  • 1. Data: 2021-11-26 17:54:42
    Temat: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Nie chce mi się odszukiwać kto pytał co wpisują na karty zgonu w
    szpitalach. Więc nowy wątek.

    Wywiad z ordynatorem szpitala w Nowym Targu, dr Czosnowskim.
    https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/ludozerca-rozm
    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/
    Trwa 35 minut.

    Red. - Na co umierają pacjenci?
    Dr. - Zgodnie z instrukcją PZH obowiązującą od wiosny 2020 pacjent z
    dodatnim wynikiem testu LUB(!) tylko objawami C-19 gdy umiera, to na
    co by nie był chory, należy wpisać powód śmierci - C-19. Jedynym
    wyjątkiem jest śmierć z powodu wypadku.

    R. - Czy pacjenci, którzy nie byli chorzy na C-19 byli zaniedbywani?
    D. - Tak. Systemowo. Decyzją administracyjną.

    D. - Jak pisze Gazeta Prawna, w zeszłym roku nie odbyło się 2 mln
    hospitalizacji.

    R. - Jak wyglądało przez ostatnie 1,5 roku przyjmowanie ludzi po
    wylewach i udarach?
    D. - Było o 40% mniej udarów, 33% mniej zawałów, 80% mniej diagnoz
    raka płuc. Oni nie zachorowali?

    R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?
    D. - W Polsce realna zgłaszalność jest poniżej 1%

    R. - Czy grypa jeszcze istnieje?
    D. - W pierwszym tygodniu listopada zarejestrowano ponad 100 tys.
    zachorowań.

    D. - Media piszą: Mamy 18 tys. zakażonych. Osoba *zakażona* to *nie*
    jest osoba chora!!! 90% ludzi jest *zakażonych* wirusem opryszczki,
    a ilu widzimy ludzi z opryszczką?

    D. - Wg badań w Szwecji ozdrowieńcy po roku nadal mają duży poziom
    przeciwciał.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-11-26 18:18:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Nov 2021 17:54:42 +0100, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > dodatnim wynikiem testu LUB(!) tylko objawami C-19 gdy umiera, to na
    > co by nie był chory, należy wpisać powód śmierci - C-19. Jedynym

    Taka instrukcja :-)
    Ale jednak "choroby wspolistniejace" sa gdzies wpisywane.

    > R. - Czy pacjenci, którzy nie byli chorzy na C-19 byli zaniedbywani?
    > D. - Tak. Systemowo. Decyzją administracyjną.
    > D. - Jak pisze Gazeta Prawna, w zeszłym roku nie odbyło się 2 mln
    > hospitalizacji.

    Ale oddzialy dzialaly tez "normalnie". Moze ich mniej, moze mniej
    lekarzy i zabiegow, ale byly.

    > R. - Jak wyglądało przez ostatnie 1,5 roku przyjmowanie ludzi po
    > wylewach i udarach?
    > D. - Było o 40% mniej udarów, 33% mniej zawałów, 80% mniej diagnoz
    > raka płuc. Oni nie zachorowali?

    No ale co - zmarli?
    Rok temu byl gwaltowny wzrost smiertelnosci pod koniec roku,
    tym niemniej - jak sie komus przytrafil udar czy zawał, to co - nie
    trafial do szpitala?

    Moze i nie trafial, jak ktos karetki nie wezwal na czas.
    Albo wezwal, a ona dojechala z duzym opoznieniem.

    Tylko ze zawal sie wtedy skonczy smiercia, a udar ... bedzie zgon,
    czy sam przejdzie?
    Sam nie przejdzie, pacjent do szpitala trafi ...
    wiec moze naprawde bylo ich mniej.

    Rak płuc ... moze i niezdiagnozowany na wczesnym etapie, ale przeciez
    kiedys sie rozwinąl. I do statystyk trafil.
    No chyba, ze dopiero trafi ...

    > R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?
    > D. - W Polsce realna zgłaszalność jest poniżej 1%

    Ale tez jakie te NOP ... znajoma np sie bardzo zle czula, jak w
    ciezkiej grypie, oslabiona, gorączka, ból glowy ... przez jeden dzien.
    Zglaszac?
    A inne zrodla mowią, ze pewnie miala wczesniej covid, a teraz organizm
    walczy z wirusem ze szczepionki ...

    > R. - Czy grypa jeszcze istnieje?
    > D. - W pierwszym tygodniu listopada zarejestrowano ponad 100 tys.
    > zachorowań.

