! Ale się dałem nabrać z tymi megafonami...

    > Paradoksalnie jeden z bardziej wartościowych userów na grupach. Pewnie
    > też jeden z inteligentniejszych.

    Bo udziela się na grupie fizyka? Serio?

    Znam ludzi z tytułami prof., którzy wierzą (wierzyli...) w smoki żyjące
    w średniowieczu i twierdzą, że nie ma dowodów na ewolucję, a minister
    środowiska wierzył w chemtrailse.

    Jak mi jeszcze wyjaśnisz, na czy polega ta wartość pierdolenia głupot w
    internecie, gdzie nie brakuje oszołomstwa, które to bierze na poważnie i
    potem to powtarza jak prawdy objawione, to może poziom mojej
    inteligencji wzrośnie.
    Przypuszczam, że antyszczepionkowcy, wyznawcy reptilian, chemtrailsów,
    płaskiej ziemi, oraz wyborcy pis biorą się właśnie z takich "żartów"
    inteligentnych ludzi, którym wydaje się, że są zabawni, a tylko
    niechcący zapomnieli dodać emotikona na końcu, żeby mieć dodatkową
    zabawę, że równocześnie normalni ludzie, o przeciętnej inteligencji, też
    się nabrali na to, że on to pisze na poważnie.

    Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z
    wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja
    robi? Bo ja nie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2021-02-12 20:32:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 20:20, Kviat pisze:

    > więc na pewno napiszesz mi jak wywnioskowałeś z
    > tego co napisałem, że zauważyłem to dopiero teraz?

    No skoro od czasu do czasu miałeś wrażenie, że zachodzi oczywisty fakt
    trolowania z przekory prze dzejefa? Przecież on to robi cały czas;)

    > Faktycznie! Ale się dałem nabrać z tymi megafonami...

    No widzisz;)

    > Bo udziela się na grupie fizyka? Serio?

    Nie miałem pojęcia - tam ktoś jeszcze jest? Ja go znam z pręga, prawa i
    samochodów.

> [...]
    > internecie, gdzie nie brakuje oszołomstwa, które to bierze na poważnie i
    > potem to powtarza jak prawdy objawione, to może poziom mojej

    A co mnie obchodzi co kto bierze na poważnie a co nie? Jak kto głupi to
    jego problem - co ja z tym mam wspólnego. Ja na przykład lubię czytać
    felietony korwina. Wiem że robi czytelnika w chuja i nie biorę jego
    wypocin poważnie, ale bawi mnie jak potrafi zrobić kurwę z logiki i mało
    uważny czytelnik da się podpuścić - niby ma rację, ale jednak nie ma;)
    No i ma fajny styl.

> [...]
    > inteligentnych ludzi, którym wydaje się, że są zabawni, a tylko
    > niechcący zapomnieli dodać emotikona na końcu,

    Pewnie masz rację;) Natomiast dzejef jest niegroźny - jaja sobie robi a
    ktoś kto potrai skonfigurować czytnik albo to dostrzeże albo sam jest
    trolem i go nie szkoda;)

    > Jesteś na 100% pewien, że z tymi megafonami "drugiej strony" (i z
    > wieloma innymi sprawami, które tu prezentuje), to on sobie tylko jaja
    > robi? Bo ja nie.

    Jestem:P Po prostu bawi go bycie adwokatem diabła. I trzeba mu przyznać,
    że robi to dobrze i konsekwentnie. Ja się nie potrafię na niego gniewać
    i lubię jego cięte bądź głupawe riposty czytać. A nawet dyskutować -
    czasami prowadzi do ciekawych oftopów;)

    A teraz spieprzyłeś sprawę bo przyjdzie dzejef i będzie preorował, że on
    na poważnie z tymi megafonami i będę w murzyńskiej dupie - już się nie
    wybronię;)

    --
    Shrek