  • 81. Data: 2005-09-20 06:59:50
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):

    > ROTFL!!!
    > Faktycznie jesteś debilem...
    > (po dane do pozwu zapraszam na prv)
    >
    > pdr
    > Olo

    Popełniam błędy owszem, wy za to macie braki z klasy III szkoły
    podstawowej, gdzie w programie nauczania było
    Czytanie ze zrozumieniem tekstu.

  • 82. Data: 2005-09-20 07:02:16
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Dobrze że nie takich prymitywów i analfabetów jak Ty. Jeśli taką polszczyzną
    > zamierzasz generować pozew to faktycznie żal mi przepony sędziego ;-)
    >
    > pdr
    > Olo
    >
    > PS.: Kultura nakazuje pisanie "Ty" wielką literą, mamusia nie uczyła?

    Dlaczego mnie uczysz kultury to a nie ludzi którzy tu naprawdę jej nie mają?

    A po za tym to nie kultura, tylko zasada pisania listu, i pism
    urzędowych. Czy twoje wypociny za takie traktujesz?

  • 83. Data: 2005-09-20 07:05:14
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Wiemy, to takie coś jak się chce pociulać polonistkę w podstawówce i idzie do
    > poradni po świstek zwalniający z pisania dyktand i wypracowań. Żałosne.
    >
    > pdr
    > Olo

    Taki z ciebie mądrala, może wyjaśnisz znaczenie słowa "pociulać"

    u siebie nie widzisz wad? Najlepiej się krytykuje innych nie?

  • 84. Data: 2005-09-20 07:06:42
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > A weź że się przed kretynem nie tłumacz ;-)
    >
    > pdr
    > Olo

    Tak tak, pociulać, pociulać
    wiemy kto jest kretynem.

  • 85. Data: 2005-09-20 07:08:18
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Dziwne uczucie. Nie wiem czy się smiać czy niesmaczyć, jak widze gdy taki
    > indolent poucza innych na okolicznośc edukacji...
    >
    > pdr
    > Olo

    Człowiek uczy się całe życie, tobie też się przyda.

  • 86. Data: 2005-09-20 07:10:27
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Podyskutowałbym. Nie jestem jeszcze tak stary i pamiętam jak mając 7 lat
    > pisałem swoje pierwsze dyktanda w podstawówce - nie było mowy o tak
    > kardynalnym idiotyźmie lingwistycznym jak u tego pajaca.
    >
    > pdr
    > Olo

    A ty je w ogóle zauważasz? czy tylko korzystasz z innych postów.

  • 87. Data: 2005-09-20 07:11:58
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Heh synuś, zrozum że kupowanie lizaków w przyszkolnym kiosku to nie to samo ;-
    > )
    >

    > pdr
    > Olo

    Oczywiście, że nie. A synusia sobie zrób, wiesz chociaż jak?

  • 88. Data: 2005-09-20 07:13:23
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > Zapewne dokładnie tak jak to obserwujemy na załączonym obrazku. Dziwię się że
    > nie zarobił od tego gościa w zęby.
    >
    > pdr
    > Olo

    Więc znamy już twoje metody, ty przemocą załatwiasz takie sprawy co.
    Uważaj żebyś się kiedyś nie zdziwił.

  • 89. Data: 2005-09-20 07:14:33
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sądząc po tym, co tutaj ten troll critu prezentuje, to tamten i tak
    > okazał się aniołem w ludzkiej skórze powstrzymując się od uduszenia tego
    > przygłupa ;)

    Tak masz rację jesteś przygłupem.

  • 90. Data: 2005-09-20 07:15:30
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > To była ironia, Ty "mundralo".

    To też sposób na tłumaczenie z własnych błędów.
    Może sam tak zacznę.