    No i rzad szczepi za darmo...

    a z drugiej strony - maseczki nie zmniejszaja epidemii?

    > D. - Media piszą: Mamy 18 tys. zakażonych. Osoba *zakażona* to *nie*
    > jest osoba chora!!! 90% ludzi jest *zakażonych* wirusem opryszczki,
    > a ilu widzimy ludzi z opryszczką?

    Ale przeciez wczesniej tez tak bylo.
    Tylko moze teraz bardziej masowo testuja, to sie wiecej wykrywa.

    No i badanie sprzed roku w zachodniopomorkim - 18% mialo przeciwciala
    Covid ... czyli sie zetknelo z wirusem.
    A od tego czasu ... juz 100%?
    Chyba nie, patrzac na obecna czwarta fale ...

    > D. - Wg badań w Szwecji ozdrowieńcy po roku nadal mają duży poziom
    > przeciwciał.

    A trzecia dawka po pol roku ..

    J.

  • 3. Data: 2021-11-26 19:32:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 18:18, J.F pisze:

    > No ale co - zmarli?

    Nie - mieli udar, zawał czy raka ale rozchodzili. Przecież wiadomo że
    nadmiarowych zgonów jest chyba dwa razy więcej niż bezpośrednich
    ofaiarr. A będzie jeszcze więcej, bo jak kowit przestanie być
    zagrożeniem to ci co teraz mieli mieć wykrytego i leczonego raka będą
    umierać dalej. I dotyczy to nie tylko raka.

    > Rok temu byl gwaltowny wzrost smiertelnosci pod koniec roku,
    > tym niemniej - jak sie komus przytrafil udar czy zawał, to co - nie
    > trafial do szpitala?

    No wzioł i umar zanim karetka przyjechała, to na chuj drążyć temat?

    > Tylko ze zawal sie wtedy skonczy smiercia, a udar ... bedzie zgon,
    > czy sam przejdzie?
    > Sam nie przejdzie, pacjent do szpitala trafi ...
    > wiec moze naprawde bylo ich mniej.

    Znaczy że co - symulować zawały i udary przestali?

    > Ale tez jakie te NOP ... znajoma np sie bardzo zle czula, jak w
    > ciezkiej grypie, oslabiona, gorączka, ból glowy ... przez jeden dzien.
    > Zglaszac?

    No powinno się zasadniczo zgłaszać. Ale jestem akurat dziwnie
    przekonany, że są z tym rzeczywiście problemy. Już nawet bez teorii
    spiskowych.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-11-26 20:21:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 17:54, Zbynek Ltd. pisze:
    > Nie chce mi się odszukiwać kto pytał co wpisują na karty zgonu w
    > szpitalach. Więc nowy wątek.

    Do karty zgonu wpisuje się chorobę, na którą umarł pacjent, a nie
    wszystkie, które miał. To, ze karty zgonu nie są idealne wiadomo od
    wielu lat i COVID tu niczego nie zmienił. Wiele osób - zwłaszcza w
    podeszłym wieku - ma szereg chorób i zdaje się, ze trudno tak
    ostatecznie i dokładnie stwierdzić, która spowodowała zgon. Zwłaszcza,
    ze nie ma to jakiegoś krytycznego znaczenia. Natomiast trzeba wpisać
    jedną chorobę.

    Ważnym, by stwierdzić, czy do zgonu osoby ktoś się nie przyczynił. A czy
    zmarł na zawał, czy wylew - jakie to tak naprawdę znaczenie? Czemu
    akurat uparto się na wpisywanie COVID, to tego nie wiem. Wydaje mi się,
    że uczciwszym byłoby wprowadzenie tam dodatkowej krateczki i
    zaznaczanie, gdy pacjent był chory na COVID. Byłoby to uczciwsze po prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-11-26 22:18:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-26-listopada-2021 o 20:21, Robert Tomasik pisze:
    > Wydaje mi się,
    > że uczciwszym byłoby wprowadzenie tam dodatkowej krateczki i
    > zaznaczanie, gdy pacjent był chory na COVID. Byłoby to uczciwsze po prostu.

