    Date: Fri, 18 Jun 2010 10:01:56 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: blokada inwestycji w pobliżu osiedla

    W dniu 16-06-2010 21:42, tombaz pisze:

    > Potencjalnie uciazliwym.
    > To jest potrzebne, czy sie czepiasz? Pytam serio.

    Mojej znajomej przeszkadza jak ktoś bierze prysznic po 22.
    Bo jej szumi. Ale nie przeszkadzają jej bijące o 6 rano kościelne
    dzwony, które umarłego postawiłyby na nogi.

    Uciążliwość jest pojęciem względnym ale są normy hałasu powyżej których
    jest on szkodliwy.

    Skoro podnosisz kwestię potencjalnej uciążliwości, to do Ciebie należy
    udowodnienie, że faktycznie będzie to źródło wymiernych uciążliwości.
    To, że wydaje Ci się, że będzie głośno i że nie będzie Ci się to
    podobało to ciut za mało, żeby komuś odbierać źródło dochodu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813