eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-) › Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko
    dla foliarzy ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 26 Nov 2021 18:18:35 +0100

    On Fri, 26 Nov 2021 17:54:42 +0100, Zbynek Ltd. wrote:
    > Elo
    > Nie chce mi się odszukiwać kto pytał co wpisują na karty zgonu w
    > szpitalach. Więc nowy wątek.
    >
    > Wywiad z ordynatorem szpitala w Nowym Targu, dr Czosnowskim.
    > https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/ludozerca-rozm
    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/
    > Trwa 35 minut.
    >
    > Red. - Na co umierają pacjenci?
    > Dr. - Zgodnie z instrukcją PZH obowiązującą od wiosny 2020 pacjent z
    > dodatnim wynikiem testu LUB(!) tylko objawami C-19 gdy umiera, to na
    > co by nie był chory, należy wpisać powód śmierci - C-19. Jedynym
    > wyjątkiem jest śmierć z powodu wypadku.

    Taka instrukcja :-)
    Ale jednak "choroby wspolistniejace" sa gdzies wpisywane.

    > R. - Czy pacjenci, którzy nie byli chorzy na C-19 byli zaniedbywani?
    > D. - Tak. Systemowo. Decyzją administracyjną.
    > D. - Jak pisze Gazeta Prawna, w zeszłym roku nie odbyło się 2 mln
    > hospitalizacji.

    Ale oddzialy dzialaly tez "normalnie". Moze ich mniej, moze mniej
    lekarzy i zabiegow, ale byly.

    > R. - Jak wyglądało przez ostatnie 1,5 roku przyjmowanie ludzi po
    > wylewach i udarach?
    > D. - Było o 40% mniej udarów, 33% mniej zawałów, 80% mniej diagnoz
    > raka płuc. Oni nie zachorowali?

    No ale co - zmarli?
    Rok temu byl gwaltowny wzrost smiertelnosci pod koniec roku,
    tym niemniej - jak sie komus przytrafil udar czy zawał, to co - nie
    trafial do szpitala?

    Moze i nie trafial, jak ktos karetki nie wezwal na czas.
    Albo wezwal, a ona dojechala z duzym opoznieniem.

    Tylko ze zawal sie wtedy skonczy smiercia, a udar ... bedzie zgon,
    czy sam przejdzie?
    Sam nie przejdzie, pacjent do szpitala trafi ...
    wiec moze naprawde bylo ich mniej.

    Rak płuc ... moze i niezdiagnozowany na wczesnym etapie, ale przeciez
    kiedys sie rozwinąl. I do statystyk trafil.
    No chyba, ze dopiero trafi ...

    > R. - Jak wygląda sprawa z NOPami po szczepieniach?
    > D. - W Polsce realna zgłaszalność jest poniżej 1%

    Ale tez jakie te NOP ... znajoma np sie bardzo zle czula, jak w
    ciezkiej grypie, oslabiona, gorączka, ból glowy ... przez jeden dzien.
    Zglaszac?
    A inne zrodla mowią, ze pewnie miala wczesniej covid, a teraz organizm
    walczy z wirusem ze szczepionki ...

    > R. - Czy grypa jeszcze istnieje?
    > D. - W pierwszym tygodniu listopada zarejestrowano ponad 100 tys.
    > zachorowań.

    No i rzad szczepi za darmo...

    a z drugiej strony - maseczki nie zmniejszaja epidemii?

    > D. - Media piszą: Mamy 18 tys. zakażonych. Osoba *zakażona* to *nie*
    > jest osoba chora!!! 90% ludzi jest *zakażonych* wirusem opryszczki,
    > a ilu widzimy ludzi z opryszczką?

    Ale przeciez wczesniej tez tak bylo.
    Tylko moze teraz bardziej masowo testuja, to sie wiecej wykrywa.

    No i badanie sprzed roku w zachodniopomorkim - 18% mialo przeciwciala
    Covid ... czyli sie zetknelo z wirusem.
    A od tego czasu ... juz 100%?
    Chyba nie, patrzac na obecna czwarta fale ...

    > D. - Wg badań w Szwecji ozdrowieńcy po roku nadal mają duży poziom
    > przeciwciał.

    A trzecia dawka po pol roku ..

    J.