  • 1. Data: 2005-09-18 02:00:22
    Temat: odprawa rentowa a podstwa wymiaru emerytury
    Od: luty<h...@o...pl>

    Po przejściu na rentę inwalidzką 1993 r otrzymałam odprawę emerytalnorentowa.
    Po 4 latach wróciłam do pracy i w 2006 r. nabędę prawa do emerytury. W zwiazku
    z tym mam pytanie- czy wypłacona wcześniej odprawa będzie się wliczała do
    podstawy ,od której będzie mi naliczona emerytura? Czy będzie ją można wliczyć
    do sumy zarobków.Pytam, ponieważ zdania na ten temat są sprzeczne, nawet w
    ZUS.

    -> http://usenet.pomocprawna.info