  • 1. Data: 2010-06-16 08:43:00
    Temat: blokada inwestycji w pobliżu osiedla
    Od: tombaz <b...@g...com>

    Witam,
    w pobliżu osiedla, na którym mieszkam, była do niedawna stadnina koni.
    Została zlikwidowana, bo podobno przeszkadzał pobliskim mieszkańcom
    zapach. Nie sprawdzałem tej informacji, ale zakładam, że jest
    przynajmniej w części prawdziwa.
    Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom
    weselny.
    Zakładając, że to prawda, jakie są możliwości zablokowania tej
    inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

  • 2. Data: 2010-06-16 08:48:07
    Temat: Re: blokada inwestycji w pobliżu osiedla
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-06-2010 10:43, tombaz pisze:
> [...]
    > przynajmniej w części prawdziwa.
    > Do rzeczy: dowiedziałem się, że w miejsce stadniny ma powstać dom

    Na pewno będzie mniej "pachniało".

    > Zakładając, że to prawda, jakie są możliwości zablokowania tej
    > inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

    Odpowiedz na pytanie, czemu chcesz ją zablokować, to może powiemy Ci,
    czy powody są racjonalne.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-06-16 08:55:22
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 16 Cze, 10:48, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Na pewno będzie mniej "pachniało".
    To rzecz gustu. Mi to nie przeszkadzało. A fajnie było popatrzeć na
    brykające za oknem koniki. No i pojeździć można było.

    > Odpowiedz na pytanie, czemu chcesz ją zablokować, to może powiemy Ci,
    > czy powody są racjonalne.
    Potencjalny regularny hałas.

  • 4. Data: 2010-06-16 09:10:36
    Od: "teszekul" <t...@t...pl>

    >160Potencjalny regularny hałas.

    to poproś o odm pogrzebowy.bendzie cisza
    zkąd sie takie zawisne trolle bioro?

    jk

  • 5. Data: 2010-06-16 09:22:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-06-2010 10:55, tombaz pisze:

    > Potencjalny regularny hałas.

    O jakim natężeniu?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-06-16 19:41:29
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 16 Cze, 11:10, "teszekul" <t...@t...pl> wrote:

    > to popro o odm pogrzebowy.bendzie cisza
    > zk d sie takie zawisne trolle bioro?
    >
    > jk
    Dam Ci dobra rade i lepiej z niej skorzystaj, pomoze Ci w zyciu.
    Zamiast trollowac i zabierac glos w sprawach w ktorych nie masz
    pojecia, poszukaj w swojej garderobie, lub wygladzie jakiegos
    elementu, ktory sprawia Ci fizyczny i/lub psychiczny bol. Stawiałbym
    na za krotka gumke od majtek, albo za mocno zapleciony warkoczyk na
    glowie. No i skorzystalbym na Twoim miejscu ze slownika, bo z taka
    ortografia to nawet egzaminu gimnazjalnego nie zdasz.
    Przepraszam innych, kulturalnych uzytkownikow tej grupy za ten
    komentaz i obiecuje, ze byl to pierwszy i ostatni raz, gdy
    odpowiedzialem na post tego osobnika.

  • 7. Data: 2010-06-16 19:42:56
    Od: tombaz <b...@g...com>

    On 16 Cze, 11:22, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > O jakim natężeniu?
    Potencjalnie uciazliwym.
    To jest potrzebne, czy sie czepiasz? Pytam serio.

  • 8. Data: 2010-06-16 19:43:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 01:43:00 -0700 (PDT), tombaz napisał(a):

    > Zakładając, że to prawda, jakie są możliwości zablokowania tej
    > inwestycji? Czy to w ogóle możliwe?

    Na szczescie poki co nie mozesz nic zrobic.
    Jak juz wybuduja ten dom weselny i beda halasy, to wtedy bedziesz mogl.

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-06-18 08:01:56
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-06-2010 21:42, tombaz pisze:

    > Potencjalnie uciazliwym.
    > To jest potrzebne, czy sie czepiasz? Pytam serio.

    Mojej znajomej przeszkadza jak ktoś bierze prysznic po 22.
    Bo jej szumi. Ale nie przeszkadzają jej bijące o 6 rano kościelne
    dzwony, które umarłego postawiłyby na nogi.

    Uciążliwość jest pojęciem względnym ale są normy hałasu powyżej których
    jest on szkodliwy.

    Skoro podnosisz kwestię potencjalnej uciążliwości, to do Ciebie należy
    udowodnienie, że faktycznie będzie to źródło wymiernych uciążliwości.
    To, że wydaje Ci się, że będzie głośno i że nie będzie Ci się to
    podobało to ciut za mało, żeby komuś odbierać źródło dochodu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813