  • 11. Data: 2011-03-02 14:40:07
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/2/2011 4:17 AM, olo wrote:
    > Dysponując takim nagraniem małżonek chce zażądać natychmiastowej
    > eksmisji oraz zrzeczenia się praw do przysługującej cześci wspólnoty
    > majątkowej, warunkując tym swoją zgodę na rozwód bez orzekania o winie.

    ha ha ha
    jakiegoś psychiatrę ma?
    dobry prawnik tez będzie mu potrzebny. od zaraz.

  • 12. Data: 2011-03-02 16:00:14
    Temat: Odp: wirtualna zdrada
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > No i oczywiscie otwiera sie kwestia odpowiedzialnosci meza z tytulu
    > zainstalowania sprzetu i nagrywania bez wiedzy zony - to co najmniej
    > naruszenie dobr osobistych i prawa do prywatnosci.

    gdzie to akurat nie ma znaczenia - o ile nie nagrywal tylko tego co
    sam faktycznie widzial i nie rozmawiala przez ten telefon wlasnie z nim
    a urzadzenie bylo ukryte to podpada pod 267kk

    § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, [...]
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym
    albo innym urządzeniem specjalnym.

    § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-3 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

  • 13. Data: 2011-03-02 16:35:42
    Temat: Re: Odp: wirtualna zdrada
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 2 Mar, 17:00, "m4rkiz" <a...@b...cpl> wrote:

    > 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do kt rej nie
    > jest uprawniony, zak ada lub pos uguje si urz dzeniem pods uchowym, wizualnym
    > albo innym urz dzeniem specjalnym.

    Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    domu? Bardzo ciekawe...

  • 14. Data: 2011-03-02 16:48:12
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl>

    > - to bedzie
    > gniot a nie uzasadnienie i fantastyczna podstawa apelacyjne.

    Chyba częściowo odzyskałem zaufanie do orzecznictwa :)

    > Zycie. Ale wydaje mi sie, ze w ogole nie powinno do tego dojsc.
    > Zamachalabym
    > choragiewka odpowiedzialnoisci karnej i zagrozila wytoczeniem powodztwa o
    > naruszenie dobr osobistych i kazala spadac na drzewo.

    Tak ma się to skończyć, ale opinia wydana na gorąco przez jej adwokata była
    "zdrada, jest zdradą"

    pzdr
    olo

  • 15. Data: 2011-03-02 16:54:47
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "witek"

    > ha ha ha
    > jakiegoś psychiatrę ma?
    Jeżeli wieści jakie o tym człowieku jakie słyszałem są choćby w części
    prawdziwe, to przy całym szacunku dla dorobku tej nauki, obawiam się że
    współczesna medycyna będzie bezradna. Anegdotką może być fakt że największe
    jego oburzenie wywołał nie sam akt masturbacji, ale niezabserwana nigdy
    osobiście intensywność objawów orgazmu ;)

    pzdr
    olo

  • 16. Data: 2011-03-02 18:26:48
    Temat: Odp: Odp: wirtualna zdrada
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    3g2000vbo.googlegroups.com...

    > Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    > domu? Bardzo ciekawe...

    a sugerujesz ze ma? np jak z wc korzysta to moze wpadac z kamera? ;)

    moze sobie postawic widoczna kamere w dajmy na to pokoju i nagrywac

    ale jezeli ja ukryje i nagra cos co ona chciala utrzymac w tajemnicy
    to imho zapisy 267kk sa wyczerpane

  • 17. Data: 2011-03-02 18:44:54
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tak ma się to skończyć, ale opinia wydana na gorąco przez jej adwokata była
    > "zdrada, jest zdradą"

    a masturbacja podczas rozmowy przez telefon, jest masturbacja podczas rozmowy
    przez telefon

  • 18. Data: 2011-03-02 21:17:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    > domu? Bardzo ciekawe...

    alez oczywiscie... moze sie zony zapytac, grzecznie dodam.

  • 19. Data: 2011-03-03 01:10:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/2/2011 10:35 AM, KRZYZAK wrote:

    > Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    > domu? Bardzo ciekawe...

    Oczywiscie, że nie jest.
    Małżeństwo w żaden sposób nie daje uprawnień do podsłuchiwania,
    podglądania i otwierania cudzej koresponencji, nawet tej do żony.

  • 20. Data: 2011-03-03 07:02:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-03-02 17:35, KRZYZAK pisze:

    > Maz nie jest uprawniony do informacji, co jego zona porabia w ich
    > domu? Bardzo ciekawe...

    ROTFL

    --
    spp