  • 1. Data: 2005-10-09 16:36:42
    Temat: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_>

    Witam,

    Dwa razy zdarzyło mi się w hipermarkecie E.Leclerk'a że towar o
    określonej cenie na półce, okazywał się w kasie znacznie droższy.
    Tłumaczenie obsługi było, że ktoś z klientów coś przestawił, albo komuś
    z obsługi coś sie pomyliło itd. Na moją sugestie, że powinni mi towar
    sprzedać po cenie z półki skończył się tym, że kasjerka anulowała to co
    miała nabite na kasie, towar wracał na półke a ja zostawałem z pustym
    koszykiem, bez słowa przepraszam. Za pierwszym razem jakoś to zachowanie
    przebolałem, ale wczoraj znowu miała miejsce podobna historia i się
    zagotowałem.

    Co powinienem zrobić w takiej sytuacji:
    1. Nic bo mają rację;
    2. Kupić towar w wyższej cenie z kasy, a potem złożyć reklamacje;
    3. ???

    Pozdrawiam,

    Sendy

  • 2. Data: 2005-10-09 16:39:09
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: "mr_pope" <m...@g...pl>

    Kupić towar po cenie umieszczonej na półce a nie w kasie.

  • 3. Data: 2005-10-09 16:39:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sendy napisał(a):

    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji:

    > 3. ???

    Nie chodzić tam więcej.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 4. Data: 2005-10-09 16:40:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mr_pope napisał(a):

    > Kupić towar po cenie umieszczonej na półce a nie w kasie.

    Akurat. Ciekawe jak?

  • 5. Data: 2005-10-09 16:43:04
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Akurat. Ciekawe jak?

    Normalnie. W Polsce obowiązująca jest cena, która występuje przy
    towarze. A nie cena z systemu komputerowego.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-10-09 16:49:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Normalnie. W Polsce obowiązująca jest cena, która występuje przy
    > towarze. A nie cena z systemu komputerowego.

    Po pierwsze: Przy towarze czy na półce? Skąd przypuszczenie że cena na
    towarze jest taka sama jak na półce na której ten towar leży. Na
    towarach w supermarketach są naklejki na których jest cena i zazwyczaj
    system komputerowy odczytuje te naklejki a nie ceny zawarte na półkach.
    Dodatkowo na halach sprzedaży są czytniki na których można te naklejki
    sprawdzić.
    Po drugie nawet gdyby tak było to jak kupić to wbrew woli sprzedawcy.
    Chodzi mi o stronę praktyczną. Jakim pieniaczem trzeba być by sie o to
    procesować.
    Lepiej "zagłosować" nogami i nie chodzić do sklepu w którym jest bałagan.

  • 7. Data: 2005-10-09 16:50:48
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Nie chodzić tam więcej.

    Kiedys zachowalem sie bardzije dosadnie. Wrocilem. Nawkladalem caly
    wozek zakupow i ta rzecz, co ma inna cene na polce a inna w kasie
    (zadziwiajace, ze komputer jak sie myli, to zawsze wybija klientowi
    wyzsza cene, nigdy nie myli sie "w dol"). No i jak cala tasma moich
    rzeczy przeszla przez tasme i na koncu ta niewlasciwa rzecz ...
    zostawilem to wszystko w cholere, rezygnujac z zakupow... z usmiechem...
    ze ja dziekuej za taka obsluge... :D

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 8. Data: 2005-10-09 16:51:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mariposa doux napisał(a):

> [...]
    > rzeczy przeszla przez tasme i na koncu ta niewlasciwa rzecz ...
    > zostawilem to wszystko w cholere, rezygnujac z zakupow... z usmiechem...

    W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?

  • 9. Data: 2005-10-09 17:03:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W sumie zrobiłeś tylko przykrość pracownikowi supermarketu (kasjerowi),
    > który nie jest za to odpowiedzialny. Nie wstyd ci?

    Nikomu nie powinno byc wstyd. Bo niestety taka jest praktyka polaczkowatych
    marketoidow, ze odcinaja sie od odpowiedzialnosci i jedyna osoba, z ktora
    masz kontakt jako klient, jest niekompetentny pracownik najnizszego
    szczebla. Z kierownikiem nie bedziesz mogl nawet sie przywitac. Dlatego
    stosowanie takich metod protestu, jak blokowanie kasy, czy pieprzniecie
    sloikami z dzemem o posadzke jest jedyna dostepna klientowi forma protestu
    przeciwko nieuczciwosci sprzedawcy, ktorym nie jest kasjer, tylko firma,
    wraz z kasjerami, jako pracownikami. Skoro kasjer zatrudnil sie w
    nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim beda sie klienci
    wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy. Jezeli mu to nie odpowiada - sa
    odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac, aby nie doswiadczac
    nienormalnych warunkow pracy przez nieuczciwosc chlebodawcy. Dopoki tego
    polaczki nie zmienia... albo ze strony marketoidow, albo ze strony
    pracownikow - klient bedzie mogl protestowac tylko w jeden sposob. I nie ma
    prawa byc mu wstyd.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2005-10-09 17:09:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Skoro kasjer zatrudnil sie w nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim
    beda sie klienci
    > wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy.

    Jakby mógł to pewnie by się nie zatrudnił. To żadna pożądana praca. To
    przymus ekonomiczny. Z czegoś trzeba żyć.
    Nie dość że praca beznadziejna to jeszcze klienci bez powodu (z jego
    punktu widzenia, bo on niczemu nie zawinił) pyskują. Postaw sie w jego
    położeniu.

    Jak to mówił pan C. "Jak piesek [klient] nie może ugryźć [kierownika],
    to przynajmniej obsika [kasjera]" Jest w tym jakaś mądrość :)

    > Jezeli mu to nie odpowiada - sa odpowiednie organa, ktore moze wykorzystac,

    Te same lub inne organa powinien wykorzystać klient supermarketu, który
    jest z niego niezadowolony, a nie wyżywać się na "niewinnym" kasjerze.