  • 121. Data: 2023-10-15 20:20:40
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 19:44, Shrek pisze:

    > Czyli bez żadnego trybu...

    Nie wszystko można skodyfikować, ale mądrzejszy ode mnie pewnie by wskazał.

    Robert

  • 122. Data: 2023-10-15 20:23:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 19:45, Shrek pisze:
    > na kradzionym od miasta terenie.

    Teren został sfalandyzowany.

    Robert

  • 123. Data: 2023-10-15 20:53:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 15:53, Shrek pisze:
    > Można mieć pretensję, bo wstawił tam ten pomnik wbrew właścicielowi
    > terenu. Po prostu lokalsi tam tego pomnika nie chcieli. Tak samo jak
    > zrobił sobie aleję wielkiego awiatora wbrew mieszkańcom stolicy. Czego
    > się spodziewał?

    Ale którzy lokalsi? To, że zrobiono z pomnika sprawę silnie polityczną,
    to fakt. Uważasz, że śmierć kilkudziesięciu osób lecących z misją
    przewodzoną przez Prezydenta RP nie jest wydarzeniem godnym
    upamiętnienia w formie pomnika? Czy forma schodów Ci akurat dolega? Miejsce?

    Problemem było to, że władze Miasta Stołecznego Warszawy były akurat z
    innego ugrupowania politycznego, niż brat Św. Pamięci Prezydenta. Mogły
    utrudnić i utrudniały. A rząd mógł ich obejść i obszedł. Merytoryki w
    tym dostrzec nie potrafię.

    Wątpię, by w razie ogłoszenia referendum w stolicy większość była
    przeciwna upamiętnienia tego wydarzenia pomnikiem. Czy miejsce właściwe?
    No trudno mi tu dyskutować. Podejrzewam, że gdyby strony mogły się
    porozumieć i zaproponowano by inne godne miejsce, to pomnik by mógł
    gdzie indziej stanąć. Teraz mamy teren wojskowy Komendą Garnizonu (o ile
    pamiętam, to obok). Moze na wypadek "W" na szczycie schodów stanie
    wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych przykładowo.

    Generalnie ta kwestia była bardzo drażliwa. Przecież doszło do tego, że
    nie pochowano Św.P. Prezydenta RP na cmentarzu. Nie wykluczone, że z
    obawy, że grób stanie się jakimś zarzewiem konfliktu. Podziemia kościoła
    na chronionym terenie Wawelu dawały lepszą ochronę.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 124. Data: 2023-10-15 20:57:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 17:33, Shrek pisze:

    > Można łatwo sprawdzić - idź wynieś do śmieci wieniec złożony przez
    > naczelnika:P

    Złożył go jako osoba fizyczna, czy partia albo Premier RP? Bo to silna
    różnica.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 125. Data: 2023-10-15 21:18:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale którzy lokalsi?

    Teren należał do władz warszawy...

> [...]
    > przewodzoną przez Prezydenta RP nie jest wydarzeniem godnym
    > upamiętnienia w formie pomnika? Czy forma schodów Ci akurat dolega?

    Pomnik akurat jest. A w reszcie - przeszadza mi to że zostało to
    zrobione wbrew społeczeństwu. Trzeba było zrobić fikołek z poligonem,
    żeby przejąć teren. Jak chcesz stawiać pomniki wbrew społeczeństwu to
    tak się to kończy że ich potem musisz kulsonami pilnować. Widziałeś mema
    z pomnikiem lenina i kaczyskiego?

> [...]
    > innego ugrupowania politycznego, niż brat Św. Pamięci Prezydenta. Mogły
    > utrudnić i utrudniały. A rząd mógł ich obejść i obszedł. Merytoryki w

    A lotna brygada ma prawo lecieć sobie w chuja - kółko się zamyka. We
    didn,t start the fire. Podobna akcja była z alaeją awiatora - naczelnik
    chciał, warszawa nie chciała. No i najpierw wojewodą zmienili potem
    okazało się że w sumie jak ucicy lecha w warszawie nie ma to żadna
    tragedia z tego nie wynika.

    Nawiasem mówiąc gdyby to rada warszawy zrobiła to by było wycie na miarę
    zimnego lecha - spójrz na mapę - aleja naczelnego aviatora > rondo jazdy
    polskiej (debeściaków) > pomnik polegniętego lotnika > wawelska -
    normalnie życiorys leszka;)

    > Wątpię, by w razie ogłoszenia referendum w stolicy większość była
    > przeciwna upamiętnienia tego wydarzenia pomnikiem.

    W tej chwili - nie mam wątpliwości że by było na nie.

> [...]
    > pamiętam, to obok). Moze na wypadek "W" na szczycie schodów stanie
    > wyrzutnia rakiet przeciwlotniczych przykładowo.

    Przecież schody powstały tylko dlatego, że wykonano fikołek z przejęciem
    placu przez wojsko z przyczyn ważnych dla obronności kraju. Nie
    przeciwnicy zaczęli w chuja ciąć. Teraz to tylko konsekwencja.

    LOL.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-10-15 21:21:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wszystko można skodyfikować, ale mądrzejszy ode mnie pewnie by wskazał.

    No ale nikt nie wskazał a za chwilę bez żadnego tryby to naczelnik
    będzie mógł co najwyżej kał oddać a nie wskazywać winnych swoich urojeń.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-10-15 21:21:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teren został sfalandyzowany.

    Coś w tym stylu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2023-10-15 21:24:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nakłamałeś pisząc, że nie upamiętnili wszystkich ofiar na pomniku
    > schodowym. :)

    Nie nakłamałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2023-10-15 21:25:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.10.2023 o 21:18, Shrek pisze:

    > Teren należał do władz warszawy...

    Naparwdę Prezydent Warszawy z zastępcami go kupili? Czy tylko nie
    ogarniasz, że mienie samorządowe nie należy do władz.

> [...]
    > żeby przejąć teren. Jak chcesz stawiać pomniki wbrew społeczeństwu to
    > tak się to kończy że ich potem musisz kulsonami pilnować. Widziałeś mema

    Ale jakiemu społeczeństwu? Ilu jest przeciwników pomnika? Warszawa ma
    kilka milionów ludzi.

> [...]
    > zimnego lecha - spójrz na mapę - aleja naczelnego aviatora > rondo jazdy
    > polskiej (debeściaków) > pomnik polegniętego lotnika > wawelska -

    Możesz napisać to po polsku? Nie chce mi się domyślać, co Ty masz na myśli.

> [...]
    > placu przez wojsko z przyczyn ważnych dla obronności kraju. Nie
    > przeciwnicy zaczęli w chuja ciąć. Teraz to tylko konsekwencja.

    Odnoszę wrażenie, że niewłaściwie oceniasz skutki i przyczyny. Natomiast
    z niecierpliwością czekam, jak ktoś pociągnie do odpowiedzialności
    karnej osoby stojąc za tym przejęciem, bo to osobna sprawa. Natomiast
    nadal nie uważam za właściwe prowadzenia wojny na szarfy.

  • 130. Data: 2023-10-15 21:26:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Złożył go jako osoba fizyczna, czy partia albo Premier RP? Bo to silna
    > różnica.

    Przecież nie jest premierem. Więc skąd ten pomysł?

    No dobra - a co za różnica czy jako osoba fizyczna czy partia? Bo mnie
    zaciekawiłeś.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!