  • 41. Data: 2003-01-29 11:59:54
    Temat: Re: ślub kościelny
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > : > A ja mam przeciw wojsku sporo. Nie bylem i nie bede mam nadzieje. I
    > uwazam
    > : > to za jedno wielkie zlo tego swiata. Gdyby nie bylo wojsk nie bylo by
    > wojen
    >
    > gdyby nie było wojsk, to by powstały i byłoby więcej wojen

    Jasne ...
    Ale to uproszczone stwierdzenie.

    AJA

  • 42. Data: 2003-01-29 12:00:16
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > AJA- dlaczego nie byłeś w wojsku?

    Zdrowie mi ni pozwolilo.

    AJA

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 43. Data: 2003-01-29 12:05:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 44. Data: 2003-01-29 12:11:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > No tak.. znowy ktos podpisał umowę bez czytania tego co drobnym
    > druczkiem na dole...
    > Ludzie sie nigdy nie naucza :-))

    I bardzo dobrze, że tak jest:-))) Dzięki nim prawnikom żyje sie niezle:-)))

    HaNkA

  • 45. Data: 2003-01-29 12:14:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz postęp pacyfisto?
    >
    > Ludzie tworzą wojska - nie chcesz wojska - zlikwiduj ludzi, nie będzie
    > wojska

    I teraz jeszcze brakuje tylko si vis pacem para bellum :-)))))

    HaNkA

  • 46. Data: 2003-01-29 12:16:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 47. Data: 2003-01-29 12:28:54
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    >(...) Gdyby nie bylo wojsk nie bylo by wojen.

    Ha!
    A ja myślałem, że gdyby nie było rasizmu, nacjonalizmu i przede wszystkim
    fanatyzmu religijnego, to nie byłoby wojen.

    Człowiek uczy się na błędach. Niestety, rzadko na czyichś.
    Zauważcie, że w poście jest stwierdzenie "ślub cywilny mógłby nam
    zaszkodzić". Nie ma tutaj mowy o jakiejkolwiek korzyści z wyjątkiem kochania
    się. Czyżby zamierzali żyć z renty? Jak długo?

    SOTB

  • 48. Data: 2003-01-29 13:42:50
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał(a):

    > uwazam
    > wojen

    > Zdrowie mi ni pozwolilo.
    >
    > AJA

    teraz jednak jesteś w miare zdrowy. Przynajmniej na tyle , że możesz
    pracować. Tak?
    freni

  • 49. Data: 2003-01-29 15:35:06
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > teraz jednak jesteś w miare zdrowy. Przynajmniej na tyle , że możesz
    > pracować. Tak?

    Zdrowy nadal nie jestem ... a prace wykonuje taka ktora moge.

    AJA

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 50. Data: 2003-01-29 15:42:13
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Majszek" <m...@w...pl> wrote in message
    > Witam serdecznie i proszę o poważną odpowiedź na następujące pytanie. Otóż
    > czy można w naszym pięknym kraju złożyć śluby tylko w kościele a nie
    > zgłaszając tego w urzędzie stanu żywionego, słyszałem że zanim podpisano
    > umowę konkordatową można było to zrobić. Kochamy się z moją dziewczyną i
    > chcemy być razem ale ślub cywilnym mógłby nam zaszkodzić w ten sposób, że
    > wybranka moja pobiera rentę po matce ponieważ się jeszcze się uczy. Po
    > ślubie natomiast renta ta będzie wstrzymana.

    jedźcie się pobrać na Hawaje lub do Meksyku :)
    ślub przed księdzem będzie, a konsekwencji prawnych nie

    --
    pozdrawiam
    plusz