  • 1. Data: 2005-09-18 09:38:39
    Temat: OEM Windows z myszka.?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Windows XP z myszka OEM, ok 300zl, rozumiem ze moge czegos takiego uzywac z
    laptopem ,ale tylko z podlaczona myszka.
    A jesli myszka padnie to co wtedy?
    Oczywiscie wszystko z faktura.

    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-09-18 09:42:55
    Temat: Re: OEM Windows z myszka.?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > Windows XP z myszka OEM, ok 300zl, rozumiem ze moge czegos takiego uzywac z
    > laptopem ,ale tylko z podlaczona myszka.

    Nie możesz. Od piątku MS zmienił polityke licencjonowania i teraz
    oprogramowanie OEM mozna kupic tylko z komputerem.
    Wiecej informacji znajdziesz tu: http://wss.pl/NewsList/1,6633.aspx

    j.

  • 3. Data: 2005-09-18 09:49:42
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No dobrze , a jak rozumiec ten tekst:
    "Wszystkich, którzy chcieliby nabyć system operacyjny w wersji OEM
    licencjonowany jeszcze na starych zasadach, informujemy, że jeszcze przez
    jakiś czas będzie to możliwe. Należy po prostu nabyć system objęty
    dotychczasową licencją. Będzie to możliwe dopóki z sieci dystrybucyjnej nie
    znikną stare wersje. Opakowania OEM objęte nową licencją można rozpoznać po
    zmienionym wyglądzie etykiety certyfikatu autentyczności (COA)."

    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 4. Data: 2005-09-18 09:59:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > No dobrze , a jak rozumiec ten tekst:

    [...]

    Że można jeszcze przez jakiś czas kupić oprogramowanie na starych
    zasadach, bo takie pakiety leżą jeszcze w sklepach.

    j.

  • 5. Data: 2005-09-18 10:43:06
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No dobrze wiec jak kupie taki pakiet na fakt, to co dalej, bede mogl go
    uzywac tylko do terminu wejscie w zycie nowych zasad Microsoftu?

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 6. Data: 2005-09-18 12:28:35
    Od: "bullet" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > No dobrze wiec jak kupie taki pakiet na fakt, to co dalej, bede mogl go
    > uzywac tylko do terminu wejscie w zycie nowych zasad Microsoftu?

    przeciez ponoc prawo nie dziala wstecz,
    czyli jak kupil myche to powinien uzywac , po co mu system na tydzien , dwa
    ??

  • 7. Data: 2005-09-18 13:10:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > No dobrze wiec jak kupie taki pakiet na fakt, to co dalej, bede mogl go
    > uzywac tylko do terminu wejscie w zycie nowych zasad Microsoftu?

    Nie. Skąd taki pomysł? Jeżeli kupisz stary pakiet, ze poprzednią wersją
    Licencji OEM MS-a to będziesz go mógł używac wedle tamtych zapisów. Tu
    masz je mniej więcej dokładnie opisane: http://tinyurl.com/dodc6

    j.

  • 8. Data: 2005-09-18 13:32:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie możesz. Od piątku MS zmienił polityke licencjonowania i teraz
    > oprogramowanie OEM mozna kupic tylko z komputerem.
    > Wiecej informacji znajdziesz tu: http://wss.pl/NewsList/1,6633.aspx

    licencja nie dzial wstecz, jak zakupil na innej to ta inna go obowiazuje.

    P.

  • 9. Data: 2005-09-18 13:33:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "bullet" <f...@o...pl> niebacznie popelnil

    > przeciez ponoc prawo nie dziala wstecz,
    A co powyższe ma współnego z praktykami handlowymi pewnej,
    jednej z wielu, firmy?

    Ja np. mam wersję OEM pewnego oprogramowania zakupioną z myszką,
    i PÓŹNIEJSZE zmiany warunków niejako mnie nie dotyczą
    (tak, wiem o dopiskach do umowy przy korzystaniu z WU)

    --
    pozdro
    poreba

  • 10. Data: 2005-09-18 14:30:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

    > Windows XP z myszka OEM, ok 300zl, rozumiem ze moge czegos takiego uzywac z
    > laptopem ,ale tylko z podlaczona myszka.
    > A jesli myszka padnie to co wtedy?
    > Oczywiscie wszystko z faktura.

    Możesz ten program używać jak Ci się dowolnie chce poza dwoma wyjątkami
    - najmem i dzierżawą.

    Bajaniami M$ co możesz a co nie możesz sobie w kibelku, wiesz co, dopóki
    prawo w Polsce stanowi sejm a nie M$.

    pozdrawiam
    Arek

    --