  • 91. Data: 2005-09-20 07:17:29
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał
    > w wiadomości news:dgmuha$d73$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie sam popełniłeś 'kardynalny idiotyZm'...

    i jakoś chamem nikt cię nie nazwał, ciekawe dlaczego to działa tylko w
    jedną stronę.

  • 92. Data: 2005-09-20 07:17:51
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Critu napisał(a):

    > Oj prawnicy dwóch artykułów nie potrafią podać a czepiają się słówek

    Czepiają się ?
    DYSLEKCJA - przypadłość imbecyli obijających się w szkole
    podstawowej i średniej, pośrednio wynikła z tożsamego
    imbecylizmu rodziców.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 93. Data: 2005-09-20 07:18:55
    Od: Critu <k...@w...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Idź zażyć bromu. Albo się wykastruj - bo to na dłuższą metę radykalnie
    > obniża agresję.
    > I odejdź z usenetu. Tu jest wystarczająco dużo trolli.

    Sam tak zrób. Pójdę za twoim przykładem.

  • 94. Data: 2005-09-20 07:20:50
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Tue, 20 Sep 2005 01:19:52 +0200]:
    >

    > W sumie to podejrzewam, ze sytuacja ktora opisales a ktora
    > miala miejsce w tym serwisie, wynikla miedzy innymi, a wrecz
    > moze glownie, z powodu Twojej nieumiejetnosci nie brania
    > udzialu w pyskowkach. Najkrocej mowiac, dajesz sie bardzo
    > latwo podpuscic i sprowokowac.
    >

    > Kira

    Owszem lubię dyskutować, ale ja nie zaczynam od obrażania ludzi.
    Niestety "prawnicy" biorący udział w tej dyskusji, mają taki zwyczaj.

  • 95. Data: 2005-09-20 07:22:16
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Tue, 20 Sep 2005 01:19:52 +0200,
    > Critu <k...@w...pl> screamed:

    > Prorok z Ciebie żaden. Ale próbuj dalej.

    Skąd proroka sobie tu wziąłeś?

  • 96. Data: 2005-09-20 07:25:10
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Czepiają się ?
    > DYSLEKCJA - przypadłość imbecyli obijających się w szkole podstawowej i
    > średniej, pośrednio wynikła z tożsamego imbecylizmu rodziców.

    Opisałeś swój status? Hm więc współczuję.

  • 97. Data: 2005-09-20 07:50:06
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Critu [Tue, 20 Sep 2005 09:20:50 +0200]:

    > Owszem lubię dyskutować, ale ja nie zaczynam od obrażania ludzi.

    Ale na tym konczysz, wiec nie zakladalabym sie, czy tam tez
    po prostu nie odpysknales na jego warkniecie i nie poszlo...

    Kira

  • 98. Data: 2005-09-20 08:24:39
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Critu [Tue, 20 Sep 2005 09:20:50 +0200]:

    > Ale na tym konczysz, wiec nie zakladalabym sie, czy tam tez
    > po prostu nie odpysknales na jego warkniecie i nie poszlo...
    >

    > Kira

    Oczywiście że nie i mam na to świadków, wziąłem nazwisko tego gościa i
    wyszedłem.

  • 99. Data: 2005-09-20 08:31:32
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Ok macie rację! Przepraszam wszystkich za moje błędy ortograficzne.
    Sam nie rozumiem faktu co strzeliło mi do głowy, aby poruszyć temat
    prawa wśród wybitnych polonistów. Nie mogę pojąć jak do tego doszło.
    Więc jeszcze raz gorąco wszystkich przepraszam za ortografię, oraz za
    to, iż w wyniku waszych durnych wypowiedzi, oraz kretyńskich słów
    kierowanych pod moim adresem, kogoś uraziłem lub obraziłem.

    Dla was nawet temat śmierci Karola Wojtyły wzbudziłby kontrowersję czy
    śmierć pisze się przez ć a może ci.

    Dziękuję wszystkim za lekcję ortografii. I dobrego wychowania, którego
    większości z was brakuje.

    Pozdrawiam wybitne sławy w dziedzinie polonistyki.

  • 100. Data: 2005-09-20 12:00:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Może sam najpierw dostosuj się do swojej rady, zacznij pisać poprawnie a
    > dopiero potem pouczaj innych.

    wskaz blad

    P.