eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Date: Sat, 27 Nov 2021 00:39:25 +0100
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko
    dla foliarzy ;-)

    Miałem iść spać, ale niechtam...

    J.F napisał(a) :
> [...]
    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Taka instrukcja :-)
    > Ale jednak "choroby wspolistniejace" sa gdzies wpisywane.

    Możliwe, ale w statystykach liczy się tylko jako zejście na Covid.

    > Ale oddzialy dzialaly tez "normalnie". Moze ich mniej, moze mniej
    > lekarzy i zabiegow, ale byly.

    Jakieś były, nie szukam ich liczby. Może i dużo. Te 2 mln to
    wystarczająco dużo, żeby zrobić zator (z tych, którzy przeżyją) na
    następne lata.

    > No ale co - zmarli?
    > Rok temu byl gwaltowny wzrost smiertelnosci pod koniec roku,
    > tym niemniej - jak sie komus przytrafil udar czy zawał, to co - nie
    > trafial do szpitala?
    >
    > Moze i nie trafial, jak ktos karetki nie wezwal na czas.
    > Albo wezwal, a ona dojechala z duzym opoznieniem.
    >
    > Tylko ze zawal sie wtedy skonczy smiercia, a udar ... bedzie zgon,
    > czy sam przejdzie?
    > Sam nie przejdzie, pacjent do szpitala trafi ...
    > wiec moze naprawde bylo ich mniej.

    No nie trafiał do szpitala. Są zawały i udary lekkie. Ludzie bali
    się iść do szpitala więc nie zgłaszali się na pogotowie, czy
    gdzietambądź. Naprawdę uważasz, że nagle o kilkadziesiąt procent
    spadła ilość zgłoszeń? No kaman...

    > Rak płuc ... moze i niezdiagnozowany na wczesnym etapie, ale przeciez
    > kiedys sie rozwinąl. I do statystyk trafil.
    > No chyba, ze dopiero trafi ...

    Tak, kiedyś rozwinął, i jak mówił ordynator, tych niezdiagnozowanych
    ludzi już przyjmują na oddziały paliatywne. Bo pomóc już im nie
    można. Można tylko złagodzić ból i trochę dłużej niż w domu
    podtrzymać życie.

    > Ale tez jakie te NOP ... znajoma np sie bardzo zle czula, jak w
    > ciezkiej grypie, oslabiona, gorączka, ból glowy ... przez jeden dzien.
    > Zglaszac?

    Jak mówił ordynator, zgodnie z definicją NOP jest *każdą*
    nieoczekiwaną reakcją organizmu w ciągu 28 dni po szprycy. I lekarz
    lub pielęgniarka musi to zgłosić pod groźbą pociągnięcia do
    odpowiedzialności. Jeżeli pacjent tylko o tym powie.

    > A inne zrodla mowią, ze pewnie miala wczesniej covid,

    Więc miała duży poziom przeciwciał.

    > a teraz organizm
    > walczy z wirusem ze szczepionki ...

    W tym preparacie nie ma osłabionego wirusa, jak w szczepionce
    przeciw grypie.

    > No i rzad szczepi za darmo...
    >
    > a z drugiej strony - maseczki nie zmniejszaja epidemii?

    Widocznie nie.

    > A trzecia dawka po pol roku ..

    Czwarta po pięciu miesiącach, piąta po czterech, szósta po... itd.
    Wg dr Czosnowskiego z badań wynika, że po pół roku poziom
    przeciwciał po preparacie spada do 18%.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65