  • 51. Data: 2005-09-19 17:19:35
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 08:20:36 +0200, *Critu*
    <news:dgllc7$361$2@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Sęk w tym że naszym krajem rządzą analfabeci

    Rządzili (np. Wałęsa, czy Gomułka)..... bo Kwaśniewski to już raczej do
    światłych ludzi należy.

    --
    Kaja

  • 52. Data: 2005-09-19 17:24:09
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 08:35:11 +0200, *Critu*
    <news:dglm7i$3gh$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Myślę że objaśniłem ci wszystkie znaczenia słów użytych tutaj więc nie
    > powinnaś mieć problemu z PIANIEM !

    LOL
    Nie słyszałeś nigdy kapel ludowych, np. góralskich jak śpiewają po wiejsku?
    Napisałeś "pioł" ( to wygląda na jakieś pianie - po wiejsku) - zamiast
    "piął" i teraz się nie wymądrzaj :-)

    --
    Kaja

  • 53. Data: 2005-09-19 17:27:45
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 09:06:04 +0200, *Critu*
    <news:dglo1f$41r$1@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Takie odpowiedzi są cenne a nie takie w stylu Pani K i Pana A.L. takie
    > wieśniactwo powinno się tępić na grupach.

    > Kaja TĘPIĆ to przenośnia poszukaj sobie w słowniku, wikaż się inicjatywą.

    Pośpiewaj sobie tak: "Jestem z miasta, to słychać, to widać, to czuć".
    Potem sobie powiedz: " ale się "napiołem" :DDD

    --
    Kaja

  • 54. Data: 2005-09-19 17:32:38
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 13:12:15 +0200, *Critu*
    <news:dgm6f3$9u5$2@eol.ab-byd.edu.pl> napisał(a):

    > Widać że nie tylko Szanowny Pan Andrzej jest tu chamem :)
    > miłego dnia

    Wiesz co? Ja nie robię byków, ale oststnio mi się zdarzyło napisać "modół",
    zamiast moduł. Ktoś mi zwrócił uwagę, za co byłam serdecznie wdzięczna.

    --
    Kaja

  • 55. Data: 2005-09-19 17:34:11
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 19 Sep 2005 14:00:46 +0200, *Stasio Podróżnik*
    <news:dgm956$p74$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Dyslekcja. W końcu ktoś to nazwał po imieniu.

    Chyba "dysleksja"? :-)))

    --
    Kaja

  • 56. Data: 2005-09-19 17:37:47
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie będę się wiele rozpisywał, chodzi o to że zostałem obrażony, wyzwany
    > i nazwany debilem

    Widocznie się należało.

    > Czy i jak mogę doprowadzić do zwolnienia tego pracownika z pracy (taki
    > człowiek nie może mieć styczności z klientem), oraz czy moge ubiegać się
    > o jakąś karę grzywny przeznaczoną na cel chatytatywny?

    NTG --> pl.soc.pieniactwo

    pdr
    Olo

  • 57. Data: 2005-09-19 17:41:01
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jeżeli wam to pasuje jakś guwniarz was obraża póblicznie

    ROTFL!!!
    Faktycznie jesteś debilem...
    (po dane do pozwu zapraszam na prv)

    pdr
    Olo

  • 58. Data: 2005-09-19 17:43:53
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ot cała dyskusja na grupach, jeśli nasz kraj ma takich ludzi w rządzie
    > jak ty to nic dziwnego że w Polsce jest jak jest !

    Dobrze że nie takich prymitywów i analfabetów jak Ty. Jeśli taką polszczyzną
    zamierzasz generować pozew to faktycznie żal mi przepony sędziego ;-)

    pdr
    Olo

    PS.: Kultura nakazuje pisanie "Ty" wielką literą, mamusia nie uczyła?

  • 59. Data: 2005-09-19 17:51:07
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Gybyś był troszkę inteligentny to byś je znalazł, a błędy ortograficzne
    > mogą być wynikiem dyslekcji. Wiesz co to?

    Wiemy, to takie coś jak się chce pociulać polonistkę w podstawówce i idzie do
    poradni po świstek zwalniający z pisania dyktand i wypracowań. Żałosne.

    pdr
    Olo

  • 60. Data: 2005-09-19 17:58:09
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wiem, że "piał", ale musiałam podpasować pod Twój wyraz "pioł", bo innego
    > przykładu chyba nie ma.

    A weź że się przed kretynem nie tłumacz ;-)

    pdr
    Olo