    Pełna zgoda. Ale z jakiegoś powodu wpisują ten covid.
    Raz dla kasy.
    Dwa dla propagandy jaki to covid straszny
    A trzy teraz można potępiać i dyskryminować niezaszczepionych bo tyle
    zgonów na covid

    Tylko kurwa mać jakoś kiepsko wygląda:
    "wg najnowszych danych już tylko 70% zgonów to nie w pełni zaszczepieni ;-)

  • 6. Data: 2021-11-27 00:16:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.11.2021 o 22:18, _Master_ pisze:
    > Tylko kurwa mać jakoś kiepsko wygląda: "wg najnowszych danych już
    > tylko 70% zgonów to nie w pełni zaszczepieni ;-)

    Bol udzie zawsze umierają. Przy większej ilości zaszczepionych udział
    ich w ogólnej masie się bedzie zwiększał.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-11-27 00:39:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Miałem iść spać, ale niechtam...

    J.F napisał(a) :

    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Taka instrukcja :-)
    > Ale jednak "choroby wspolistniejace" sa gdzies wpisywane.

    Możliwe, ale w statystykach liczy się tylko jako zejście na Covid.

    > Ale oddzialy dzialaly tez "normalnie". Moze ich mniej, moze mniej
    > lekarzy i zabiegow, ale byly.

    Jakieś były, nie szukam ich liczby. Może i dużo. Te 2 mln to
    wystarczająco dużo, żeby zrobić zator (z tych, którzy przeżyją) na
    następne lata.

> [...]
    > czy sam przejdzie?
    > Sam nie przejdzie, pacjent do szpitala trafi ...

    No nie trafiał do szpitala. Są zawały i udary lekkie. Ludzie bali
    się iść do szpitala więc nie zgłaszali się na pogotowie, czy
    gdzietambądź. Naprawdę uważasz, że nagle o kilkadziesiąt procent
    spadła ilość zgłoszeń? No kaman...

    > Rak płuc ... moze i niezdiagnozowany na wczesnym etapie, ale przeciez
    > kiedys sie rozwinąl. I do statystyk trafil.
    > No chyba, ze dopiero trafi ...

    Tak, kiedyś rozwinął, i jak mówił ordynator, tych niezdiagnozowanych
    ludzi już przyjmują na oddziały paliatywne. Bo pomóc już im nie
    można. Można tylko złagodzić ból i trochę dłużej niż w domu
    podtrzymać życie.

    > Ale tez jakie te NOP ... znajoma np sie bardzo zle czula, jak w
    > ciezkiej grypie, oslabiona, gorączka, ból glowy ... przez jeden dzien.
    > Zglaszac?

    Jak mówił ordynator, zgodnie z definicją NOP jest *każdą*
    nieoczekiwaną reakcją organizmu w ciągu 28 dni po szprycy. I lekarz
    lub pielęgniarka musi to zgłosić pod groźbą pociągnięcia do
    odpowiedzialności. Jeżeli pacjent tylko o tym powie.

    > A inne zrodla mowią, ze pewnie miala wczesniej covid,

    Więc miała duży poziom przeciwciał.

    > a teraz organizm
    > walczy z wirusem ze szczepionki ...

    W tym preparacie nie ma osłabionego wirusa, jak w szczepionce
    przeciw grypie.

    > No i rzad szczepi za darmo...
    >
    > a z drugiej strony - maseczki nie zmniejszaja epidemii?

    Widocznie nie.

    > A trzecia dawka po pol roku ..

    Czwarta po pięciu miesiącach, piąta po czterech, szósta po... itd.
    Wg dr Czosnowskiego z badań wynika, że po pół roku poziom
    przeciwciał po preparacie spada do 18%.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2021-11-27 21:00:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-27-listopada-2021 o 00:16, Robert Tomasik pisze:
    > Bol udzie zawsze umierają. Przy większej ilości zaszczepionych udział
    > ich w ogólnej masie się bedzie zwiększał.

    Przecież to napisałem.

    Ale jak taki aktualny przekaz ma się do obietnic propagandowych
    dotyczących szczepionek?

    Jak namówić połowę Polaków WRÓĆ Połowę ale pomniejszoną o dzieci i tych
    co nie mogą się zaszczepić To dla uczciwości żeby te procenty coś
    znaczyły a nie były znowu manipulowane.

    Jak namówić ludzi aby się zaszczepili? Zwyzywać ich i zakazać się
    poruszać? Zrobić z nich ludzi drugiej kategorii?

  • 9. Data: 2021-11-28 19:52:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 19:32:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie - mieli udar, zawał czy raka ale rozchodzili. Przecież wiadomo że

    a wczesniej to nie rozchadzali ?

    > nadmiarowych zgonów jest chyba dwa razy więcej niż bezpośrednich
    > ofaiarr.

