  • 481. Data: 2022-05-28 16:47:00
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 15:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytać, czy ta leżąca i krwawiąca to Twoja żona lub dziecko.

    No i co to ma do rzeczy że w takim przypadku rzeczywiście można stracić
    rozum? Przecież nie znaczy to że normalnie należy się zachowywać
    irracjonalnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 482. Data: 2022-05-28 16:50:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 15:10, ąćęłńóśźż pisze:

    > W sumie to ciekawe, że ta służba niezależnie od systemu zbiera głównie
    > przygłupów.

    Nie ma w tym nic dziwnego. NIe dość, że selekcja jest negatywna, to
    jeszcze służba uszkadza psychikę i jak któryś się wyróżnia to albo go
    wyrównają do ogółu albo awansują i raczej go na ulicy nie spotkasz. Więc
    nie ma w tym nic dziwnego, że statystyczny kulson na ulicy prezentuje
    poziom poniżej średniej dla stanowisk niefizycznych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 483. Data: 2022-05-28 23:35:30
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom" [Was: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 15:19, ąćęłńóśźż pisze:

    > Oczywiście: bo dwóch policjantów nie dopuszcza dwóch ratowników do
    > ofiary i pomocy udziela trzeci.

    pudło

    --
    Robert Tomasik

  • 484. Data: 2022-05-28 23:46:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2022 o 16:43, Shrek pisze:

    > Tak - cywile rzucili się z kałaszami na czołgi a potem ruscy te kałasze
    > zabrali, żeby wrobić się w zbrodnie. No albo to ukraincy pozabierali jak
    > już ruskim się municja skończyła żeby do nich strzelać.

    NA zdjęciach nie ma w ogóle ruskich, więc co do zasady broń mogli
    pozabierać i ruscy, i Ukraińcy, a nawet Romowie. przecież to zdjęcie nie
    pochodzi z chwili, gdy dron kręcił film. Nawet nie wiadomo, czy to ten
    sam rowerzysta.

    >  > To, że nie widać u niego
    > Przecież jest film. Widzisz tam granatnik? Czy taktyka tego rowerzysty
    > przypomina w czymkolwiek taktykę ataku granatnikiem z zaskoczenia? No to
    > przestań się ośmieszać.

    Gdyby rowerzysta miał naszego KOMAR-a, to na filmie nie zobaczymy, ale
    osobiście wątpię, by miał. Problem w tym, że jak gość wyzierał z za
    przesłony, to żołnierz z BWP też nie był w stanie tego stwierdzić.

    > W czym konkretnie niepasuje?

    Nie pasuje film do fotki. Na fotce są samochody w poprzek ulicy, są
    zwłoki dwóch ofiar, przy czym żadna z nich na postrzeloną z działa nei
    wygląda. na filmie widać strzały z działek.

    --
    Robert Tomasik

  • 485. Data: 2022-05-29 03:08:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    ucha-facts-versus-the-evidence/

    > No moim zdaniem ilustruje to, że zbrodnia w buczy została popiełniona
    > przez kacapów i nie została nakręcona w studio.

    A nie, tak to przepraszam. Wydawało mi się, że dołączyłeś do obozu
    sceptyków.

    --
    Marcin

  • 486. Data: 2022-05-29 03:32:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > czas, albo nie to miejsce. Zwłoki ofiary nie pasują do widocznego na
    > filmie zdarzenia, bo gdyby ofiara została trafiona pociskiem z działka,
    > to by trochę inaczej wyglądała. Gdyby strzelcy z BWP mieli zamiar
    > odeprzeć pojedynczego piechura, to by oddali kilka strzałów z karabinu
    > maszynowego, a nie strzelali do niego z działka. A strzelali z działka,
    > bo to nie jest "dymek" z karabinu. Najprawdopodobniej załogi BWP
    > strzelali w kierunku domniemanego przeciwnika i trudno ich winić za to,
    > ze przeciwnik zabrał rower i siatę na zakupy zamiast adekwatnego

    Ale zobacz, że sam interpretujesz aby udowodnić konkretną tezę, bo w
    końcu nie jest to niemożliwe, że zwłoki trafione z działka tak właśnie
    by wyglądały, a i jest też całkiem możliwie, że strzelali z działka i
    nie trafili, to zabili serią z karabinu. Te działka nb., nie ma (nie
    może być) tam czegoś odłamkowego?

    Co do racjonalizacji samego strzelania z działka to jakoś nie wydaje mi
    się niemożliwe, że zesrywali się i walili gdzie popadnie (np. bez
    rozpoznania celu), lub wręcz po pijaku dla zabawy.

