  • 31. Data: 2005-09-19 10:41:37
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    http://encyklopedia.pwn.pl/60713_1.html

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 32. Data: 2005-09-19 10:58:42
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek R..."
    .pl> naskrobał/a w

    > w czym ? :-)

    W desce.
    Drzewo jest z lasu. Się ścina, się rznie na deski, jest deska, jest sęk.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    No HTMLs tags were harmed during production of this message.

  • 33. Data: 2005-09-19 11:01:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dgm4go$qdk$1@inews.gazeta.pl...

    > http://encyklopedia.pwn.pl/60713_1.html

    Stasio pokaz mi takie slowo w jego wypowiedzi.

    P.

    --

    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 34. Data: 2005-09-19 11:07:33
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:dgm4go$qdk$1@inews.gazeta.pl...

    > Stasio pokaz mi takie slowo w jego wypowiedzi.
    >
    > P.

    Gybyś był troszkę inteligentny to byś je znalazł, a błędy ortograficzne
    mogą być wynikiem dyslekcji. Wiesz co to? jeśli nie to poproś Gommicha
    to ci wyjaśni Panie polonisto od siedmiu boleści.

  • 35. Data: 2005-09-19 11:12:15
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > Andrzej jest co prawda czesto chamem o czym wie cala grupa ale przynajmniej
    > nie popelnia bledow
    > i to tak razacych jakie popelnia 10 latek.
    >
    > Piszac o IQ i o zakresie czyjegos slownictwa po prostu sie osmieszasz.
    >
    > P.

    Widać że nie tylko Szanowny Pan Andrzej jest tu chamem :)
    miłego dnia

  • 36. Data: 2005-09-19 11:24:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gybyś był troszkę inteligentny to byś je znalazł, a błędy ortograficzne
    > mogą być wynikiem dyslekcji. Wiesz co to? jeśli nie to poproś Gommicha to
    > ci wyjaśni Panie polonisto od siedmiu boleści.

    to nie byl blad ortograficzny a niewiedza.
    Przenośnia a nie przenoźnia ! jest to istotna roznica nawet podczas wymowy.

    P.

  • 37. Data: 2005-09-19 11:25:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Widać że nie tylko Szanowny Pan Andrzej jest tu chamem :)

    no wlasnie takie mam wrazenie ze nie tylko andrzej, zanim kogos zaczniesz
    krytykowac
    naucz sie pisac poprawnie bo to co wypisujesz brzmi po prostu smiesznie i
    sprawiasz wrazenie
    10 latka.

    p.

  • 38. Data: 2005-09-19 12:00:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Critu napisał(a):

    > mogą być wynikiem dyslekcji.

    Dyslekcja. W końcu ktoś to nazwał po imieniu.

  • 39. Data: 2005-09-19 12:16:39
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > to nie byl blad ortograficzny a niewiedza.
    > Przenośnia a nie przenoźnia ! jest to istotna roznica nawet podczas wymowy.
    >
    > P.

    masz rację moja wina, Bezpieczeństwo narodowe zostało zagrożone w sposób
    krytyczny. Widać to stanowi dla ciebie problem wagi państwowj, pewnie
    gdyby to od ciebie zależało to wymierzyłbyś karę śmierci za to że ktoś
    zamiast ś napisał ź.
    Gratuluję spostrzegawczości naprawde godna podziwu

  • 40. Data: 2005-09-19 12:19:52
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > no wlasnie takie mam wrazenie ze nie tylko andrzej, zanim kogos zaczniesz
    > krytykowac
    > naucz sie pisac poprawnie bo to co wypisujesz brzmi po prostu smiesznie i

    Jeśli już się tago czepiasz to zwróć uwagę że w polskiej pisowni imiona
    piszemy wielką literą.
    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Znasz takie powiedzonko

    > sprawiasz wrazenie
    > 10 latka.
    >
    > p.

    Ja sprawiam takie wrażenie?
    Ja przedstawiłem jakiś temat, jakiś problem a Ty zastanawiasz się ó czy u
    i kto jest 10-cio latkiem Kretynie