  • 61. Data: 2003-01-30 10:14:33
    Temat: Re: ślubkościelny
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Daleko odbieglismy od wlasciwego watku.
    : Slub koscielny a wojsko i wojny.

    taki już urok grup dyskusyjnych :-)

    (btw to nie jest sprzeczne z netykietą - afair)

  • 62. Data: 2003-01-30 10:15:43
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > : > to ma być jakiś szczyt marzeń? :->
    > :
    > : Doskonale Pan wie o co mi chodzilo :-)
    >
    > Pan nie wie :)

    Daleko odbieglismy od wlasciwego watku.
    Slub koscielny a wojsko i wojny.

    AJA

  • 63. Data: 2003-01-30 10:15:57
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    > (...) Jak uwazasz ze 1000zl na reke to praca dobrze platna jak na
    informatyka po
    > studiach magisterskich ...
    >
    > AJA

    Informatyk, który nie zna netykiety? (brak obcinania postów)
    Łebki po średniej zarabiają więcej jako informatycy. Coś się kiepsko
    starasz, lub wiedza Twoja jest cienka.

    SOTB

  • 64. Data: 2003-01-30 11:04:23
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > informatyka po

    > Informatyk, który nie zna netykiety? (brak obcinania postów)
    > Łebki po średniej zarabiają więcej jako informatycy. Coś się kiepsko
    > starasz, lub wiedza Twoja jest cienka.

    Zalezy w jakich przypadkach. Obcinam posty jak juz cos.
    Lebki po sredniej pewnie ze tak .. tylko czy w Zielonej Gorze?
    Ja bym prosil o namiary na taka prace. Bo jakos nigdzie nie potrzebuja u nas
    po informatyce i z wielka laska mozna te kwote otrzymac.

    AJA

  • 65. Data: 2003-01-30 11:26:11
    Od: "freni " <f...@N...gazeta.pl>

    AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał(a):

    > Jak uwazasz ze 1000zl na reke to praca dobrze platna jak na informatyka po
    > studiach magisterskich ...

    uważam, że to bardzo mało.
    A Ty AJA skończyłeś informatykę czy się dokształciłeś jako informatyk a
    magistra masz z czegoś innego. Przepraszam Cię bardzo, ale do jasnej choinki
    dlaczego Ty jako informatyk nie tniesz postów?
    Pozdrawiam
    freni

  • 66. Data: 2003-01-30 11:28:12
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 67. Data: 2003-01-31 07:52:23
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > uważam, że to bardzo mało.
    > A Ty AJA skończyłeś informatykę czy się dokształciłeś jako informatyk a
    > magistra masz z czegoś innego.

    Magister z informatyki. Wczesniej studia inzynierskie tez z informatyki.

    > Przepraszam Cię bardzo, ale do jasnej choinki
    > dlaczego Ty jako informatyk nie tniesz postów?

    Och nie kazdy jest idealem. Wycinam posty ale nei zawsze czasem warto
    zostawic troche . Latwiej sie sledzi watki. Sam zauwazylem ze czesto trudno
    zrozumiec odpoweidzi i nalezy od poczatku wczytac sie do wczesniejszych
    postow. A jaki w tym sens. Stare informacje sa markowane wiec nei ma
    problemu z odszukaniem odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    AJA