  • 1. Data: 2021-11-26 15:54:18
    Temat: Kulsoństwo nie zna prawa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Dzisiejsza interwencja poselska na targach książki. Przybyły na
    miejsce patrol ochrania przestępcę uniemożliwiając interwencję
    posłowi. Biedni kulsoni nie znają prawa, plotą banialuki. Wezwany
    drugi jednoosobowy patrol plecie jeszcze większe bzdury.
    Wydawałoby się, że w jedynym mieście w Polsce, gdzie nagromadzenie
    posłów jest 100 razy większe niż kilku, policja będzie chociaż
    trochę zaznajomiona z przepisami dotyczącymi posłów. A tak
    wyglądało, jakby chłopaki przyjechały z, excuse moi, Pcimia czy
    Kostomłotów.
    https://wrealu24.tv

    Film długi - godzina i 20 minut. Przybycie patrolu od 36:40.
    Niewiele z tej ponad godziny straciłem (sprzątanie, przygotowanie
    obiadu, zjedzenie i umycie naczyń :-) ), jakby ktoś pytał czy nie
    szkoda mi czasu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2021-11-26 16:06:49
    Temat: Re: Kulsoństwo nie zna prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 15:54, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > patrol ochrania przestępcę uniemożliwiając interwencję posłowi. Biedni
    > kulsoni nie znają prawa, plotą banialuki. Wezwany drugi jednoosobowy

    A na czym to przestępstwo polegało?
    Ktoś odmówił złożenia wyjaśnień posłowi?

    https://arslege.pl/interwencja-posla-lub-senatora/k4
    23/a35390/

    "2. Organy i jednostki, wymienione w ust. 1, wobec których poseł lub
    senator podjął interwencję, są obowiązane najpóźniej w ciągu czternastu
    dni powiadomić posła lub senatora o stanie rozpatrywania sprawy i w
    terminie uzgodnionym z posłem lub senatorem ostatecznie ją załatwić."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2021-11-26 16:15:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kviat napisał(a) :

    > A na czym to przestępstwo polegało?
    > Ktoś odmówił złożenia wyjaśnień posłowi?

    Organizator ukradł całą zawartość jednego stoiska i odmówił oddania
    właścicielowi. Także przy kulsonach.
    Organizator nie dopuszczał posła do wejścia do środka i naruszył
    jego nietykalność. W tym także przy kulsonach!

    Swoją drogą jednemu kulsonowi maseczka cały czas wisiała pod nosem,
    drugi używał tzw komina. Jeden z organizatorów też miał tylko komin
    na twarzy a kolejny także maseczkę pod nosem, nawet nie próbując jej
    poprawiać, w przeciwieństwie do mundurowego.

    Posła nie chciano wpuścić, bo nie miał maseczki.

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Nawzajem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2021-11-26 16:32:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 16:15:58 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Posła nie chciano wpuścić, bo nie miał maseczki.

    I bardzo słusznie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-11-26 16:40:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski napisał(a) :

    > I bardzo słusznie.

    Wiedziałem, że po moim tekście ktoś taki się odezwie :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2021-11-26 17:27:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 16:40:31 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Wiedziałem, że po moim tekście ktoś taki się odezwie :-D

    No i co z tego, jasnowidzu? Wzwodu dostałeś?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2021-11-26 17:38:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski napisał(a) :

    > No i co z tego, jasnowidzu? Wzwodu dostałeś?

    Tylko na obrażanie cię stać, mistrzu intelektu? Tak to jest, jak
    zamiast argumentów jest się w stanie tylko ubliżać.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2021-11-26 17:58:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.11.2021 o 16:15, Zbynek Ltd. pisze:

    > Organizator ukradł całą zawartość jednego stoiska i odmówił oddania
    > właścicielowi. Także przy kulsonach.
    > Organizator nie dopuszczał posła do wejścia do środka i naruszył jego
    > nietykalność. W tym także przy kulsonach!

    Zważywszy na to o jakim pośle jest mowa, to nie do końca mnie przekonuje
    opowieść o kradzieży dokonanej przez organizatora. To środowisko jest
    znane z przekręcania znaczenia pojęć i używania słów, których nie rozumieją.
    Kulsony przyjęły zgłoszenie kradzieży?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2021-11-26 18:27:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2021 17:38:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Tylko na obrażanie cię stać, mistrzu intelektu? Tak to jest, jak
    > zamiast argumentów jest się w stanie tylko ubliżać.

    A do czego tu się ustosunkować? Donosisz na grupę błache fakty dostępne
    w każdym szajsownym medium i twój wkład w sprawę polega na stwierdzeniu
    że ci się coś nie podoba, intelektualisto za dychę. Uważasz że tu
    magiel? Kiedy widzę taki post, wtykam zaczepkę żeby wycisnąć jakąś
    sensowną myśl u producenta postu. W twoim przypadku zaowocowało to
    znakomitą predykcją - przewidziałeś że ktoś taki się odezwie.
    Porażające. Jeśli można, wytłumacz co to za kategoria "ktosiów takich",
    i dlaczego twoje przewidzenia mają jakąś wartość dla meritum (o ile
    jakieś istnieje) czy dla reszty czytaczy grupy.
    I jeszcze, jeśli można, poprosiłbym o wytłumaczenie czemu proste
    zapytanie o wzwód obraża cię? Uważasz wzwód za coś niestosownego? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2021-11-26 19:22:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > zaznajomiona z przepisami dotyczącymi posłów. A tak wyglądało, jakby
    > chłopaki przyjechały z, excuse moi, Pcimia czy Kostomłotów.

    Abstrachując od filmu, którego nie ogladałem i nie wiem co zacz poseł
    (choć się domyślam). A przepraszam skąd pomysł, ze prawo dotyczące
    posłów będą znali lepiej niż zwykłych obywateli? Poza tym przecież to w
    warszawie najczęściej kulsony napierdalają posłów gazem po oczach.
    Włodek nawet niechcący jednemu spuścił wpierdol jak do pracy szedł;)

    --
    Shrek