  • 1. Data: 2011-03-01 13:28:58
    Temat: Re: Papiez byl prostym czlowiekiem
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    podepnę się pod ten wątek mam problem z dwoma firmami.
    Mianowicie w zeszłym roku byl moment, ze pracowałam 2 firmach. w jednej otrzymałam 12
    pensji, firma mieści sie w miejscu mojego zamieszkania więc policzono koszty
    uzyskania 1335 zł za rok i tu sie zgadza. Ale był jedne miesiąc kiedy równocześnie
    pracowałam już w drugiej firmie, która jest poza moim miejscem zamieszkania. Kadrowa
    policzyła zwykle koszty uzyskania czyli za ten miesiąc 111,25, ale to sie nijak ma do
    faktu, że firma się mieści poza moim miejscem zamieszkania i ze miałam więcej niz
    jeden stosunek pracy. generalnie policzyłabym to tak: pierwsza firma (ta z mojego
    miasta) 11 miesięcy x 111,25 zł druga firma (ta spoza mojego miasta plus więcej niż
    jeden stosunek pracy) 208,55 zł łącznie koszt jaki mam do wpisania na formularzu PIT
    37 to 1432,30zł ale niestety nie jestem pewna czy dobrze myślę...
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl