  • 51. Data: 2005-10-10 13:11:49
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > A nie jest tak, ze wlasciciel danej nieruchomosci moze zabronic
    > fotografowania jego wlasnosci na jej terenie?

    Powoli i drukowanymi literkami: A PODAJ MI PODSTAWĘ PRAWNĄ TAKIEGO ZAKAZU.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 52. Data: 2005-10-10 13:53:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol napisał(a):

    > A ja nie watpie, tez uwazam ze ich dzialanie jest celowe, nawet niech cene
    > zawyza o 1 grosz, zyski ogromne beda :)

    Pomyśl chwilę. Przecież to oni ustalają ceny. jakby chcieli sprzedawać
    coś grosz drożej to postawiliby taką cenę na półce. Taka "zwyżka" ceny
    już na półce nie miałby wpływu na decyzję konsumenta.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 53. Data: 2005-10-10 13:54:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krys napisał(a):

    A gdzie 5 zł + VAT za moje prawa autorskie ????????

  • 54. Data: 2005-10-10 14:01:35
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Pomyśl chwilę. Przecież to oni ustalają ceny. jakby chcieli sprzedawać coś
    > grosz drożej to postawiliby taką cenę na półce. Taka "zwyżka" ceny

    No zgadza sie, oni ustalaja ceny ale to klient decyduje co kupic.
    Tak samo z promocjami.
    Jak mi sie pare razy udalo zauwazyc ze dwie rzeczy osobno kosztuja taniej
    niz razem w rzekomej promocji to sprawdzam juz wszystko :)

    Jacek

  • 55. Data: 2005-10-10 14:02:50
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Pomyśl chwilę. Przecież to oni ustalają ceny. jakby chcieli sprzedawać
    > coś grosz drożej to postawiliby taką cenę na półce. Taka "zwyżka" ceny
    > już na półce nie miałby wpływu na decyzję konsumenta.

    grosz nie, ale 30 groszy? :> zamiast 2,99 "u nas w promocji 2,69!!!" a
    kasuja 2,99...

    --
    Kodeks 46 (Code 46) ............................ http://tiny.pl/qsr7
    Appleseed - anime science-fiction .............. http://tiny.pl/hxsx

  • 56. Data: 2005-10-10 14:03:53
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Pomyśl chwilę. Przecież to oni ustalają ceny. jakby chcieli sprzedawać coś
    > grosz drożej to postawiliby taką cenę na półce. Taka "zwyżka" ceny już na
    > półce nie miałby wpływu na decyzję konsumenta.

    np kiedys spotkala mnie taka sytuacja :)

    1,5 litrowa woda Naleczowianki kosztowala X
    W szesciopaku wydawac by sie moglo ze bedzie kosztowac 6 x X

    Ale gdzie tam, za szesciopak trzeba bylo zaplacic wiecej niz za 6 butelek
    wzietych luzem, pomimo tego ze na cenie szesciopaka bylo napisane ze w
    opakowaniu zbiorczym jest taniej.

    Ludzie tak patrza idiotycznie na te ceny i sie tym sugeruja, wiec w
    hipermarketach trzeba wszystko sprawdzac

    Jacek

  • 57. Data: 2005-10-10 16:18:47
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 08:20:27 +0200, JFK napisał(a):

    > Nie ma co watpic. W tesco mialem swego czasu taki sam numer.
    > poszedlem do biura obslugi. Wytlumaczylem panienkom w czym rzec. Panie
    > zadzwonily na hale potwierdzic. Oddaly grzecznie roznice (powiekszona
    > nawet o jakis procent) i na tym sprawa sie skonczyla.
    > Ale ja postanowilem byc dociekliwy i wrocilem sobie na sklep. Jak sadzicie
    > jaka cene mial ten towar? ;-)
    > Podpowiem ze nastepnego dnia nadal byl ten sam blad wiec ja sie zgadzam z
    > teza ze doskonale wiedza co robia.
    > Pozdrawiam

    A sprawdziłeś, czy w kasie cena się nie zmienła? Bo z tego powyższego
    tekstu zrozumiałem, że tylko na półce sprawdzałeś...

    3m się
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 58. Data: 2005-10-10 19:12:14
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Powiem Ci, że zazwyczaj markety nie robią z tym problemu. Miałem taką
    > sytuację ze 3 czy 4 razy (Tesco, Carrefour, 2x w L.Eclerk) i bez problemu
    > zwrócili mi potem różnicę w cenie w punkcie obsługi klienta.

    W Tesco nawet podwójną różnicę. :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 59. Data: 2005-10-10 19:58:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:pan.2005.10.10.06.07.56.45910@gmail.com JFK
    <s...@g...com> pisze:

    > On nie mowi o kodzie tylko o nalepkach z cena napisana "po ludzku" na
    > towarze.
    Masz rację.

    > Rzadkosc w supermarketach,
    Nie masz racji.

    > ale widac on chyba tego nie wie ;-)
    Nie masz ani racji, ani słuszności.
    Przegrałeś. ;)

    Jotte

  • 60. Data: 2005-10-10 22:36:34
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    > Powoli i drukowanymi literkami: A PODAJ MI PODSTAWĘ PRAWNĄ TAKIEGO ZAKAZU.

    Za: http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=189

    "Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące zakazu wnoszeni
    np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w takich przypadkach sklep
    musi zapewnić odpowiednie miejsce na przechowanie rzeczy klientów. Depozyt w
    szafkach zamykanych na klucz lub przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają
    hipermarkety w ramach ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki
    regulamin obowiązuje osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada,
    pozostaje przyjść do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję."

    Nie podejrzewałbym autorów porad na tej stronie o sprzyjanie hipermarketom, a
    jednak ich opinia jest inna niż Twoja.

    Pozdrawiam,
    T.