    --
    Marcin

  • 487. Data: 2022-05-29 03:50:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Po prostu się z twoją tezą nie zgadzam. Moim zdaniem zależy to nie tyle
    > od samego "partyzanta" a od tego po której stronie stoi. Przypadki kiedy
    > "nasz" partyzant zostałby uznany przez "nas" za terroryste są naprawdę
    > marginalne.

    Nie przeszkadza mi, że się nie zgadzasz, ale jakbyśmy chcieli ograniczyć
    się do samych tez, to powinnismy już na samym początku podpisać jakiś
    protokół rozbieżności i niekontynuować :)

    > Izrale męczy palestyńczyków, turcja kurdów i co? Powinniśmy blokować ich
    > państwowe media jako organizacje wspierające terroryzm, czy skoro to są
    > "nasze skurwysyny" to będziemy twierdzić, że palestyńczycy i kurdowie to
    > terroryści, bo urodzili się w złym miejscu?

    Tu jeszcze dochodzi ten aspekt, czy dane media są narzędziem
    propagandowym samym w sobie, jak np. taki tvpis, czy też to bardziej
    incydentalne przekłamania.

    > No pis tak postępuje ze swoimi wrogami, izrael ze swoimi. I w sumie i
    > izrael i pis uważa prawie wszystkich za wrogów:P Rożnica między nimi
    > jest taka, że żydzi swoje rację udowadniają na terytoriach okupowanych.
    > Pis po prostu nie ma takiego powera - jakby mógł to by "gorszy sort"
    > potraktował podobnie jak żydzi palestyńczyków.

    Najpewniej.

    > Ja bym zaczął od naszego kraju:P

    Tu wystarczyłoby, że zabrakłoby jednej osoby.

    --
    Marcin

  • 488. Data: 2022-05-29 03:53:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mimo wszystko to bandycki mechanizm - zbankrutujemy ci firmę a ty się
    > odwołuj. Trzymając się analogi do aresztu - my cię zamkniemy na czas

    No tak to przecież funkcjonuje od lat vide praktyki np. urzędów skarbowych.

    --
    Marcin

  • 489. Data: 2022-05-29 04:09:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No proste - jak mam chaupę letniskową ale przyjeźdzam tam na miesiąc w
    > wakacje to IMHO nie powinienem mieć prawa głosu w wyborach lokalnych. W

    Mowa o prawie głosu w sprawie chałupy, nie gminy gdzie ta chałupa jest.
    Teoretycznie mienie państwowe, drogi, parki, trochę budynków to taka
    współwłąsność obywateli.

    > Skoro mieszka tam twoja rodzina, to niech ona głosuje. A co "dobra na
    > którym ci zależy", to potem nie ty musisz ponosić konsekwencje tego "dobra".

    Jak nie jak może to dotyczyć Twoich bliskich, nieruchmości, mienia
    publicznego wypracowanego przez Twoich przodków i przez Ciebie?

    > Prawne. Inne to ty możesz mieć inny nie, albo te inne olać i państwu nic
    > do tego.

    Trochę się tego znajdzie, od ewentualnych kwestii podatkowych na
    ogólnych obowiązkach wynikających np. z obronności.

    --
    Marcin

  • 490. Data: 2022-05-29 08:07:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > NA zdjęciach nie ma w ogóle ruskich,

    Na filmie z drona są ruskie.

    > Nawet nie wiadomo, czy to ten
    > sam rowerzysta.

    A swój brak wiedzy opierasz na...?

    > Gdyby rowerzysta miał naszego KOMAR-a, to na filmie nie zobaczymy, ale
    > osobiście wątpię, by miał. Problem w tym, że jak gość wyzierał z za
    > przesłony, to żołnierz z BWP też nie był w stanie tego stwierdzić.

    Czyli kacapy strzelały do cywilów dlatego, że byli oni uzbrojeni, tylko
    po prostu strzelają do wszystkiego - a więc siłą rzeczy głównie cywilów.

    > Nie pasuje film do fotki. Na fotce są samochody w poprzek ulicy,

    Przecież samochody to nie zabudowania - mogły pojawić się wcześniej.

    > są
    > zwłoki dwóch ofiar, przy czym żadna z nich na postrzeloną z działa nei
    > wygląda. na filmie widać strzały z działek.

    Jak już pisałem - na filmiku (z ziemi) z bellincata widać nieco
    zdekompletowaną nogę.

    Nie bardzo romumiem twoje wątpliwości. Było sobie miasto, przyszła
    kacapska horda zostały trupy cywilów. Odpowiedź na pytanie skąd się tam
    te trupy wzięły wydaje się oczywista - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!