  • 151. Data: 2011-03-12 22:20:04
    Temat: Re: wirtualna zdrada
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > Czyli rozwod z jej winy. Po to bylo nagrywanie.

    z mężem psycholem... ma szanse nawet na rozwód kościelny :)

  • 152. Data: 2011-03-12 22:21:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    KRZYZAK wrote:

    > ROTFL :DDD
    > A jakiez to prawo zabrania mezowi wiedziec co robi zona?

    może zapytać... :)

    ukryty podgląd czy podsłuch to jest naruszenie prywatności.

  • 153. Data: 2011-03-13 08:22:46
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 23:21:01 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > może zapytać... :)

    Moze tez zainstalowac kamerke:)
    Jak sie zapyta, to raczej nie uzyska informacji.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 154. Data: 2011-03-13 08:24:06
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 13:57:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Spróbuj podglądać sąsiada z sąsiadką, a szybko się dowiesz.

    Czyli nie wiesz.
    Nie mozna instalowac kamerki w domu, bo Andrzejowi wydaje sie ze nie wolno,
    hehehe:)))

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 155. Data: 2011-03-13 15:35:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.03.2011 09:24, KRZYZAK pisze:

    > Czyli nie wiesz.

    Wiem. Wielokrotnie podawałem przepisy. I nie tylko ja. Ale do ciebie to
    nie dociera, bo jesteś kompletnym idiotą i np. mylisz żonę z własnością.

  • 156. Data: 2011-03-14 11:12:21
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Dowiesz sie, jak nauczysz sie czytac.

    Umiem, umiem. Dawaj argumenty, chętnie poczytam :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 157. Data: 2011-03-14 11:26:12
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czyli rozwod z jej winy. Po to bylo nagrywanie.

    Jaki Ty jestes oporny! Zeby to w ogole rozwazac w kategoriach przyczyn rozpadu
    malzenstwa - musialoby to miec miejsce PRZED rozkladem (nie mowiac juz o
    wykazaniu zwiazku). A w sytuacji z poczatku watku mamy inna sekwencje.
    NAJPIERW rozklad, dopiero potem brak ochoty na seks i masturbacja.

    Ale co wazniejsze - nadal, od wlasciwie 2 tygodni domagasz sie podstaw
    prawnych dla zakazu nagrywania. Ja (i nie tylko) Ci je podalam (patrz post z 5
    III, na samym koncu watku bodajze). Ale odniesienie sie do tego jest albo
    ponad Twoje mozliwosci, albo po prostu nie na reke (bo nie moglbys dalej
    jechac bezsensownymi argumentami).

  • 158. Data: 2011-03-14 20:29:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 12:12:21 +0100, Tapatik napisał(a):

    > Umiem, umiem. Dawaj argumenty, chętnie poczytam :-)

    Ale co? Mam przeliterowac?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 159. Data: 2011-03-14 20:59:39
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 12:26:12 +0100, t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jaki Ty jestes oporny! Zeby to w ogole rozwazac w kategoriach przyczyn rozpadu
    > malzenstwa - musialoby to miec miejsce PRZED rozkladem (nie mowiac juz o
    > wykazaniu zwiazku).

    Nie mamy takich informacji, ze tak nie bylo.

    > Ale co wazniejsze - nadal, od wlasciwie 2 tygodni domagasz sie podstaw
    > prawnych dla zakazu nagrywania. Ja (i nie tylko) Ci je podalam (patrz post z 5
    > III, na samym koncu watku bodajze).

    Problem w tym, ze to co podalas ma sie nijak do omawianej sytuacji.
    Poniewaz maz ma prawo przebywac w swoim mieszkaniu, to ma rowniez prawo
    wiedziec co sie w nim dzieje. Proste.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)