    Bylo rok temu w listopadzie.
    A jak to od tego czasu wyglada?

    Wkrotce sie moze dowiemy, jak ZUS oglosi nowe skrocenie sredniego
    zycia :-(

> [...]
    > umierać dalej. I dotyczy to nie tylko raka.

    > No wzioł i umar zanim karetka przyjechała, to na chuj drążyć temat?

    Na zawal - pewnie tak.
    Ale na udar to sie chyba tak szybko nie umiera, wiec karekta w koncu
    przyjedzie, zabierze, do statystyk trafi.

    No chyba ze teraz ludzie sie mniej odwiedzaja, i nie ma komu wezwac
    karetki ...

    > Znaczy że co - symulować zawały i udary przestali?

    No wlasnie nie wiem ...

    >>> R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?

    > No powinno się zasadniczo zgłaszać.

    No ale po co, skoro wszedzie pisza, ze tak moze byc i tym sie nie
    przejmowac?

    I komu zglaszac?

    J.

  • 10. Data: 2021-11-28 20:12:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:39:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Miałem iść spać, ale niechtam...

    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Możliwe, ale w statystykach liczy się tylko jako zejście na Covid.
    Chyba nie calkiem, skoro podaja obie

> [...]
    >>> D. - Jak pisze Gazeta Prawna, w zeszłym roku nie odbyło się 2 mln

    > Jakieś były, nie szukam ich liczby. Może i dużo. Te 2 mln to

    Oddzialow to IMO sporo, nie wszystkie przemianowano na covidowe,
    bywalo tez odmianowanie.
    Z zabiegami to juz nie wiem.

    > wystarczająco dużo, żeby zrobić zator (z tych, którzy przeżyją) na
    > następne lata.

    Niby tak, ale na ile smiertelne te zabiegi?

    Dalsza znajoma zmarla, ale ona czekala na przeszczep, nie doczekala
    sie. Wiec troche watpie, czy przez wirusa ... motocyklisci mniej
    jezdzili ?

> [...]
    > się iść do szpitala więc nie zgłaszali się na pogotowie, czy
    > gdzietambądź. Naprawdę uważasz, że nagle o kilkadziesiąt procent

    Nie wiem co o tym sadzic, ale ... moze maseczki pomogly :-)

> [...]
    > ludzi już przyjmują na oddziały paliatywne. Bo pomóc już im nie
    > można. Można tylko złagodzić ból i trochę dłużej niż w domu

    No ale to jednak jest diagnoza.

    Fakt, ze rak sie moze dlugo rozwijac, wiec diagnoz bylo mniej, a teraz
    bedzie wiecej ...

    >>> R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?

    > Jak mówił ordynator, zgodnie z definicją NOP jest *każdą*
    > nieoczekiwaną reakcją organizmu w ciągu 28 dni po szprycy.

    A ta jest nieoczekiwana? Bo wydaje mi sie, ze oczekiwana :-)

    > I lekarz
    > lub pielęgniarka musi to zgłosić pod groźbą pociągnięcia do
    > odpowiedzialności. Jeżeli pacjent tylko o tym powie.

    No to nie powie. Szczegolnie, jak mu sie powie, ze tak moze byc.

    > Więc miała duży poziom przeciwciał.

    > W tym preparacie nie ma osłabionego wirusa, jak w szczepionce
    > przeciw grypie.

    Na ile rozumiem - jest mRNA na podstawie ktorego organizm sam
    produkuje wirusa czy elementy wirusa.
    A potem wydaje sie organizmowi, ze jest zakazony, wiec zwalcza.

    >>> R. - Czy grypa jeszcze istnieje?
    >>> D. - W pierwszym tygodniu listopada zarejestrowano ponad 100 tys.

    > Widocznie nie.

    Nie wiadomo ile by tego bylo, gdyby nie maseczki.

    > Czwarta po pięciu miesiącach, piąta po czterech, szósta po... itd.
    > Wg dr Czosnowskiego z badań wynika, że po pół roku poziom
    > przeciwciał po preparacie spada do 18%.

    A po prawdziwym zakazeniu?

    A swoja droga - to jest dopiero biznes, co pol roku 30 mln zastrzykow
    :-)

    No chyba, ze przestana byc konieczne, bo jak tak wszedzie bedzie wirus
    szalal, to po co szczepienia - co chwile bedzie naturalna infekcja.

    No chyba, zeby tak przewidujaco sie zaszczepic we wrzesniu i zdazyc
    przed jesienna falą.

    J.