  • 71. Data: 2005-10-11 23:35:50
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 11 Oct 2005 22:58:11 +0000 (UTC), *mr_pope*
    <news:dihg23$1if$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Rozporządzenie wspomina po prostu (w art.3) o wywieszkach. Metki wywieszkami
    > nie są. Natomiast nie zamierzałem poddawać pod wątpliwość tego co piszesz.
    > Jeśli uraziłem to przepraszam.

    W moim najbliższym, nowoczesnym supermarkecie nie ma metek na towarach. Są
    kody kreskowe. Ceny są przyczepione na półkach pod towarami.

    --
    Kaja

  • 72. Data: 2005-10-12 07:20:59
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@d...dom.pl>, Sendy wrote:

    > Mam taki na oku - jedyne 100 km ode mnie ;)
    >
    > Koleżanka pewnie z Wawy ?

    Tak, Wawa sprawia, że ma się złudne wrażenie wyboru.

    Renata

  • 73. Data: 2005-10-12 09:26:20
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dihg23$1if$1@inews.gazeta.pl mr_pope
    <m...@g...pl> pisze:

    > Jeśli uraziłem to przepraszam.
    Ależ nie.

    Jotte

  • 74. Data: 2005-10-12 12:42:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    > A gdzie wpłaciłaś? Pokwitowanie chcę obejrzeć.

    Jak zwykle - WOŚP. Nie mam jednak zwyczaju trzymać pokwitowań, które mi
    są do niczego niepotrzebne, trzeba było mówić, to bym Ci zakonserwowała
    i wysłała. Chesz, to wierz, nie chcesz, to nie wierz.

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 75. Data: 2005-10-14 11:47:16
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Tomasz napisał(a):

> [...]
    > zakazu wnoszeni np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w
    > takich przypadkach sklep musi zapewnić odpowiednie miejsce na
    > przechowanie rzeczy klientów. Depozyt w szafkach zamykanych na klucz
    > lub przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają hipermarkety w
    > ramach ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki regulamin
    > obowiązuje osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada,
    > pozostaje przyjść do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję."
    >

    > Nie podejrzewałbym autorów porad na tej stronie o sprzyjanie
    > hipermarketom, a jednak ich opinia jest inna niż Twoja.

    czyli jak w tych syfiastych biedronkach nie ma miejsca na
    przechowywanie plecaka i przechowywanie polega na zostawieniu plecaka w
    wózku przy kasjerce która de facto go nie pilnuje , to mam prawo wejść
    z plecakiem :)

    Adam

  • 76. Data: 2005-10-14 14:11:40
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Tiger wrote:
    > polaczkowatych
    > marketoidow,
    Wybacz, ale mowa o *francuskim* hipermarkecie. Inne podane tu
    hipermarkety też nie są polskie. Chyba wszyscy o tym wiedzą. Twój brak
    orientacji jest porażający. Tak bardzo lubisz obrażać Polaków, że nie
    zauważasz rzeczywistości i walisz na oślep?
    Zastanawiałeś się czasem, czemu zachowujesz się jak Żyd-antysemita?

    > Skoro kasjer zatrudnil sie w
    > nieuczciwej firmie, to niech ma swiadomosc, ze na nim beda sie klienci
    > wyzywac za nieuczciwosc pracodawcy.

    Rzecz w tym, że teraz rozmawiamy z osobą, która się na takim kasjerze
    wyładowała. I tego właśnie nie warto robić, bo uderza się w
    wykorzystywanego pracownika, a nie w firmę.
    Wybacz, ale jeśli komuś zrobiono krzywdę.
    I ten ktoś zamiast uderzyć w krzywdziciela, uderza w jego inną ofiarę,
    to jaki to ma sens? I zastanów się, jak to o nim świadczy.
    I czemu "odpowiednie organa" widzisz wyłącznie w przypadku pracownika,
    który ryzykuje źródło utrzymania, a nie ze strony klienta, który w
    zasadzie nic nie ryzykuje?

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 77. Data: 2005-10-14 18:09:29
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Sendy wrote:

    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji:
    > 1. Nic bo mają rację;
    > 2. Kupić towar w wyższej cenie z kasy, a potem złożyć reklamacje;
    > 3. ???
    Racji nie mają, tylko że najwyraźniej nie uwzględniają Twojej reklamacji.
    Jeśli Cię tym rozdrażnili, to możesz np. złożyć skargę do Inspekcji
    Handlowej z podaniem przykładów na to, jak sklep oszukuje klientów.
    Teoretycznie możesz już w sklepie zacząć od zapytania - gdzie w
    widocznym miejscu umieścili informację na temat Inspekcji Handlowej, bo
    zamierzasz złożyć na nich skargę. Jeśli nie umieścili tych informacji w
    widocznym miejscu, to już złamali prawo.
    Oprócz tego, jeśli poprawi Ci to humor, to możesz chodzić do sklepu z
    rozporządzeniem w sprawie szczegółowego uwidaczniania cen z zaznaczonym
    na czerwono § 4.

  • 78. Data: 2005-10-18 21:02:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marta Wieszczycka napisał(a):
> [...]
    > zamierzasz złożyć na nich skargę. Jeśli nie umieścili tych informacji w
    > widocznym miejscu, to już złamali prawo.

    hmm?

    KG

  • 79. Data: 2005-10-23 21:46:47
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    A, faktycznie, przepadło. A tak lubiłam ten przepis ;)