    From: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Date: 11 Oct 2005 00:36:34 +0200

    > Powoli i drukowanymi literkami: A PODAJ MI PODSTAWĘ PRAWNĄ TAKIEGO ZAKAZU.

    Za: http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=189

    "Konsumenci często pytają, czy praktyki hipermarketów dotyczące zakazu wnoszeni
    np. plecaków są prawnie uzasadnione. Wyjaśniamy, że w takich przypadkach sklep
    musi zapewnić odpowiednie miejsce na przechowanie rzeczy klientów. Depozyt w
    szafkach zamykanych na klucz lub przechowalnia jest praktyką, którą wprowadzają
    hipermarkety w ramach ustalonego przez siebie regulaminu sprzedaży. Taki
    regulamin obowiązuje osoby wchodzące do sklepu. Jeśli nam to nie odpowiada,
    pozostaje przyjść do marketu bez plecaka lub wybrać konkurencję."

    Nie podejrzewałbym autorów porad na tej stronie o sprzyjanie hipermarketom, a
    jednak ich opinia jest inna niż Twoja.

    Pozdrawiam,
    T.