  • 61. Data: 2005-10-11 04:57:13
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Mon, 10 Oct 2005 09:38:50 +0200, castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > Biorac towar z polko po cenie jaka widnieje obok niego lub pod nim
    > (sprawdzic czy cena rzeczywiscie jest cena danego towaru - mozna nawet na
    > dowod zrobic zdjecie) Isc do kasy, i zapalcic tyle ile powinienes i wyjsc.
    >
    > Jesli im sie cos nie podoba niech wzywaja policje :)

    Gdy się upierałem, że powinni mi sprzedać towar z ceną jak na nim
    widnieje, dwukrotnie kończyło się to tak samo: przychodziła panienka z
    POK i anulowała to co było nabite. Tym samym dowód znikał, a mi
    pozostawała zasychająca piana na pysku ;))

    Teraz myślę, że lepiej było towar kupić drożej ( w miarę możliwości
    sporządzić dok. fotograficzną półki z towarem), a potem złożyć
    reklamacje. Wzywając policje, uzyskam może jakieś tam potwierdzenie
    faktu nieprawidłowego oznaczania towaru, ale co dalej jeśli mi go nie
    sprzedadzą - mam występować na drogę cywilną z powodu kilku zł ? Lepiej
    skorzystać z prostrzej drogi reklamacyjnej IMHO.

    Dzięki za rady,
    Pozdrawiam,
    S.

  • 62. Data: 2005-10-11 08:23:47
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@d...dom.pl>, Sendy wrote:

> [...]
    > POK i anulowała to co było nabite. Tym samym dowód znikał, a mi
    > pozostawała zasychająca piana na pysku ;))

    Można jeszcze wybierać takie sklepy, gdzie przy niezgodności ce
    zwracają różnicę x2.

    Renata

  • 63. Data: 2005-10-11 11:37:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > krys napisał(a):
    >
    > A gdzie 5 zł + VAT za moje prawa autorskie ????????

    Kazałeś wpłacić na cel dobroczynny, co nie?
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 64. Data: 2005-10-11 11:38:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    scream napisał(a):

    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW z dn. 10 czerwca 2002 r. w sprawie
    > szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposobu
    > oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży.
    >
    > oraz
    >
    > USTAWA z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach.

    Krótko i na temat - dziękuję pieknie.

  • 65. Data: 2005-10-11 14:26:38
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On 11 Oct 2005 08:23:47 GMT, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    wrote:

    > Można jeszcze wybierać takie sklepy, gdzie przy niezgodności ce
    > zwracają różnicę x2.

    Mam taki na oku - jedyne 100 km ode mnie ;)

    Koleżanka pewnie z Wawy ?

    Pozdrawiam,

    S.

  • 66. Data: 2005-10-11 17:59:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krys napisał(a):

    > Kazałeś wpłacić na cel dobroczynny, co nie?

    A gdzie wpłaciłaś? Pokwitowanie chcę obejrzeć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 67. Data: 2005-10-11 18:30:17
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    > Jakby mógł to pewnie by się nie zatrudnił. To żadna pożądana praca. To
    > przymus ekonomiczny. Z czegoś trzeba żyć.

    Pistoletu do głowy nikt mu nie przyłożył. A czy w firmach gdzie pracownikom
    najniższego szczebla więcej płacą można takim nawrzucać za niekompetencję?

  • 68. Data: 2005-10-11 18:40:27
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    > A z innej beczki - obowiązuje nie cena z półki, ale cena umieszczona
    > bezpośrednio na towarze. Jesli towar jest ometkowany (ma cenę "na sobie") to
    > jest to cena obowiązująca bez względu na to co wybije kasa, co jest na półce
    > itp.

    Tylko wtedy gdy cały towar jest ometkowany. Gdy tylko kilka sztuk, wówczas
    obowiązuje cena z wywieszki.

  • 69. Data: 2005-10-11 19:08:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dih0ur$met$1@inews.gazeta.pl mr_pope
    <m...@g...pl> pisze:

    > Tylko wtedy gdy cały towar jest ometkowany. Gdy tylko kilka sztuk,
    > wówczas obowiązuje cena z wywieszki.
    Wydaje mi się, że jednak nie. Po pierwsze - ile to jest kilka? A jak są 3 z
    ceną i 3 bez, to co?
    Po drugie - umieszczenie towaru oznakowanego metką z ceną w obszrze miejsca
    takiego jak sklep jest ofertą sprzedaży na określonych warunkach. I nie ma
    tu znaczenia, że inny (inne) egzemplarze towaru takiej metki nie posiadają.
    Jeśli sie mylę - udowodnij.

    Jotte

  • 70. Data: 2005-10-11 22:58:11
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    Rozporządzenie wspomina po prostu (w art.3) o wywieszkach. Metki wywieszkami
    nie są. Natomiast nie zamierzałem poddawać pod wątpliwość tego co piszesz.
    Jeśli uraziłem to przepraszam.