eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko
    dla foliarzy ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 28 Nov 2021 20:12:46 +0100

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:39:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Miałem iść spać, ale niechtam...

    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Możliwe, ale w statystykach liczy się tylko jako zejście na Covid.
    Chyba nie calkiem, skoro podaja obie

    >>> R. - Czy pacjenci, którzy nie byli chorzy na C-19 byli zaniedbywani?
    >>> D. - Tak. Systemowo. Decyzją administracyjną.
    >>> D. - Jak pisze Gazeta Prawna, w zeszłym roku nie odbyło się 2 mln

    > Jakieś były, nie szukam ich liczby. Może i dużo. Te 2 mln to

    Oddzialow to IMO sporo, nie wszystkie przemianowano na covidowe,
    bywalo tez odmianowanie.
    Z zabiegami to juz nie wiem.

    > wystarczająco dużo, żeby zrobić zator (z tych, którzy przeżyją) na
    > następne lata.

    Niby tak, ale na ile smiertelne te zabiegi?

    Dalsza znajoma zmarla, ale ona czekala na przeszczep, nie doczekala
    sie. Wiec troche watpie, czy przez wirusa ... motocyklisci mniej
    jezdzili ?

    > No nie trafiał do szpitala. Są zawały i udary lekkie. Ludzie bali
    > się iść do szpitala więc nie zgłaszali się na pogotowie, czy
    > gdzietambądź. Naprawdę uważasz, że nagle o kilkadziesiąt procent
    > spadła ilość zgłoszeń? No kaman...

    Nie wiem co o tym sadzic, ale ... moze maseczki pomogly :-)

    > Tak, kiedyś rozwinął, i jak mówił ordynator, tych niezdiagnozowanych
    > ludzi już przyjmują na oddziały paliatywne. Bo pomóc już im nie
    > można. Można tylko złagodzić ból i trochę dłużej niż w domu
    > podtrzymać życie.

    No ale to jednak jest diagnoza.

    Fakt, ze rak sie moze dlugo rozwijac, wiec diagnoz bylo mniej, a teraz
    bedzie wiecej ...

    >>> R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?

    > Jak mówił ordynator, zgodnie z definicją NOP jest *każdą*
    > nieoczekiwaną reakcją organizmu w ciągu 28 dni po szprycy.

    A ta jest nieoczekiwana? Bo wydaje mi sie, ze oczekiwana :-)

    > I lekarz
    > lub pielęgniarka musi to zgłosić pod groźbą pociągnięcia do
    > odpowiedzialności. Jeżeli pacjent tylko o tym powie.

    No to nie powie. Szczegolnie, jak mu sie powie, ze tak moze byc.

    > Więc miała duży poziom przeciwciał.

    > W tym preparacie nie ma osłabionego wirusa, jak w szczepionce
    > przeciw grypie.

    Na ile rozumiem - jest mRNA na podstawie ktorego organizm sam
    produkuje wirusa czy elementy wirusa.
    A potem wydaje sie organizmowi, ze jest zakazony, wiec zwalcza.

    >>> R. - Czy grypa jeszcze istnieje?
    >>> D. - W pierwszym tygodniu listopada zarejestrowano ponad 100 tys.

    > Widocznie nie.

    Nie wiadomo ile by tego bylo, gdyby nie maseczki.

    > Czwarta po pięciu miesiącach, piąta po czterech, szósta po... itd.
    > Wg dr Czosnowskiego z badań wynika, że po pół roku poziom
    > przeciwciał po preparacie spada do 18%.

    A po prawdziwym zakazeniu?

    A swoja droga - to jest dopiero biznes, co pol roku 30 mln zastrzykow
    :-)

    No chyba, ze przestana byc konieczne, bo jak tak wszedzie bedzie wirus
    szalal, to po co szczepienia - co chwile bedzie naturalna infekcja.

    No chyba, zeby tak przewidujaco sie zaszczepic we wrzesniu i zdazyc
    przed jesienna falą.

    J.