  • 1. Data: 2005-09-18 06:05:14
    Temat: AUDYT
    Od: "Marcel" <m...@w...pl>

    Witam
    mam pytanie ile mniej więcej kosztuje usługa audytu podatkowego jednej
    średniej firmy dziękuje za odpowiedz .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-18 07:52:10
    Temat: Re: AUDYT
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Marcel" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > mam pytanie ile mniej więcej kosztuje usługa audytu podatkowego jednej
    > średniej firmy dziękuje za odpowiedz .

    Pół ceny jednego średniego samochodu.

    vertret

  • 3. Data: 2005-09-18 10:27:52
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 09:52:10 +0200, vertret napisał(a):

    > Pół ceny jednego średniego samochodu.

    Bez przesady - wszystko zależy jak duża to firma.
    Firma w której ja pracuję robi to taniej . Cena zawsze jest do negocjacji.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-09-20 06:30:23