  • 1. Data: 2021-11-26 17:10:41
    Temat: wypychanie po angielsku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-paryz-zdumiony
    -listem-johnsona-ws-kryzysu-uchodzczego,nId,5669946#
    crp_state=1

    "Premier Boris Johnson pragnie, by władze francuskie zgodziły się na
    odesłanie z Wielkiej Brytanii wszystkich uchodźców, którzy dotychczas
    przeprawili się przez kanał La Manche. Tylko w tym roku uczyniło to
    ponad 24 tys. osób. Jego zdaniem to powinno zniechęcić gangi, które
    zajmują się nielegalnymi przerzutami ludzi, do kontynuowania
    lukratywnego procederu.

    Johnson raz jeszcze zaapelował w liście do prezydenta Macrona o
    umożliwienie wspólnych patroli francuskiego wybrzeża z udziałem
    brytyjskich funkcjonariuszy straży granicznej. Londyn uważa, że takie
    działania mogłyby się rozpocząć już od przyszłego tygodnia.

    Padają także sugestie, by wziąć pod uwagę możliwość utworzenia we
    Francji zamkniętych obozów dla uchodźców, skąd mogliby oni ubiegać się
    o azyl polityczny w Wielkiej Brytanii. Wedle informacji dobiegających
    z Paryża, władze francuskie tymi propozycjami nie są zachwycone."

    No i jeszcze
    https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-utonelo-27-mig
    rantow-francja-nie-pozwoli-by-kanal-la-manche-,nId,5
    667395#crp_state=1

    "Wczoraj na kanale La Manche przewróciła się przepełniona łódź.
    Znajdowały się na niej osoby próbujące przedostać się do Wielkiej
    Brytanii. Utonęło 27 osób. Udało się uratować dwie osoby.

    Po zatonięciu łodzi z migrantami w pobliżu Calais Emmanuel Macron
    powiedział, że Francja nie pozwoli, aby kanał La Manche stał się
    cmentarzem. Oznajmił, że chce, aby zorganizowane zostało spotkanie
    ministrów UE w sprawie kryzysu migracyjnego."

    I co chce osiagnąć ?

    Nie wpuszczac do UE, czy bezpiecznie wysylac do UK?

    :-)

    J.

  • 2. Data: 2021-11-27 02:19:49
    Temat: Re: wypychanie po angielsku
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-11-26 o 17:10, J.F pisze:
> [...]
    > ministrów UE w sprawie kryzysu migracyjnego."
    >
    > I co chce osiagnąć ?
    >
    > Nie wpuszczac do UE, czy bezpiecznie wysylac do UK?

    Natomiast u nas bardzo dobrze ubrani uchodźcy (lepiej niz Polacy)
    zdemolowaki ośrodek dla uchodżców. Nagrały to kamery. Tam jest wysoki
    mur i nawet ten mur chcieli uszkodzić, a maja czekac na dezyzję, czy
    polska ich przyjmie czy odeśle.
    Osobiscie wolalabym, żeby tych bandytów Polska jak najszybciej
    odprawiła. Polacy coraz bardziej czuja się zagrozeni.

    --
    animka

  • 3. Data: 2021-11-27 02:48:47
    Temat: Re: wypychanie po angielsku [Francja świeci przykładem Białorusi]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > ponad 24 tys. osób. Jego zdaniem to powinno zniechęcić gangi, które
    > zajmują się nielegalnymi przerzutami ludzi, do kontynuowania

    Tu jest grupa prawo.
    Jakie prawa (umowy międzynarodowe) łamie (obecnie) Francja?
    Zaś pisanie wprost co się o takiej Francji sądzi to
    news:pl.soc.polityka albo z miejsca news:pl.pregierz

    Zresztą obstawiam na 90% że najpóźniej w przyszłym roku UK odstawi
    szopkę z odstawianiem do Francji. Przyjmą dobrze, nie przyjmą
    też dobrze tyle że "tylko" propagandowo.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-11-27 12:08:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.11.2021 o 02:19, Animka pisze:
    > Osobiscie wolalabym, żeby tych bandytów Polska jak najszybciej
    > odprawiła. Polacy coraz bardziej czuja się zagrozeni.

    No i wychodząc tym potrzebom naprzeciwko rozpoczęto wywalanie ich już na
    samej granicy. Spotyka się to z protestami niektórych uczestników
    tutejszej dyskusji, którzy nie potrafią pojąć, że ich wpuszczanie celem
    zbadania "kim są" do niczego nie prowadzi, bo kimkolwiek by nie byli, to
    ich jedynym celem jest ucieczka do Niemiec.

    --
    Robert Tomasik