  • 1. Data: 2005-10-09 16:15:01
    Temat: 2 dzialalnosci gospodarcze jedna osoba - wynajem i sprzedaz
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    Witam

    Mam 2 sprawy odnosnie prowadzenia jednoosobowej dzialalnosci gosporadczej i
    wystepowania jako wspolnik w drugiej - spolce cywilnej.

    Po pierwsze chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob moge wynajac samochod ze
    spolki cywilnej (na ktora jest kupiony) do swojej dzialalnosci gosporaczej
    (chce go wykorzystywac w 2 firmach), abym mogl odliczac koszty paliwa i
    ewentualnych napraw tu i tu?

    Umowa jakas?

    Po drugie w spolce cywilnej kupuje towar, ktorego nie moge kupic na swoja
    jednoosobowa dzialalnosc ze wzgledow formalnych (jestem zwiazany umowa z
    pewna firma jako jej przedstawiciel), a chcialbym jakos go kupic do swojej
    firmy (jednoosobowej) i czy moge to zrobic w taki sposob ze wystawie fv z
    niewielkim narzutem ze spolki cywilnej i u siebie - w jednoosobowej -
    zaewiedencjuje to jako zakup?

    z gory dziekuje za pomoc

    pozdrawiam
    Pawel