  • 1. Data: 2005-09-18 09:39:27
    Temat: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Witam wszystkich!
    Nie będę się wiele rozpisywał, chodzi o to że zostałem obrażony, wyzwany
    i nazwany debilem (przy świadkach tzn. drugi pracownik tego serwisu oraz
    moja dziewczyna), przez pracownika pewnego serwisu elektronicznego,
    tylko dlatego iż chciałem zwrotu kosztów bezsensownego trzykrotnego
    jeżdżenia do tego serwisu oczywiście z ich winy. Odległość którą
    pokonywałem to 70km w jedną stronę.

    Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy (taki
    człowiek nie może mieć styczności z klientem), oraz czy moge ubiegać się
    o jakąś karę grzywny przeznaczoną na cel chatytatywny?

    Chciałbym przy tym podeprzeć się jakimś paragrafem więc jeśli ktoś zna i
    może mi pomóc to bardzo proszę o tą pomoc.

    Dzięki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-18 18:39:59
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Critu wrote:

    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy (taki
    > człowiek nie może mieć styczności z klientem), oraz czy moge ubiegać się
    > o jakąś karę grzywny przeznaczoną na cel chatytatywny?

    Ubiegać się zawsze możesz. Najwyżej sędzia umrze ze śmiechu...

    > Chciałbym przy tym podeprzeć się jakimś paragrafem więc jeśli ktoś zna i
    > może mi pomóc to bardzo proszę o tą pomoc.

    Kodeks Pieniactwa Pospolitego - artykuł pierwszy, ustęp drugi.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-09-18 19:31:27
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ubiegać się zawsze możesz. Najwyżej sędzia umrze ze śmiechu...

    > Kodeks Pieniactwa Pospolitego - artykuł pierwszy, ustęp drugi.

    Pewnie nawet sam dokładnie nie rozumiesz słów których używasz w związku
    z tym nie pozostaje nic jak tylko ubolewać nad twą inteligencją, cóż
    może to właśnie ty jesteś takim lub tym pracownikem, szkoda mi ciebie

  • 4. Data: 2005-09-18 20:43:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Critu napisał(a):
    > Pewnie nawet sam dokładnie nie rozumiesz słów których używasz w związku

    Ale on ma rację akurat.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-09-18 21:31:34
    Od: Critu <k...@w...pl>

    scream napisał(a):

    > Ale on ma rację akurat.

    Myli się i ty wraz z nim jeśli masz takie samo zdanie jak on.
    Jeżeli wam to pasuje jakś guwniarz was obraża póblicznie to wasza sprawa
    . Robisz 3x140 km po to aby usłyszeć że jesteś debilem, no cóż skoro
    sobie na to pozwalacie.

    A jeśli chodzi o kwestie prawne to sędzia a wraz z nim i ja będę pękał
    ze śmiechu jeśli Andrzeju Lewa ktoś będzie cię obrażał a ty mu na to
    pozwolisz.

    Co do kwesti prawnych to:

    Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod
    jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby
    tej dotarła,
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do roku.
    § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego
    albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności
    cielesnej lub zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.

    Oraz

    Art. 23. Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność,
    cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica
    korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna,
    wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego
    niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach.

    Art. 24. § 1. (8) Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym
    działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono
    bezprawne. W razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby
    osoba, która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych
    do usunięcia jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie
    odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych
    w kodeksie może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub
    zapłaty odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.
    § 2. Jeżeli wskutek naruszenia dobra osobistego została wyrządzona
    szkoda majątkowa, poszkodowany może żądać jej naprawienia na zasadach
    ogólnych.

    Zapamiętaj sobie to może ci się przyda o ile nie będziesz się bał
    śmiechu sędziego.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-18 22:50:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Critu napisał(a):
    > Zapamiętaj sobie to może ci się przyda o ile nie będziesz się bał
    > śmiechu sędziego.

    W przepisach możesz poczytać sobie o wielu innych, ciekawych rzeczach.
    Powodzenia, idź i zgłoś to "przestępstwo". Dużo zdrowia Ci życze.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2005-09-18 23:03:30
    Od: Critu <k...@w...pl>

    scream napisał(a):

    > W przepisach możesz poczytać sobie o wielu innych, ciekawych rzeczach.
    > Powodzenia, idź i zgłoś to "przestępstwo". Dużo zdrowia Ci życze.

    To nie było adresowane do ciebie ale skoro się pod to podpiołeś.

    A po za tym moze coś przeoczyłem ale przypomnij mi w którym miejscu
    mojej wypowiedzi napisałem, iz chcę udać się z tym do sądu?

    To że prosiłem o paragraf nie znaczy że mam zaiar Sądowi zawracać d...
    taką błahostką, nie zmienia to faktu, że chcę aby delikwent został
    wylany z pracy. Co również moge załatwic z pracodawcą. W takim przypadku
    znajomość art. prawnych jest pomocna. Wasza sprawa czy wy sobie
    pozwolicie na obrażanie was, i tego nie neguję.

    A po za tym to nie wiem dlaczego wogóle się wypowiadacie skoro nie
    umiecie pomóc, co niektórzy grupy dyskusyjne traktują raczej jak
    ponabijanie się z czyichś problemów poważniejszych lub błahych. No cóż i
    tak bywa.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-09-18 23:34:11
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 01:03:30 +0200, *Critu*
    <news:dgkrol$qav$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > To nie było adresowane do ciebie ale skoro się pod to podpiołeś.

    *Podpiąłeś*

    "Pioł to se kogut" ;-)

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-09-19 00:48:29
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > *Podpiąłeś*
    >
    > "Pioł to se kogut" ;-)

    Ot cała dyskusja na grupach, jeśli nasz kraj ma takich ludzi w rządzie
    jak ty to nic dziwnego że w Polsce jest jak jest !

    Pozdr

  • 10. Data: 2005-09-19 00:52:56
    Od: Critu <k...@w...pl>

    > "Pioł to se kogut" ;-)

    A tak przy okazji skoro już próbujesz się wymądrzać to przede wszystkim nie:

    Pioł tylko Piał jak już i nie
    se tylk sobie.

    To tak na marginesie poprawna polszczyzna i nie złapałaś sensu a to jest

    Czytanie ze zrozumieniem tekstu. Szkoła Podstawowa klasa III

    Pozdrowienia przesyłam tobie

    jak chcesz mogę literować specjalnie dla ciebie