  • 1. Data: 2005-10-09 17:43:32
    Temat: Samochód z kratką - pytanie
    Od: slawoll <s...@7...pl!!>

    Witam,

    Jakiś czas temu kupiłem samochód ciężarowy marki Peudeot 206 ;)
    Pojazd został zakupiony od osoby która wykorzystywała go w celach
    służbowych. Po roku postanowiłem przerejestrować samochód na osobowy
    (tańsze koszty ubezpieczenia). Samochód przeszedł kontrole techniczną,
    posiada dodatkowe zagłówki i pasy bezpieczeństwa na tylnej kanapie. Czy
    w związku z przerejestrowaniem pojazdu muszę demontować kratkę (jeśli
    tak to na jakiej podstawie). Zaznaczam że jestem osobą fizyczną i
    samochodu nie używam i nie używałem do celów innych niż prywatne.

    pozdrawiam

    Slawek