  • 11. Data: 2021-11-28 20:16:56
    Temat: Re: Co wpisują na karty zgonu w szpitalu i dlaczego. Oraz o leczeniu. Tylko dla foliarzy ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:16:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bol udzie zawsze umierają. Przy większej ilości zaszczepionych udział
    > ich w ogólnej masie się bedzie zwiększał.

    Jak najbardziej, ale ... covid sie wpisuje, jesli zmarly byl zarazony.
    Czyli powinien byc test, to pozytywny.

    A skoro udzial zaszczepionych wsrod "zmarlych na Covid" jest duzy,
    to znak, ze zakazonych tez bylo duzo, czyli ... szczepionka slabo
    chroni przed zakazeniem.
    Co zreszta w innyc statystykach widac lepiej.

    J.

  • 12. Data: 2021-11-28 20:41:47
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    owy-najtrudniejsze-zwiefka-vs-czosnowski/

    > Chyba nie calkiem, skoro podaja obie

    No nijak nie przeskoczysz tego, że któraś z nich jest wpisana jako
    pierwsza. Zgodnie z dyrektywą Komitetu Centralnego Partii jako
    pierwszą wpisują Covid.

    > Niby tak, ale na ile smiertelne te zabiegi?

    Nie zabiegi są śmiertelne, ale ich niewykonanie. Nawet jak nie
    śmiertelne w krótkim czasie to znacznie pogarszające stan do
    wegetatywnego włącznie.

    > Dalsza znajoma zmarla, ale ona czekala na przeszczep, nie doczekala
    > sie. Wiec troche watpie, czy przez wirusa ...

    Jeśli test wykrył, to wpisano jej Covida. Nie brak przeszczepu.

    > Nie wiem co o tym sadzic, ale ... moze maseczki pomogly :-)

    Powtórzę się: No kaman... To są choroby układu krążenia, nie wirusowe.

    > No to nie powie. Szczegolnie, jak mu sie powie, ze tak moze byc.

    No i tu jest pies pogrzebany.

    > A po prawdziwym zakazeniu?

    Chyba podawałem: rok.

    > A swoja droga - to jest dopiero biznes, co pol roku 30 mln zastrzykow
    > :-)

    No jest. I kto im zabroni. Zamówiono już liczbę dawek odpowiadającą
    8 na głowę. Pytania?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2021-11-28 20:49:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 19:52, J.F. pisze:

    > a wczesniej to nie rozchadzali ?

    No wcześniej szli do szpitala i byli diagnozowani. A teraz szpital
    zamknięty bo przerobiony na kowidowy. No jak umar to umar. Być może
    nawet się okaże że na kowit;)

    > Bylo rok temu w listopadzie.
    > A jak to od tego czasu wyglada?

    Zapewne tak samo, bo fundamentalnie nic sie nie zmieniło. Mamy drugi rok
    pandemii a wszędzie burdel i brak planu. Sorry ale wyleczyłem się z
    szukania źródełek, po dyskusji z paroma osobami, którym dawałałem
    źródełka z objaśnieniem co wymagało sporo czasu (a i niekiedy poszerzało
    własne horyzonty), po czym byłem wyzywany od płaskoziemca, bo
    kwestionuję oczywiste manipulacje ministerstwa zdrowia.

    > Wkrotce sie moze dowiemy, jak ZUS oglosi nowe skrocenie sredniego
    > zycia :-(

    Może nie ogłosi - wszak wtedy emki trzeba chyba podnieść;)

    No czasami nie trafiał, bo zszedł w karetce, czasem trafiał po wielu
    godzinach, i nie było już szans. Przecież były nasłuchy z pogotowia w
    internecie. U nas nawet jak się w jednej karetce akumulator rozładował,
    to zanim koledzy pomogli zjawili się nasłuchujący z kablami. Zresztą tam
    był ciekawy nasłuch - z grubsza - "z tymi kablami to flaszeczki nie
    będzie - już nie jedzcie, osobo postronna poratowała, także wypijemy
    sami. A żebyście się porzygali";)

    > Na zawal - pewnie tak.
    > Ale na udar to sie chyba tak szybko nie umiera, wiec karekta w koncu
    > przyjedzie, zabierze, do statystyk trafi.

    Nie jestem pewny czy bez pomocy to po kilku godzinach na udar nie
    zejdziesz. Zresztą zawsze może się okazać, że był pozytyw i umarł na
    kowit. Coś musi być powodem tych spadków zawałów i udarow i raczej nie
    to że epidemia ludzion ma zdrowie wyszła i było ich rzeczywisćie mniej.

