  • 21. Data: 2011-03-03 07:12:18
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.03.2011 17:35, KRZYZAK pisze:

    > Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    > domu? Bardzo ciekawe...

    Rany, ja współczuję każdej kobiecie w twojej okolicy... Faszyści ze
    swoją wizją jedynie słusznej roli kobiety to mały pikuś w porównaniu z
    tobą...

  • 22. Data: 2011-03-03 07:43:23
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jeżeli wieści jakie o tym człowieku jakie słyszałem są choćby w części

    > prawdziwe, to przy całym szacunku dla dorobku tej nauki, obawiam się że

    > współczesna medycyna będzie bezradna. Anegdotką może być fakt że największe

    > jego oburzenie wywołał nie sam akt masturbacji, ale niezabserwana nigdy

    > osobiście intensywność objawów orgazmu ;)

    No to mamy clue sprawy. Urazona meska duma, ot co.

  • 23. Data: 2011-03-03 13:55:50
    Temat: Re: Odp: wirtualna zdrada
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Mar, 02:10, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Oczywiscie, że nie jest.

    Mozesz podac podstawe prawna tego, ze maz nie ma prawa wiedziec, co
    jego zona robi w ich mieszkaniu?

  • 24. Data: 2011-03-03 13:57:07
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Mar, 08:12, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Rany, ja współczuję każdej kobiecie w twojej okolicy... Faszyści ze
    > swoją wizją jedynie słusznej roli kobiety to mały pikuś w porównaniu z
    > tobą...

    Wyluzuj z projekcjami swoich odchylow. Zadalem konkretne pytanie.

  • 25. Data: 2011-03-03 14:00:45
    Temat: Re: Odp: Odp: wirtualna zdrada
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Mar, 19:26, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:

    > ale jezeli ja ukryje i nagra cos co ona chciala utrzymac w tajemnicy
    > to imho zapisy 267kk sa wyczerpane

    Nie sa wyczerpane. Musi byc jeszcze spelniony warunek, ze maz nie jest
    uprawniony do takiej informacji.
    Wiec sie pytam, czy maz nie jest uprawniony do informacji, co jego
    zona robi w ich mieszkaniu.

  • 26. Data: 2011-03-03 14:16:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-03 15:00, KRZYZAK pisze:

    > Nie sa wyczerpane. Musi byc jeszcze spelniony warunek, ze maz nie jest
    > uprawniony do takiej informacji.
    > Wiec sie pytam, czy maz nie jest uprawniony do informacji, co jego
    > zona robi w ich mieszkaniu.

    A z czego to uprawnienie miałoby wynikać?

    --
    spp

  • 27. Data: 2011-03-03 14:25:34
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-03-02 19:44, m4rkiz pisze:
    > a masturbacja podczas rozmowy przez telefon, jest masturbacja podczas
    > rozmowy przez telefon

    No co ty zdradziła faceta z gumowym fallusem. Pewnie rozmawiała z
    Palikotem ;)

  • 28. Data: 2011-03-03 14:30:58
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Mar, 15:16, spp <s...@o...pl> wrote:

    > A z czego to uprawnienie miałoby wynikać?

    Z naczelnej zasady nowoczesnego prawa - co nie jest zabronione, jest
    dozwolone. W takim razie chcialbym poznac przepis zabraniajacy mezowi
    wiedzy o tym co sie dzieje w jego mieszkaniu.

  • 29. Data: 2011-03-03 14:41:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-03 15:30, KRZYZAK pisze:

    > Z naczelnej zasady nowoczesnego prawa - co nie jest zabronione, jest
    > dozwolone. W takim razie chcialbym poznac przepis zabraniajacy mezowi
    > wiedzy o tym co sie dzieje w jego mieszkaniu.

    Co do zasady uzyskiwanie pewnych danych (podglądanie) jest właśnie
    zakazane.
    Jaki przepis wyłącza odpowiedzialność męża?

    --
    spp

  • 30. Data: 2011-03-03 14:50:03
    Od: t...@p...onet.pl

    > Z naczelnej zasady nowoczesnego prawa - co nie jest zabronione, jest

    > dozwolone. W takim razie chcialbym poznac przepis zabraniajacy mezowi

    > wiedzy o tym co sie dzieje w jego mieszkaniu.

    Tylko ze zapominasz, ze sfera praw meza z tytulu wlasnosci mieszkania jest
    analogiczna jak sfera praw zony z tego samego tytulu i ze te sfery sie w
    zwiazku z tym wzajemnie ograniczaja. Co jednak istotniejsze - "prawo" meza,
    ktorego tak bronisz, jest wprost ograniczone prawem kazdego czlowieka - nawet
    masturbujacej sie z telefonem zony - do czegos, co nazywaja prywatnoscia. A
    takie dzialanie, niezaleznie od tego komu przysluguje tytul wlasnosci do
    mieszkania, narusza prywatnosc.