  • 1. Data: 2003-01-28 21:28:26
    Temat: Licencja na program
    Od: "Andrzej Konopka" <s...@w...pl>

    Witam

    Zalozmy: kupuje w polskim sklepie program komputerowy a dokladniej gre.
    Instaluje ja na komputerze.
    Instalacja przebiega w ten sposob ze w pewnym momencie musze zakceptowac
    licencje zeby dalej moc instalowac oprogramowenie.Jezeli zakceptuje
    instaluje dalej jezeli nie instalacja zostaje przerwana. Co sie dzieje gdy
    licencja ta ktora musze zakceptowac jest w jezyku obcym zalozmy angielskim,
    nie znam angielskiego. Przyciskim tylko jakis tam klawisz YES ale tak
    naprawde nie jestem swiadom tego co zatwierdzam , chce po prostu zagrac w
    zakupiona oryginalna gre .
    Jak jest moja odpowiedzialnosc w przypadku , jezeli w jaki kolwiek sposob
    zlamie postanowienia licencji? np zainstaluje ja nie na jednym komputerze
    ale na dwoch?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-01-29 16:00:27
    Temat: Re: Licencja na program
    Od: "Hubert Suder" <h...@p...onet.pl>

    > Jak jest moja odpowiedzialnosc w przypadku , jezeli w jaki kolwiek sposob
    > zlamie postanowienia licencji? np zainstaluje ja nie na jednym komputerze
    > ale na dwoch?

    Jeśli tym programem nie handlujesz, lub nie bierzesz w inny sposób forsy, albo
    nie udajesz, że to Twój program, to takie detale nie powinny nikogo obchodzić.
    Ja nawet pytałem się policji, czy grożą mi skutki prawne za używanie cracków, i
    policjant aż się zaśmiał, jakie mam problemy...

    Pozdrawiam

    Hubert