  • 41. Data: 2005-09-19 12:29:13
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > masz rację moja wina, Bezpieczeństwo narodowe zostało zagrożone w sposób
    > krytyczny. Widać to stanowi dla ciebie problem wagi państwowj, pewnie
    > gdyby to od ciebie zależało to wymierzyłbyś karę śmierci za to że ktoś
    > zamiast ś napisał ź.

    nie odwracaj kota ogonem, po prostu byly razace bledy i smiesznie cos
    takiego wyglada w poscie w ktorym
    sie innych krytykuje.

    P.

  • 42. Data: 2005-09-19 12:33:32
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > nie odwracaj kota ogonem, po prostu byly razace bledy i smiesznie cos
    > takiego wyglada w poscie w ktorym
    > sie innych krytykuje.
    >
    > P.

    bronisz się w ten sposób
    Były tak rażące że aż jak twoje?

    A może ty ich nie popełniasz? no tak nie bo ty wogóle polskich liter nie
    używasz

    jeśli już się czepiasz to napisz choć rażące a ni razace sam spójrz na
    to jak piszesz, no chyba że nie wiesz gdzie na klawiaturce komputerka
    poszukać takie literki jak ą,ę,ł,ó,ż,ź,

    jak je znajdziesz kotle to zapraszam do pogawędki z garnkiem

  • 43. Data: 2005-09-19 12:35:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli już się tago czepiasz to zwróć uwagę że w polskiej pisowni imiona
    > piszemy wielką literą.
    > Przyganiał kocioł garnkowi.

    to niedbalstwo, zobacz moje posty, na zlaczenia, literowki, oraz wielkosc
    liter uwagi nie zwracam, i to nie wynika z niewiedzy

    > Ja sprawiam takie wrażenie?
    > Ja przedstawiłem jakiś temat, jakiś problem a Ty zastanawiasz się ó czy u
    > i kto jest 10-cio latkiem

    uwazam ze krytykujac innych trzeba uwazac zeby przy tym samemu sie nie
    zblaznic co tez zrobiles.

    chocby tutaj:
    "Sama sobie to słowo wymyśliłaś, gdybyś uwałsnie czytała to zauważylabyś
    zapewne to czegonie zauważyłaś.
    Ja użyłem słowa "podpioł" a nie "pioł" jeśli twój zakres słownictwa
    tegonie obejmuje to dodam ci kilka odmian
    podpiąć, podpinać, oraz bliskoznazne; podłączyć, dołączyć
    itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę"

    znajdź mi słowo "podpioł" w slowniku sjp.pwn.pl

    >Kretynie

    no prosze art 216 kk.

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 44. Data: 2005-09-19 12:42:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > bronisz się w ten sposób
    > Były tak rażące że aż jak twoje?

    nie osmieszaj sie

> [...]
    > poszukać takie literki jak ą,ę,ł,ó,ż,ź,
    >
    > jak je znajdziesz kotle to zapraszam do pogawędki z garnkiem

    gdybym napisal 'razolce' zamiast 'razace' to twoje wypociny mialyby sens,
    teraz sie po prostu osmieszasz.

    P.

    ps.
    i nie zaslaniaj glupoty choroba, bo to dla mnie tak samo nedzne tlumaczenie
    jak tlumaczenie faktu zepsucia braniem
    w zyle tym ze zostalo to spowodowane przez marihuane.

  • 45. Data: 2005-09-19 12:59:21
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Mon, 19 Sep 2005 10:44:56 +0200]:

    > Co twoim zdaniem oznacza poradzić sobie sam w takiej sytuacji?

    Nie dopuscic do takiego potraktowania Cie. Wydajwalo mi sie to
    dosc oczywiste ;)

    > Co miałem mu w papę strzelić?

    Wiesz, jesli tylko takie pomysly masz, to wcale nie wiem czy sie
    do tego opieprzenia Cie sam nie przyczyniles...

    Kira

  • 46. Data: 2005-09-19 13:01:20
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Critu napisał(a):
    > Witam wszystkich!
    > Nie będę się wiele rozpisywał, chodzi o to że zostałem obrażony, wyzwany
    > i nazwany debilem (przy świadkach tzn. drugi pracownik tego serwisu oraz
    > moja dziewczyna), przez pracownika pewnego serwisu elektronicznego,
    > tylko dlatego iż chciałem zwrotu kosztów bezsensownego trzykrotnego
    > jeżdżenia do tego serwisu oczywiście z ich winy. Odległość którą
    > pokonywałem to 70km w jedną stronę.

    Hmm, gość się oczywiście zachował nieprofesjonalnie i niegrzecznie, ale
    zastanawiam się, jak ty się musiałeś zachowywać, że takie słowa padły.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 47. Data: 2005-09-19 13:16:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hmm, gość się oczywiście zachował nieprofesjonalnie i niegrzecznie, ale
    > zastanawiam się, jak ty się musiałeś zachowywać, że takie słowa padły.

    sadzac po jego postach pewnie potraktowal sprzedawce jak "szmate" ktora ma
    zrobic to co
    sobie klient zazyczy.

    P.

  • 48. Data: 2005-09-19 15:55:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację zemsta również wchodzi tu w grę, dgyż nie można pozwolić
    > na takie traktowanie ludzi i klientów. Sam z handlem mam do czynienia i

    I masz kontakt z klientami? Obrażasz wszystkich naokolo, nie potrafisz sie
    po polsku poprawnie wyrażac.

    Takiego handlowca bym wyrzucil z miejsca - bedac na miejscu twego szefa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 49. Data: 2005-09-19 16:39:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 19 Sep 2005 13:07:33 +0200,
    Critu <k...@w...pl> screamed:
    > Gybyś był troszkę inteligentny to byś je znalazł, a błędy ortograficzne
    > mogą być wynikiem dyslekcji.

    Co to jest dyslekcja? Niedostateczny brany udział w lekcjach?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:209B ]
    [ 18:38:52 user up 10739 days, 6:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    One kozie death.

  • 50. Data: 2005-09-19 17:17:18
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 08:18:31 +0200, *Critu*
    <news:dgll8a$361$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > podpiąć, podpinać, oraz bliskoznazne; podłączyć, dołączyć
    > itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę

    Jeśli napisałeś z bykiem, bo "podpioł" (pisze się "podpiął), to dlaczego
    teraz udajesz takiego mundrego, ale nie przeprosisz za byka?

    --
    Kaja