    Sam to nie przejdzie. W sensie nie tak żeby "ozdrowieć".

    > No wlasnie nie wiem ...

    Wyjaśnienie jest chyba niestety banalne - umarli zanim ich
    sklasyfikowali. No albo mieli pozytywa i umarli na kowit.

    > No ale po co, skoro wszedzie pisza, ze tak moze byc i tym sie nie
    > przejmowac?

    No własnie po to żeby chociaż były wiarygodne dane ile ich jest.

    > I komu zglaszac?

    U nas to najlepiej wołać przez okno. Przynajmniej zawołasz raz się nie
    wkurwiasz:)

    Przy okazji - pytałeś kiedyś czy można zmienić miejsce kwarantanny. Otóż
    nie - masz przebywać w miejscu zamieszkania i nie możesz tego zmienić bo
    jest to złamanie warunków. Ponieważ dzieciak mi wpadł w kwarantannę a
    był aktualnie u babci, to stierdziliśmy niech tam zostanie, bo z pracy
    się nie bardzo akurat urwać możemy, miejsce jest, to tam niech siedzi.
    No więc pomyślałem, że im na wszelki wypadek zgłoszę, żeby psy nie
    łaziły na spacer nie do tego adresu. Infolinia do spraw kwarantanny -
    posłuchałem 35 minut muzyczki z przesterami jakby tuska w tvp nadawali,
    przerywanymi głosem, że jak ktoś przypadkiem na infolinie do spraw
    kwarantanny dzwoini w sprawie kwarantanny, to żeby sam się podpierdolił
    przez internet i dupy nie zawracał;) Środek kurwa czwartej fali o oni
    nie opracowali tak banalnego problemu, że ludzie mają po kilka miejsc
    zamieszkania albo są zameldowani na wiosce a wynajmują w mieście...
    Oczywiście psów nie było. Zresztą jak mają być jak na kwarantanie jest
    już 750k ludzi a wszystkich psów 100, z czego psów biegających luzem po
    terenie pewnie 1/3. Całę państwo działa już tylko w trybie
    teoretycznym.Obostrzenia są ale teoretyczne. Służba zdrowia jest, ale
    jak nie kowit to tylko teoretyczna. Sądy są ale w trybie niejawnym bo
    kowit. Urzędy pracują ale generalnie staraja się nie przyjmować petentów
    bo kowit.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-11-28 20:54:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 20:12, J.F. pisze:

    > Niby tak, ale na ile smiertelne te zabiegi?
    >
    > Dalsza znajoma zmarla, ale ona czekala na przeszczep, nie doczekala
    > sie. Wiec troche watpie, czy przez wirusa ... motocyklisci mniej
    > jezdzili ?

    Mogło po prostu nie być anestezjologa:(

    > A ta jest nieoczekiwana? Bo wydaje mi sie, ze oczekiwana :-)

    No zakrzepica też oczekiwana? Przecia jest na liście możliwych skutków
    ubocznych:P

    > No chyba, zeby tak przewidujaco sie zaszczepic we wrzesniu i zdazyc
    > przed jesienna falą.

    I generalnie kto umie połaczyć kropki widzi, że z tą szczepionką jest
    jak z tą na grypę. Należy szczepić na wczesną jesień szczepionką z
    upgejdem na nowe mutacje.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-28 21:40:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > własne horyzonty), po czym byłem wyzywany od płaskoziemca, bo
    > kwestionuję oczywiste manipulacje ministerstwa zdrowia.

    Dokładnie to samo mam. Ale mi się nie chciało już tego nawet napisać
    takiemu jednemu :-D
    Na Słowacji widziałem billboard:
    Ne je to pandemia. To je IQ test.
    Chyba tłumaczenie jest zbędne.

> [...]
    > kowit. Coś musi być powodem tych spadków zawałów i udarow i raczej nie
    > to że epidemia ludzion ma zdrowie wyszła i było ich rzeczywisćie mniej.

    Nie wiem, czy nie zejdzie. Może nie. Ale jak test wykaże dodatni
    wynik, to go położą na oddziale Covid i nie będą ratować z udaru.
    Jak nie będą ratować to po paru godzinach jest pozamiatane. Z
    człowieka robi się roślinka.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 16. Data: 2021-11-28 21:48:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 20:16, J.F. pisze:
> [...]
    > znak, ze zakazonych tez bylo duzo, czyli ... szczepionka slabo chroni
    > przed zakazeniem. Co zreszta w innyc statystykach widac lepiej.

