  • 71. Data: 2005-09-19 23:24:04
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Rządzili (np. Wałęsa, czy Gomułka)..... bo Kwaśniewski to już raczej do
    > światłych ludzi należy.

    Tu się z Tobą zgodzę. Chodź i tak nic z tego rządzenia nie wynikło
    pomimo 10-cio letnich rządów.

  • 72. Data: 2005-09-19 23:26:46
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > LOL
    > Nie słyszałeś nigdy kapel ludowych, np. góralskich jak śpiewają po wiejsku?
    > Napisałeś "pioł" ( to wygląda na jakieś pianie - po wiejsku) - zamiast
    > "piął" i teraz się nie wymądrzaj :-)

    Gdybyś uważnie czytała to z pewnością zauważyłabyś, że napisałem
    "podpioł" nawet jeśli w tym słowie zrobiłem błąd.
    "Pioł" natomiast jest Twoim wymysłem więc wszelkie pretensje skieruj do
    siebie.

  • 73. Data: 2005-09-20 00:43:57
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 20 Sep 2005 01:22:10 +0200, *Critu*
    <news:dgnh7m$ous$4@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Ciekawe czy ty przeprosisz za swojego. (pisze się mądrego)

    To była ironia, Ty "mundralo".

    --
    Kaja

  • 74. Data: 2005-09-20 05:00:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:dgmuha$d73$1@inews.gazeta.pl...

    > kardynalnym idiotyźmie lingwistycznym jak u tego pajaca.

    Właśnie sam popełniłeś 'kardynalny idiotyZm'...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 75. Data: 2005-09-20 05:02:38
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ty za to potrafisz. Przeczytaj co napisałeś. A nawiasem mówiąc wskaż mi
    > osobę, którą obraziłem pierwszy?

    Idź zażyć bromu. Albo się wykastruj - bo to na dłuższą metę radykalnie
    obniża agresję.
    I odejdź z usenetu. Tu jest wystarczająco dużo trolli.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 76. Data: 2005-09-20 05:56:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Tue, 20 Sep 2005 01:19:52 +0200]:

    W sumie to podejrzewam, ze sytuacja ktora opisales a ktora
    miala miejsce w tym serwisie, wynikla miedzy innymi, a wrecz
    moze glownie, z powodu Twojej nieumiejetnosci nie brania
    udzialu w pyskowkach. Najkrocej mowiac, dajesz sie bardzo
    latwo podpuscic i sprowokowac.

    Kira

  • 77. Data: 2005-09-20 06:50:50
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Wiesz co? Ja nie robię byków, ale oststnio mi się zdarzyło napisać "modół",
    > zamiast moduł. Ktoś mi zwrócił uwagę, za co byłam serdecznie wdzięczna.

    Wiesz ja też byłbym wdzięczny ale...
    1. Czy tobie też zwrócili uwagę w taki chamski sposób?
    2. Czy to naprawdę jest aż tak ważne, a jeśli tak to dlaczego lidzie
    którzy zwracają komuś uwagę sami trzepią błędy, i nie używają polskich
    liter.
    To jest śmieszne, czy tego nie widzisz? Czy tylko ja popełniam tu ka
    rażące błędy? Poczytajcie własne wypowiedzi. Gdybyście nie zacząli pisać
    tych idiotycznych postów, nie byłoby sprawy.

    Dodatkowo chciałbym zwrócić uwagę, że grupa ta ma złą nazwę. Sądziłem że
    są tu poruszane tematy związane z prawem, tymczasem 98% was to poloniści.

    Hm Prawo <=> Polonistyka

    Nie wydaje mi się aby te słowa były tak do siebie podobne abyście je mylili.
    Więc może zmieńcie grupę.

  • 78. Data: 2005-09-20 06:54:03
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Chyba "dysleksja"? :-)))

    Oj prawnicy dwóch artykułów nie potrafią podać a czepiają się słówek

  • 79. Data: 2005-09-20 06:55:30
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > Widocznie się należało.

    > NTG --> pl.soc.pieniactwo
    >
    > pdr
    > Olo

    A skąd wiesz byłeś tam? Nie zauważyłem cię, też ze strachu się po kątach
    chowałeś?

  • 80. Data: 2005-09-20 06:57:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 20 Sep 2005 01:19:52 +0200,
    Critu <k...@w...pl> screamed:

    > Przeczytaj zdanie napisane przez ciebie. Ani ładu, ani składu.
    > Widocznie ty również masz "Niedostateczny brany udział w lekcjach"

    Prorok z Ciebie żaden. Ale próbuj dalej.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:224B ]
    [ 08:57:24 user up 10740 days, 20:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    CChheecckk yyoouurr dduupplleexx sswwiittcchh..