    Niekoniecznie musisz mieć rację, choć możesz. Umierają pewnie częściej
    ludzie starsi, albo chorzy. Jako bardziej zagrożeni szczepią się
    częściej. Toteż jak umierają, to udział zaszczepionych może być większy.

    W każdym razie ciężko z tych danych cokolwiek sensownego wydusić.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-11-28 22:00:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.11.2021 o 20:12, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 27 Nov 2021 00:39:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Na ile rozumiem - jest mRNA na podstawie ktorego organizm sam
    > produkuje wirusa czy elementy wirusa.

    Pisze po internetach taki jeden z drugim na ile rozumie, ale kompletnie
    bez rozumienia, że szczepionka produkuje wirusa czy elementy wirusa, a
    potem foliarze czytają i używają tego jako argumentu przeciwko szczepieniom.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA

    To tak jakbyś napisał, że z rudy żelaza wyprodukowałeś element
    samochodu, bo wyciągnąłeś żelazo z rudy. Mniej więcej, ale powinieneś
    analogię zrozumieć.

    > A po prawdziwym zakazeniu?

    U kogoś szybciej, a u kogoś wolniej.
    Tak jak po szczepionce.
    I nie ma w tym żadnej magii, to nie pierwsza szczepionka w historii,
    która nie daje odporności na całe życie.

    I to żaden argument żeby się nie szczepić.
    Nawet jeżeli szczepionka nie daje odporności na najnowszą mutację, to
    nie oznacza, że wcześniejsze mutacje na które odporność (mniejszą lub
    większą) dają, nagle magicznie zniknęły.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2021-11-28 22:07:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 20:41, Zbynek Ltd. pisze:
    > Nie zabiegi są śmiertelne, ale ich niewykonanie. Nawet jak nie
    > śmiertelne w krótkim czasie to znacznie pogarszające stan do
    > wegetatywnego włącznie.

    Tyle, że śmiertelna jest ewentualnie choroba wymagająca tego zabiegu, a
    nie nadal jego brak.

    > Jeśli test wykrył, to wpisano jej Covida. Nie brak przeszczepu.

    I tak by braku przeszczepu nie wpisano.

    > No jest. I kto im zabroni. Zamówiono już liczbę dawek odpowiadającą 8 na
    > głowę. Pytania?

    Ludzkość żyła kilka milionów lat bez przemysłu farmaceutycznego, a teraz
    wychodzi na to - wnosząc po reklamach - że nam życie ratują. Ja od
    dobrych kilkudziesięciu lat unikam lekarstw i jakoś się bronię.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2021-11-28 22:23:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2021 o 21:40, Zbynek Ltd. pisze:

    > Dokładnie to samo mam. Ale mi się nie chciało już tego nawet napisać
    > takiemu jednemu :-D
    > Na Słowacji widziałem billboard:
    > Ne je to pandemia. To je IQ test.
    > Chyba tłumaczenie jest zbędne.

    Problem w tym, że ogólnie się zgadzaliśmy. Tylko on z tego zrobił sobie
    taką religię, że nawet jak skompromitowane ministerstwo zdrowia w
    oczywisty sposób manipulowało faktami, to on dyskusję z tym sprowadzał
    do foliarstwa...

    > Nie wiem, czy nie zejdzie. Może nie.

    Może nie. może tak. Obstawiam, że jednak zejdzie.

    > Ale jak test wykaże dodatni wynik,
    > to go położą na oddziale Covid i nie będą ratować z udaru.

    Chyba jednak coś tam będą, tylko po odleżeniu w karetce to i tak
    musztarda po obiedzie.

    > Jak nie będą
    > ratować to po paru godzinach jest pozamiatane. Z człowieka robi się
    > roślinka.

    No właśnie - kluczowy jest czas, a karetki od przejęcia pacjenta do
    zdana miają po kilka godzin.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-11-28 22:24:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ludzkość żyła kilka milionów lat bez przemysłu farmaceutycznego, a teraz
    > wychodzi na to - wnosząc po reklamach - że nam życie ratują. Ja od
    > dobrych kilkudziesięciu lat unikam lekarstw i jakoś się bronię.

    Myśl godna policjanata;)

    --
    Shrek